• Ik wil iets zeggen over sommige TH-fans. Wees gerust het gaat over niemand van jullie, denk ik toch. Je hebt van die slimme fannetjes die fan zijn van Tokio Hotel door de muziek. Dan heb je de domme fannetjes die fan zijn van de leden. Ik moet toegeven dat ik Gustav en de andere leden ook een beetje aanbid. Äber ik werd fan door de muziek. En,dit zal raar klinken, eigenlijk heb ik een beetje mijn leven te danken aan hun muziek. Want wanneer ik fan werd van Tokio Hotel een tijdje daarna maakte ik veel mee met mijn moeder en ik stond op het punt om zelfmoord te plegen. Maar door de muziek en de leden van Tokio Hotel heb ik dta niet gedaan. Gewoon omdat ik een doel voor mijn ogen had; naar een concert van hun te kunnen gaan. En als je dood bent is het moeilijk om naar een concert een gaan.

    Mijn punt; een echte fan is fan door/voor de muziek en niet door/voor de leden.


    Hmm.. Stel dat de bandleden SPUUGlelijk waren, zou je er toch anders naar kijken.
    Maar tóch vind ik wel dat een échte fans, fan zijn van hun muziek. Maar.. ik denk wel dat voor veel fans (niet alle) ook gaat om hoe de bandleden eruit zien.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Sorry!!
    Mensen,, Ze heeft gelijk,, je moet fan zijn om de muziek en niet voor een gast met te veel Ego!!! (En nee, ik bedoel daar mee niet mezelf [a])

    Zo on-Topid ! [A]


    Dunno ><

    Peeps
    ON-TOPIC


    O ja sorry :P

    maar dus :
    ik vond de musiek leuker dan de leden dus n_n maar ik heb wel een swak voor die gitaar vn tom[/kom ik wel weer met mijn gitaar]


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    O ja sorry :P

    maar dus :
    ik vond de musiek leuker dan de leden dus n_n maar ik heb wel een swak voor die gitaar vn tom[/kom ik wel weer met mijn gitaar]

    doorTomgeneuktegitaarfreak

    (...)
    doorTomgeneuktegitaarfreak


    n_n wat nou hij is mijn grote liefde <333 ik hou van hem en ik sal hem nooit maar dan ook nooit verlaten voor een ander hij sal mijn enige zijn in mijn leven <33 kheb het nu wel over de gitaar he :P


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    n_n wat nou hij is mijn grote liefde <333 ik hou van hem en ik sal hem nooit maar dan ook nooit verlaten voor een ander hij sal mijn enige zijn in mijn leven <33 kheb het nu wel over de gitaar he :P

    I now, ik ben mee hoowr

    (...)
    Ik denk het niet. Hou jij ze misschien wel bij?
    En, ik heb je dit al eerder gevraagd; als je er zo'n hekel aanhebt dat ik een topic open waarin ik klaag over mensen waarom reageer je er dan altijd op?


    Omdat Mensen het altyd PERSEE Met jou moete eens zijn ,
    Z'n mense noeme we beterweters.
    Die denkee dat ze alles weten.
    Wat een nutteloos topic
    Hou jij gewoon alles voor je vanplaats Dit ??

    (...)
    I now, ik ben mee hoowr

    wistkwlehoor x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Omdat Mensen het altyd PERSEE Met jou moete eens zijn ,
    Z'n mense noeme we beterweters.
    Die denkee dat ze alles weten.
    Wat een nutteloos topic
    Hou jij gewoon alles voor je vanplaats Dit ??

    Zie je misschien ergens in mijn topic staan; Jullie MOETEN het met me eens zijn. Ik denk het niet anders zie je dingen die er niet zijn.
    In mijn topics geef ik mijn mening over de mensen en alle andere mensen geven hun mening over mijn mening. Dat begrijp je toch?
    En nee, ik ga niet alles voor mij houden jij houd ook je mening niet voor jezelf. Waarom zou ik dat dan moeten gaan doen omdat één iemand er niet blij mee is dat ik mijn mening geef? Nou, dat ik vind ik lariekoek.

    (...)
    wistkwlehoor x3

    je bent ook zo slim

    vind ik ook :) maar als je fan ben mag je hun natuurlijk ook heel leuk vinden enzoo vind ik ook vooral Bill :P maar ik werd fan door de liedjes

    Ik werd fan van de muziek, natuurlijk. Of kun je soms aan de jongens zien wat voor muziek ze maken?

    Stel, je zag de jongens en dacht: WAT EEN LEKKERE GASTEN! en je werd meteen fan, zonder de muziek te luisteren. Vervolgens is het frans-bauer muziek. Vind je ze dan nog leuk? Het gaat toch om de muziek?

    Maar ik kan niet zeggen dat de jongens verkeerd zijn.


    -

    (...)

    annick is nou eenmaal geniaal x3
    Dúh! Omg, ik krijg ego XD jou schuld chantou xD


    Life is hard and then we die

    laat fans in hun waarde svp. Ookal hebben zij een andere mening