• The Nightclub!

Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

The Guest list.
    Schreave • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sugglet • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 13 •
    NefeIibata • Saartje • Jillz • 16 •
    Creamcakes • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Ansolo • Aline • Appelsap • 14 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •
    Wayward • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Glade • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Lashy • Eva • Amaretto • 14 •
    Eauton • Nancy • Palm bier mét alcohol • 13 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Fabrizio • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Hikikomori • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •

Song of the night: Turn Up The Speakers van Martin Garrix & Afrojack!

[ bericht aangepast op 11 okt 2014 - 21:58 ]

Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

Debbaut schreef:
    (...)

Zelfs niet in de winkels?:'D

Nee, ook niet. Helemaal niets, hahaha. Misschien een enkele winkel waar een pompoentje staat of zo, maar verder niets.

RayLaVie schreef:
    @debbaut nou ja, er ìs ook n school, maar andets ingericht en zeg maar in Zweden en het heeft niet echt de boventoon. Het is alleen omdat het n beetje vreemd zou zijn als n vijftienjarige jongen niet naar zo'n school zou gaan. Ik gebruik teouwens maar 1 of 2 keer n spreuk die al in de originele boeken is voorgekomen, de rest is zelfbedacht. En de personages zijn letterlijk allemaal onbekend.

Dan vind ik het OP.

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Ansolo schreef:
    (...)

Nee, ook niet. Helemaal niets, hahaha. Misschien een enkele winkel waar een pompoentje staat of zo, maar verder niets.

:|

In mijn buurt allemaal winkelstraten vol.:'D

RayLaVie schreef:
    @debbaut nou ja, er ìs ook n school, maar andets ingericht en zeg maar in Zweden en het heeft niet echt de boventoon. Het is alleen omdat het n beetje vreemd zou zijn als n vijftienjarige jongen niet naar zo'n school zou gaan. Ik gebruik teouwens maar 1 of 2 keer n spreuk die al in de originele boeken is voorgekomen, de rest is zelfbedacht. En de personages zijn letterlijk allemaal onbekend.

Speelt het zich dan af in de wereld van Harry Potter of niet? Dat is dan de vraag (:

Ik vond het gewoon opmerkelijk dat n verhaal met alleen maar onbekende personages niet tot het genre 'onbekende personen' behoort

I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

Ik vroeg me al af wie er zo spamden. (;

Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

Ah, nou ja, zo lang ik er n toverschool in stop vind ik niet dat ik me los kan plaatsen van hp. En er zitten dus n paar dezelfde spreuken in.. Oh, en een faunaat, voor ik het vergeet.

I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

Debbaut schreef:
    (...)

:|

In mijn buurt allemaal winkelstraten vol.:'D

Dat kan ik me niet eens voorstellen :'D

Eauton schreef:
    Ik vroeg me al af wie er zo spamden. (;

Persoonlijk vind ik dit niet spammen. We praten gewoon met elkaar (;

Ansolo schreef:
    (...)

Persoonlijk vind ik dit niet spammen. We praten gewoon met elkaar (;
    Ik bedoelde in mijn PB door jullie, haha.

RayLaVie schreef:
    Ah, nou ja, zo lang ik er n toverschool in stop vind ik niet dat ik me los kan plaatsen van hp. En er zitten dus n paar dezelfde spreuken in.. Oh, en een faunaat, voor ik het vergeet.

Het neigt dan toch weer naar fanfictie - vind ik - omdat een faunaat uitsluitend voorkomt in Harry Potter. Deze kwestie is wel erg lastig.

Eauton schreef:
    (...)Ik bedoelde in mijn PB door jullie, haha.

Dan moet je geen abo nemen op een topic .. :')

Ik snap niets van jullie discussieee

Ansolo schreef:
    (...)

Het neigt dan toch weer naar fanfictie - vind ik - omdat een faunaat uitsluitend voorkomt in Harry Potter. Deze kwestie is wel erg lastig.

Ja, dat is waar.

@Ansolo ja, maar aan de andere kant gebruik ik uitsluitend onbekende personen. Toch vreemd dat je dat dan geen "onbekende personen" mag noemen.