Hee!
Ik zit een beetje met een probleempje.
Nou, kijk. Ik ben bezig met een verhaal (en daar ben ik zelf best wel enthousiast over!), maar ik betwijfel telkens of hij wel goed is qua verhaallijn.
Ik zal het even snel in het kort beschrijven:
Als Gwendolyn Nouvelle tijdens een bergwandeling verder dan de bordjes gaat, komt ze in een betoverende wereld terecht: Palador.
Ze leert de jongen Niels kennen, één van de belangrijkere jongens. Hij legt haar alles uit over de Elrym - de eenhoorn afstammelingen waar heel Palador om draait - en over de Pyllath. De Pyllath zijn de slechte, legt hij haar uit: draken-ruiters, en ze willen de enige echte Eenhoorn Eriath hebben voor rijkdom en macht.
Het is aan de twee Sectors Vitrene en Rhodas om de Sector Helgardh te bestrijden (het gebied van de Pyllath)
Eerst is Gwendolyn erg onzeker en angstig, en wil ze dolgraag naar huis. In de loop der tijd leert ze dat ze misschien wel thuis hoort in Palador, dat ze hier voor geboren is, en dat zij de persoon is die Eriath, en dus heel Palador misschien wel van zijn ondergang kan redden.
Wat ze daar allemaal voor moet doorstaan, is ongelooflijk.
Even een heel snel geschreven samenvatting: is niet de orginele, want die heb ik nog niet. Ook de spelling is niet helemaal goed, want daar heb ik niet erg op gelet op dit moment, sorry!
Maar de problemen waar ik dus mee zit, zijn de volgende:
- Ik twijfel of het niet op een ander verhaal lijkt. Weten jullie het?
- Ik ben bang dat mijn spelling bagger is. Ik heb er al een spellingscontrole over gehaald. Ook ben ik een beetje onzeker over de verhaallijn, of het wel lekker loopt.
P.S Als iemand wilt Beta-readen in PB, mag dat. Ik zet het liever nog niet echt online tot dat ik echt een groot gedeelte heb.
[ bericht aangepast op 13 okt 2014 - 20:51 ]