• Ik wil iets zeggen over sommige TH-fans. Wees gerust het gaat over niemand van jullie, denk ik toch. Je hebt van die slimme fannetjes die fan zijn van Tokio Hotel door de muziek. Dan heb je de domme fannetjes die fan zijn van de leden. Ik moet toegeven dat ik Gustav en de andere leden ook een beetje aanbid. Äber ik werd fan door de muziek. En,dit zal raar klinken, eigenlijk heb ik een beetje mijn leven te danken aan hun muziek. Want wanneer ik fan werd van Tokio Hotel een tijdje daarna maakte ik veel mee met mijn moeder en ik stond op het punt om zelfmoord te plegen. Maar door de muziek en de leden van Tokio Hotel heb ik dta niet gedaan. Gewoon omdat ik een doel voor mijn ogen had; naar een concert van hun te kunnen gaan. En als je dood bent is het moeilijk om naar een concert een gaan.

Mijn punt; een echte fan is fan door/voor de muziek en niet door/voor de leden.

ik noem bill een springnicht o_o << gheghe o_o dat klinkt heel stom mr goe :P
    Ik ook! :D Dan zeg ik altijd zo: "Springnicht!" en dan kijken mensen mij zo aan: 0.o? En dan ik weer: "Jumpcousin =D!" en dan kijken ze like; XD

Life is hard and then we die

En weer een ander geniale uitspraak van jou ^^

gheghe, ik ben gwn geniaal [/ego]

ik noem bill een springnicht o_o << gheghe o_o dat klinkt heel stom mr goe :P

Zo noem ik hem ook wel vaak.. XD
    Maar die is gewoon zo voorsspelbaar ,, daar maken ze het gewoon naar :P
    Of ik zeg ookwel is Springen,, Nicht.. xD

Dunno ><

(...)Ik ook! :D Dan zeg ik altijd zo: "Springnicht!" en dan kijken mensen mij zo aan: 0.o? En dan ik weer: "Jumpcousin =D!" en dan kijken ze like; XD

whaha lol

ik sit altijd so alsk bill fotos sie :
    OOHH EEN SPRINGENDE NICHT WA STOER!
    en dan kijkt ietdereen so o_O

We can only learn to love by loving.

(...)
    Zo noem ik hem ook wel vaak.. XD
    Maar die is gewoon zo voorsspelbaar ,, daar maken ze het gewoon naar :P
    Of ik zeg ookwel is Springen,, Nicht.. xD

whaha idd

Of of of, dat liedje Geh he? Is gewoon een undercover liedje. Hij bedoelt er Gay mee XD

Life is hard and then we die

Of of of, dat liedje Geh he? Is gewoon een undercover liedje. Hij bedoelt er Gay mee XD

whaha dies goed! :P

en ik weet voor wie hij monsoon heb geschreve n_n
    *wenkbrauwwiebel*
    ANDREAS
    daarmee wil hij door de monsoon rennen x3 wedde wedde ?? x3 [/sorry ik ben so dom]

Ik ben fan geworden omda de muziek zo waaw was/IS! Eigenlijk vond ik de leden eerst mogolen! >.< Maar nu nii meer! ^^ Ma hou wel ng 't meest vn de muziek!

If music be the food of love, play on!

Whaa, die is Geniaal!! ^^

Dunno ><

(...)
    Whaa, die is Geniaal!! ^^

annick is nou eenmaal geniaal x3

Ik ben fan geworden omda de muziek zo waaw was/IS! Eigenlijk vond ik de leden eerst mogolen! >.< Maar nu nii meer! ^^ Ma hou wel ng 't meest vn de muziek!

se sijn ook mogolen n_n altijd gevonde :P

Peeps

ON-TOPIC

(...)

annick is nou eenmaal geniaal x3

Nu moet je het ook weer niet te bond maken he.. >.<
    Nee hoor grapje!! ze kan aleen niet genialer zijn dan mij [a] [/EGO]

Dunno ><

Is dit je 20e Topic ??

Is dit je 20e Topic ??

Ik denk het niet. Hou jij ze misschien wel bij?
    En, ik heb je dit al eerder gevraagd; als je er zo'n hekel aanhebt dat ik een topic open waarin ik klaag over mensen waarom reageer je er dan altijd op?