• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    The Guest list.
    Schreave • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sugglet • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 13 •
    NefeIibata • Saartje • Jillz • 16 •
    Creamcakes • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Ansolo • Aline • Appelsap • 14 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •
    Wayward • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Glade • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Lashy • Eva • Amaretto • 14 •
    Eauton • Nancy • Palm bier mét alcohol • 13 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Fabrizio • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Hikikomori • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •


    Song of the night: Turn Up The Speakers van Martin Garrix & Afrojack!

    [ bericht aangepast op 11 okt 2014 - 23:16 ]


    16 - 09 - '17

    Eauton schreef:
    (...)Op welke manier moet dat overkomen?


    Dat het niet gezellig is voor je.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    (...)

    Nou, jammer dat je het zo ervaart.(no_chears)


    Heel eerlijk kan ik haar hier en daar wel begrijpen. Ik heb soms ook de neiging om hier weg te gaan...


    16 - 09 - '17

    Wat is er dan mis volgens jullie? Er zijn toch nooit spanningen?


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    (...)

    Dat het niet gezellig is voor je.
    Op die manier, okay. (ik ben echt moe merk ik)


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Debbaut schreef:
    Wat is er dan mis volgens jullie? Er zijn toch nooit spanningen?


    Ik heb wel vaker het gevoel dat ik hier niet thuishoor, als je het toch wil weten.


    16 - 09 - '17

    Sugglet schreef:
    (...)

    Ik heb wel vaker het gevoel dat ik hier niet thuishoor, als je het toch wil weten.


    En in welke zin?

    Sorry dat ik zo'n dingen vraag, maar ik wil de problemen juist oplossen, vandaar dat ik het vraag.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Sugglet schreef:
    (...)

    Ik heb wel vaker het gevoel dat ik hier niet thuishoor, als je het toch wil weten.
    Indeed, dat heb ik ook. :/


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Debbaut schreef:
    (...)

    En in welke zin?

    Sorry dat ik zo'n dingen vraag, maar ik wil de problemen juist oplossen, vandaar dat ik het vraag.


    Het kan aan mij liggen, maar ik word de helft van de tijd gewoon genegeerd en dan heb ik geen zin om hier verder te komen praten, aangezien ik dan toch het gevoel heb dat niemand me opmerkt.


    16 - 09 - '17

    Sugglet schreef:
    (...)

    Ik heb wel vaker het gevoel dat ik hier niet thuishoor, als je het toch wil weten.


    Ik vind het altijd vervelend om te lezen als mensen zich zo voelen, omdat wij als 'groep' toch iedereen welkom en zo moeten laten voelen.


    wat was dit ookalweer

    Sugglet schreef:
    (...)

    Het kan aan mij liggen, maar ik word de helft van de tijd gewoon genegeerd en dan heb ik geen zin om hier verder te komen praten, aangezien ik dan toch het gevoel heb dat niemand me opmerkt.


    Hmm, dat kunnen we niet hebben. Ik probeer sowieso altijd op iedereen te reageren.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Fabrizio schreef:
    (...)

    Ik vind het altijd vervelend om te lezen als mensen zich zo voelen, omdat wij als 'groep' toch iedereen welkom en zo moeten laten voelen.


    Zo denk ik er ook altijd over, maar zoals ik zei, het kan ook aan mij liggen..


    16 - 09 - '17

    Fabrizio schreef:
    (...)

    Ik vind het altijd vervelend om te lezen als mensen zich zo voelen, omdat wij als 'groep' toch iedereen welkom en zo moeten laten voelen.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik negeer niemand en andersom ook niet, maar ik voel me hier niet meer prettig en merk gewoon dat ik niet echt erg meer welkom ben enzo. :/


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Eauton schreef:
    Ik negeer niemand en andersom ook niet, maar ik voel me hier niet meer prettig en merk gewoon dat ik niet echt erg meer welkom ben enzo. :/


    Voor mij is iedereen even hard welkom. Vind het naar dat het over komt dat je niet welkom bent.:/


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik ga nu even vertellen hoe ik het zie, dit is mijn mening. Don't kill me.

    Hoe ik het nu zie, voelen Nanc en Syl zich hier soms niet heel erg thuis en genegeerd?

    Dan spreek ik voor mezelf dat ik denk dat iedereen wel eens negeert word, maar als het vaker gebeurt het ook gewoon niet fijn meer is. Als ik naar mezelf kijk denk ik dat ik misschien ook wel eens wat rustiger kan doen tegen sommige mensen en dat ik ook grapjes ook echt zo moet over laten komen.

    Dus bij deze voor de mensen die ik ooit zo beledigt/genegeerd heb, het spijt me echt heel erg, ik bedoelde het niet zo.


    wat was dit ookalweer