• Ik heb het vorige week uitgemaakt met mijn vriend. Gisteren heb ik dus weer iets tegen hem gezegd op Whatsapp omdat ik er verschrikkelijke spijt van heb (geen commentaar), en wat ik terugkreeg was dit: 'Ik praat nu gewoon tegen je als vriend, ik kan dingen makkelijk van me af zetten en ik ben nu niet meer verliefd op je.' Nou is mijn vraag, zit hij gewoon te liegen dat hij barst of bestaat dit serieus? 0.o


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Het kan van allebei 50/50 zijn. Je kan alleen niet in iemands hoofd kijken dus het is jammer dat je er niet achter komt maar heel vaal zeggen ze soms dat ze er al over zijn terwijl ze 2 weken daarna juist er spuit van hebben, Iedereen gaat er mee om op zijn eigen manier.

    Bij mij is het ongeveer ook zoiets. Ik heb veel meegemaakt met mijn lief. Ik had het dinsdag uitgemaakt. Was opgelucht.
    Maar de woensdag nadien als ik hem zag wist ik dat ik geen nee kon zeggen. En nu tot nu zijn we weer samen.
    Maar het beterd maar niet tussen ons. Ik word er ongelukkiger van. Dus ja is het soms beter om er een punt achter te zetten : (
    Ik heb het zelf nog niet gedaan omdat ik weet dat ik dan in jou plaats net het zelfde ga meemaken. En dat wil ik niet weer.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Toen ik het uitmaakte met mijn nu ex-vriend was ik al niet meer verliefd op hem. Ik wist dat het toch eens ging gebeuren dus heb ik het gedaan. De volgende dag had ik dus ook geen gevoelens meer voor hem, of zo. Ik was wel bang hoe hij ging reageren, maar hij voelde volgens mij hetzelfde.

    Nestor schreef:
    Toen ik het uitmaakte met mijn nu ex-vriend was ik al niet meer verliefd op hem. Ik wist dat het toch eens ging gebeuren dus heb ik het gedaan. De volgende dag had ik dus ook geen gevoelens meer voor hem, of zo. Ik was wel bang hoe hij ging reageren, maar hij voelde volgens mij hetzelfde.


    Dat maak ik nu ook wat mee. En ik weet niet wat te doen : (


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Dat zou ik gaan uitvissen als ik jou was en je het per se weten wilt. Lichaamstaal liegt in tegenstelling tot woorden niet. Als je het gevoel hebt dat iets niet juist zit, is daar altijd wel een reden voor. Ik zou gaan toetsen als ik jou was. Meer weet ik verder ook niet. (: Maar het is soms beter om het zo te doen en nieuwe informatie te gaan halen dan in je hoofd eeuwen te blijven piekeren (:
    Je kunt twee dingen zeggen. Ik weet het niet, of; ik kom er wel achter. Persoonlijk zou ik voor optie 2 gaan, anders blijven zo'n gedachten echt gewoon aanmodderen. (:

    [ bericht aangepast op 12 okt 2014 - 15:21 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Hij wil het van zich afzetten, daarom zegt hij dit tegen je. Het kan niet zo zijn dat zijn gevoelens voor jou opeens over zijn, maar door jouw actie kunnen ze wel minder zijn geworden. Tenzij jullie relatie hem ook al niet lekker zat, maar hij dat niet liet blijken. Zoveel informatie geef je dan ook weer niet om daar over te oordelen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Toen ik het uitmaakte met mijn ex (zo wil ik hem eigenlijk niet noemen maar oké) had hij gelijk diezelfde avond alweer een 'nieuwe vriendin'
    Toen dacht ik echt: was het dan wel serieus met mij of gebruikte je me gewoon, of spreek je überhaupt wel de waarheid.
    Maar ik weet niet hoe jouw ex erin staat natuurlijk.

    Je weet niet hoe hij over jullie relatie dacht toen het nog aan was, misschien was hij toen eigenlijk al niet meer verliefd. En als je het echt wilt weten zou ik het in het echt vragen, niet via Whatsapp. (;


    wat was dit ookalweer