• Ik wil iets zeggen over sommige TH-fans. Wees gerust het gaat over niemand van jullie, denk ik toch. Je hebt van die slimme fannetjes die fan zijn van Tokio Hotel door de muziek. Dan heb je de domme fannetjes die fan zijn van de leden. Ik moet toegeven dat ik Gustav en de andere leden ook een beetje aanbid. Äber ik werd fan door de muziek. En,dit zal raar klinken, eigenlijk heb ik een beetje mijn leven te danken aan hun muziek. Want wanneer ik fan werd van Tokio Hotel een tijdje daarna maakte ik veel mee met mijn moeder en ik stond op het punt om zelfmoord te plegen. Maar door de muziek en de leden van Tokio Hotel heb ik dta niet gedaan. Gewoon omdat ik een doel voor mijn ogen had; naar een concert van hun te kunnen gaan. En als je dood bent is het moeilijk om naar een concert een gaan.

    Mijn punt; een echte fan is fan door/voor de muziek en niet door/voor de leden.

    amen!


    I need you like a heart needs a beat

    Halleluja! Iemand die er hetzelfde over denkt, Amen


    Music is the new sex

    IDD eindelijk iemand die met mij meedenkt xP

    weetje ik aanbid eigenlyk alleen mr toms gitaar.. die moet soveel doorstaan.. al die neuksessies ens. x3


    We can only learn to love by loving.

    Helemaal mee eens. Maar met dit topic zul je niet veel bereiken. ;D
    De sulletjes die alleen maar 'fan' zijn van de leden, geven hier dus echt geen fuck om. Ze zullen hun reden om fan te zijn niet veranderen.


    Sing the song of the stars for me.

    Ik weet wat je bedoelt.. Voor 4 maart, had ik egt een KUt Tijd! maar 4 maart zou mijn eenrst consert zijn,, en ik zou tog zitten, dus veel van ze zou ik niet te zien krijgen! Ik stond net zoals jij, punt om dag Dag te zeggen tegen de werleld (Sory ik wil het woord liefer niet zeggen, ik heb er een beetje hekkel aan) En door het consert heb i het niet gedaan, en door het lietje Spring Nicht. saomiige lietjes raken me egt.
    Tuurlijk ik HAD mijn Idol. ja had ja. ik ben nu aleen nog fan van de Muziek. want eerst had ik Bill als idol, Maar daar ben ik van afgestapt, omdat ik haat heb aan jongens met te veel Ego. [A]


    Dunno ><

    Ik weet wat je bedoelt.. Voor 4 maart, had ik egt een KUt Tijd! maar 4 maart zou mijn eenrst consert zijn,, en ik zou tog zitten, dus veel van ze zou ik niet te zien krijgen! Ik stond net zoals jij, punt om dag Dag te zeggen tegen de werleld (Sory ik wil het woord liefer niet zeggen, ik heb er een beetje hekkel aan) En door het consert heb i het niet gedaan, en door het lietje Spring Nicht. saomiige lietjes raken me egt.
    Tuurlijk ik HAD mijn Idol. ja had ja. ik ben nu aleen nog fan van de Muziek. want eerst had ik Bill als idol, Maar daar ben ik van afgestapt, omdat ik haat heb aan jongens met te veel Ego. [A]

    je haat dus mannelijke huppelkuts of zoals ik het noem; huppelpenissen

    Helemaal mee eens. Maar met dit topic zul je niet veel bereiken. ;D
    De sulletjes die alleen maar 'fan' zijn van de leden, geven hier dus echt geen fuck om. Ze zullen hun reden om fan te zijn niet veranderen.

    zouden ze beter wel doen

    (...)
    je haat dus mannelijke huppelkuts of zoals ik het noem; huppelpenissen

    Ik noem ze altijd PissNicht! :D


    Dunno ><

    you're so right!
    tuurlijk zijn de leden wel leuk;) alleen bij mij gaat het echt om de muziek.


    I am an idiot, I move.

    (...)
    Ik noem ze altijd PissNicht! :D

    wtf?

    (...)
    wtf?

    Wat?! Nicht is een ander word voor Gay ;)


    Dunno ><

    Tsja.
    Ik vind dat je volkomen gelijk hebt, maar het blijf toch moeilijk.
    Ik bedoel,
    tuurlijk ben ik fan voor de muziek, en ik zou de jongens ook nooit verkiezen boven hun muziek, maar dat neemt niet af dat ze me alle 4 heel erg aanspreken en ik me toch wel verbonden met ze kan voelen soms. [ En nee mijn verleden is ook niet superleuk geweest, en tokio hotel heeft me misschien ook wel geholpen met de stap de goede richting in, Who knows ? Ik zou niet weten hoe ik eruit zou zien / zou zijn zonder Tokio Hotel. ]

    Maargoed, ik snap dus ergens wel dat sommige fans helemaal obsessed raken met bijvoorbeeld Bill oder Gustav, maar je moet wel proberen een beetje nuchter te blijven.
    Uiteindelijk ben je toch fan geworden door de muziek, als het goed is!

    (...)
    Wat?! Nicht is een ander word voor Gay ;)

    dat weet ik dan ook weer

    ik noem bill een springnicht o_o << gheghe o_o dat klinkt heel stom mr goe :P


    We can only learn to love by loving.

    En weer een ander geniale uitspraak van jou ^^


    Life is hard and then we die