• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    The Guest list.
    Schreave • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sugglet • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novoselic • Lotta • Ice Tea • 13 •
    NefeIibata • Saartje • Jillz • 16 •
    Creamcakes • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Ansolo • Aline • Appelsap • 14 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •
    Wayward • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Glade • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Lashy • Eva • Amaretto • 14 •
    Eauton • Nancy • Palm bier mét alcohol • 13 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Fabrizio • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Hikikomori • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •


    Song of the night: Turn Up The Speakers van Martin Garrix & Afrojack!

    [ bericht aangepast op 11 okt 2014 - 21:58 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik eet pikante frikandel met mayonaise


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    Ik eet gewone frikandel met mayonaise :Y)

    Mayonaise is mijn drug


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    Ansolo schreef:
    Ik hou van kerstmis <3 maar ik vind geen bal aan halloween :'D


    Ik vind het altijd wel een leuke sfeer.(:


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Maar we merken hier toch niks van halloween?


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    Ik ben nu erg nieuwsgierig naar jullie mening door dat suggestietopic. Wat van deze dingen vinden jullie onder fanfictie vallen en waarom wel of niet?

    1. Een verhaal over een jongen die eruitziet als Brad Pitt en 25 jaar oud is. Hij houdt erg van racen.

    2. Een verhaal over Alex Gaskarth. Hij ziet er uit als Alex, maar verder is er geen gelijkenis in persoonlijkheid. (eigenlijk hetzelfde als hierboven)

    3. Een verhaal over Harry Styles. Lijkt totaal niet op Harry Styles maar heeft enkel dezelfde naam.

    4. Een verhaal over Harry de Boer. Een jongen die houdt van dansen en erg graag zijn tijd spendeert in een café.

    5. Een verhaal waarin de hoofdpersoon wel eens een liedje luistert van One Direction.

    Voor mij is het erg duidelijk:
    1. Fanfictie.
    2. Fanfictie.
    3. Fanfictie
    4. OP
    5. OP

    Ik heb geen zin om dit allemaal te beargumenteren omdat ik dat deels al in het suggestietopic heb gedaan.

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik vind het altijd wel een leuke sfeer.(:


    Het wordt bij ons eigenlijk nooit gevierd, ghehe.

    Ansolo schreef:
    (...)

    Het wordt bij ons eigenlijk nooit gevierd, ghehe.


    Wij vieren het ook niet echt, maar de versiering op straat is wel leuk.(:

    @Sam
    Nee, so?:'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ansolo schreef:
    Ik ben nu erg nieuwsgierig naar jullie mening door dat suggestietopic. Wat van deze dingen vinden jullie onder fanfictie vallen en waarom wel of niet?

    1. Een verhaal over een jongen die eruitziet als Brad Pitt en 25 jaar oud is. Hij houdt erg van racen.

    2. Een verhaal over Alex Gaskarth. Hij ziet er uit als Alex, maar verder is er geen gelijkenis in persoonlijkheid. (eigenlijk hetzelfde als hierboven)

    3. Een verhaal over Harry Styles. Lijkt totaal niet op Harry Styles maar heeft enkel dezelfde naam.

    4. Een verhaal over Harry de Boer. Een jongen die houdt van dansen en erg graag zijn tijd spendeert in een café.

    5. Een verhaal waarin de hoofdpersoon wel eens een liedje luistert van One Direction.

    Voor mij is het erg duidelijk:
    1. Fanfictie.
    2. Fanfictie.
    3. Fanfictie
    4. OP
    5. OP

    Ik heb geen zin om dit allemaal te beargumenteren omdat ik dat deels al in het suggestietopic heb gedaan.



    1 Fanfic
    2 Fanfic
    3 Twijfelgeval
    4 en 5 OP


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Hmm, en wat vind je dan van mijn verhaal; het is de wereld van harry potter, maar ik gebruik behalve spreuken geen enkele naam, personages, plaats, verhaallijn of wat dan ook... Alleen fanfictie of toch ook OP?

    Ik deel je mening over de voorbeelden.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    RayLaVie schreef:
    Hmm, en wat vind je dan van mijn verhaal; het is de wereld van harry potter, maar ik gebruik behalve spreuken geen enkele naam, personages, plaats, verhaallijn of wat dan ook... Alleen fanfictie of toch ook OP?

    Ik deel je mening over de voorbeelden.


    Als echt alleen de spreuken gelijkend zijn OP, anders fanfic.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    (...)

    Wij vieren het ook niet echt, maar de versiering op straat is wel leuk.(:

    @Sam
    Nee, so?:'D


    Bij ons is er ook geen versiering. Er wordt gewoon niets aan halloween gedaan hier, dus ik mer er ook niet veel van xd

    Ansolo schreef:
    (...)

    Bij ons is er ook geen versiering. Er wordt gewoon niets aan halloween gedaan hier, dus ik mer er ook niet veel van xd


    Zelfs niet in de winkels?:'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    RayLaVie schreef:
    Hmm, en wat vind je dan van mijn verhaal; het is de wereld van harry potter, maar ik gebruik behalve spreuken geen enkele naam, personages, plaats, verhaallijn of wat dan ook... Alleen fanfictie of toch ook OP?

    Ik deel je mening over de voorbeelden.


    Fanficitie, want je gebruikt de wereld van Harry Potter. (:

    @debbaut nou ja, er ìs ook n school, maar andets ingericht en zeg maar in Zweden en het heeft niet echt de boventoon. Het is alleen omdat het n beetje vreemd zou zijn als n vijftienjarige jongen niet naar zo'n school zou gaan. Ik gebruik teouwens maar 1 of 2 keer n spreuk die al in de originele boeken is voorgekomen, de rest is zelfbedacht. En de personages zijn letterlijk allemaal onbekend.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.