• Hey ,
    Gisteren hadden we sportdag en we moesten een paar coursessen afleggen en we wandelden naar onze volgende coursus en plots zie ik dat ik op mijn rechter bovenarm 2 blauwe plekken had en op mijn onderarm had ik een soort van rode puntjes , maar ik weet zeker dat ik me nergens heb gestoten met mijn armen. Dus weet iemand wat dit kan zijn?


    you're cold and I burn, I guess I'll never learn

    Het doet mij denken aan wanneer ik volleybal heb gespeeld, dan komen er blauwe plekken en rode puntjes.
    Dus heb je misschien volleybal gespeeld of iets anders waarbij er iets op je arm kwam of echt helemaal niets?
    verder zou ik echt niet weten hoe dit komt


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik heb geen idee hoe dit zou komen, misschien toch niet per ongeluk ergens je arm tegen gestoten? Als het weggaat denk ik niet dat je je al te veel zorgen moet maken. Als je er niet gerust op bent kan je ook altijd even naar je huisarts gaan.


    16 - 09 - '17

    GusWaters schreef:
    Het doet mij denken aan wanneer ik volleybal heb gespeeld, dan komen er blauwe plekken en rode puntjes.
    Dus heb je misschien volleybal gespeeld of iets anders waarbij er iets op je arm kwam of echt helemaal niets?
    verder zou ik echt niet weten hoe dit komt


    We hebben smorgens rugby gespeeld maar die vlekken kwamen pas in de namiddag


    you're cold and I burn, I guess I'll never learn

    Misschien komt het daardoor en anders zou ik het echt niet weten


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Lushella schreef:
    (...)

    We hebben smorgens rugby gespeeld maar die vlekken kwamen pas in de namiddag

    Een blauwe plek verschijnt niet binnen 2 minuten hé. =)

    Kan goed van rugby zijn en anders denk ik dat je jezelf per ongeluk onbewust ergens gestoten hebt. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Lushella schreef:
    (...)

    We hebben smorgens rugby gespeeld maar die vlekken kwamen pas in de namiddag


    Duurt altijd even voor blauwe plekken verschijnen. Wordt eerst rood meestal. Maar wat voor rode puntjes heb je op je arm? Misschien heb je je daar geschaafd of zo?


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik stoot mezelf heel vaak zonder dat ik dat door heb, en dan is het meestal niet zo heel hard, maar komt er toch een blauw(e) plek(je).
    Ik zou me er pas zorgen over gaan maken als het lang duurt voor ze weggaan of je dit heel veel vaker hebt.


    Not all those who wander are lost.

    Ik zit echt heel vaak onder de blauwe plekken, maar ik trek me er nooit wat van aan. Dus ik zou je gewoon geen zorgen maken :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    ik wil je niet bang maken, maar misschien heb je leukemie. heb je ook laatste tijd last van een bloedneus?

    xXProxyWolfXx schreef:
    ik wil je niet bang maken, maar misschien heb je leukemie. heb je ook laatste tijd last van een bloedneus?


    Eh, als ze dezelfde ochtend nog heeft gerugbied lijkt me dat een stuk logischere verklaring dan dat ze leukemie zou hebben.
    Verder komt het ook vaak voor als iemand een tekort aan bepaalde vitamine(s) heeft.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2014 - 14:32 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zit heel vaak onder de blauwen plekken, zonder dat ik weet hoe het komt. Al heb ik wel echt heel snel blauwe plekken.
    Waarschijnlijk gewoon gestoten zonder dat je het doorhad. Ik zou me er niet echt druk over maken, het zijn maar blauwe plekken. Het gaat wel weer over.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Cyrith schreef:
    (...)

    Eh, als ze dezelfde ochtend nog heeft gerugbied lijkt me dat een stuk logischere verklaring dan dat ze leukemie zou hebben.
    Verder komt het ook vaak voor als iemand een tekort aan bepaalde vitamine(s) heeft.


    Yuap


    quidquid excusatio prandium pro