• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig





    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin - Plompe Lori
    Yolanda - DiNozzo - Panda
    Merel - Nonno
    Sophie - Insert_Name - Draak
    Erieka - Soothsayer - Kat
    Lotta - Novoselic - Aardappel
    Sylvie - Sugglet - Pinguïn
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil - Konijn
    Aline - Saisons
    Noa - Cicatrix
    Margot - dArtagnan - Ocelot
    Eva - Crona
    Xantha - StarSpangledGir

    [ bericht aangepast op 18 okt 2014 - 16:31 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Lensherr schreef:
    @Noa Bedankt. Is het nou echt nodig om elke jaarlaag zoveel te laten rennen? Waarom niet gewoon alleen in de brugklas? (cat)
    Daar komt ook nog eens bij dat ik dat het tweede uur moet doen, dus daarna nog twee uur waarbij ik naar zweet stink, no matter hoeveel deodorant ik opspuit --"


    Ik vind het sowieso raar dat men de conditie van mensen test op school. Het is niet dat de conditie erop vooruit gaat door één coopertest, en eigenlijk benadeel je daarmee gewoon behoorlijk de mensen die niet sporten omdat die (over het algemeen) gewoon een slechtere conditie hebben...


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    @Noa en @Marjanne Precies ja!
    Een vriendin van me zat tijdens het oefenen me telkens aan te sporen door te rennen om een beter cijfer te halen, maar ik luisterde gewoon naar mezelf. Was helemaal pissed off


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik kom even binnevallen :3 Het kan zijn dat je je 's ochtends niet wast? Weet niet of dat het geval is bij jou, maar mijn vriendinnen ruiken ookniet erg fris (dat is een understatement.) Als je je 's ochtends gewoon wast in/onder (hoe het maar zegt) je oksels en dan gewoon deo opspuit kan het probleem wel eens weg zijn. Als je zweet en je spuit daarna deo op dan mengt de deo geur met de geur van zweet en dan wordt het niet beter. Het heeft dus ook geen zin om na gym deo op te spuiten. Gewoon 's ochtends als je wakker wordt wassen. 's Avonds heeft ook niet veel zin, want als je slaapt zweet je ook dus dat is ook niet fris. Gewoon 's ochtends (: Mijn vriendinnen luisteren helaas niet als ik het zeg, dus dat is niet zo fijn ghehe. Miss helpt dit? (:

    Hoi trouwens! (:

    I really don't care. :Y) Ik ruik lekker hoe ik wil, behalve dan als het echt erg wordt, dat is wat minder. Maar ik heb geen gym op school meer, haha.


    Your make-up is terrible

    Oh, stom. Rennen is altijd verschrikkelijk, zeker onder dwang ):

    Ik bak nu een brood. Daar ben ik heel blij mee haha.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Konigsberg schreef:
    Oh, stom. Rennen is altijd verschrikkelijk, zeker onder dwang ):

    Ik bak nu een brood. Daar ben ik heel blij mee haha.


    Brood ruikt tenminste lekker xD


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Wij hebben altijd die shuttle run test met trappen :/ volgens mij heeft bijna iedereen een groot hekel aan die testen.

    Ik vind de coopertest niet eens zo slecht bedacht, het is alleen dat ze dan iets van 6 weken geven om te trainen en daarna ook weer kappen. Als ze nou het hele schooljaar consequent gaan trainen en dan zo'n test geven, is het ook weer een ander verhaal.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik vind de coopertest niet eens zo slecht bedacht, het is alleen dat ze dan iets van 6 weken geven om te trainen en daarna ook weer kappen. Als ze nou het hele schooljaar consequent gaan trainen en dan zo'n test geven, is het ook weer een ander verhaal.


    Daarheb je wel gelijk in. Zo ging het er bij ons ook aan toe. Zouden ze door zijn gegaan dan had ik nu een betere conditie (Y) Maar dat ligt aan mezelf xd

    Assassin schreef:
    Ik vind de coopertest niet eens zo slecht bedacht, het is alleen dat ze dan iets van 6 weken geven om te trainen en daarna ook weer kappen. Als ze nou het hele schooljaar consequent gaan trainen en dan zo'n test geven, is het ook weer een ander verhaal.


    Trainen voor de coopertest? Die is nieuw. o.O
    Bij ons was het gewoon zo van ''volgende week coopertest/piepestest/welke test dan ook''. En daar moesten we het dan mee doen. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Trainen voor de coopertest? Die is nieuw. o.O
    Bij ons was het gewoon zo van ''volgende week coopertest/piepestest/welke test dan ook''. En daar moesten we het dan mee doen. :'D


    Ja, zo gaat het ook vaak. D: Wij gingen vaak 1 of 2 weken van te voren dan rennen met gym en dat was het. Rennen is juist heel goed voor je, maar scholen pakken het écht verkeerd aan.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, zo gaat het ook vaak. D: Wij gingen vaak 1 of 2 weken van te voren dan rennen met gym en dat was het. Rennen is juist heel goed voor je, maar scholen pakken het écht verkeerd aan.


    Wij gingen vaak een balsport doen of zoiets. En omdat het dan per se moest, gaf de docent er een keertje zo'n test tussendoor. Maar ervoor trainen deden we niet, en dat had inderdaad handiger geweest.
    Maar ook niet leuk, hahahaa. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lensherr schreef:
    (...)

    Brood ruikt tenminste lekker xD


    Zelfgebakken brood is ook echt heel lekker en ja het ruikt ook lekker, maar het ruikt hier in huis nu eerder naar stoofpeertjes.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    @Nikki: dat vind ik dus ook! Ik vind het opzich een goede test maar dat kun je niet zomaar zonder te trainen doen. Als je nooit sport al helemaal niet.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain