• Hi,

    Ik heb ff een vraagje: het gaat niet zo lekker met een vriendin van mij en ik wil iets doen om haar te helpen.
    Ik had dus bedacht om voor haar een lied te zingen, met hulp van iemand die ik ken die heel goed kan pianospelen. Ik weet alleen niet welk lied ik voor haar kan zingen.
    Daarom wilde ik vragen of iemand van jullie misschien een mooi lied over vriendschap weet dat ik kan zingen. Ze is echt een hele goede vriendin van me en ik wil haar echt helpen.

    Alvast bedankt!

    Xxx


    ''I'm not apologizing for loving you.'' ~KellyHoranXx

    Klinkt misschien wat vreemd, maar pak maar mijn hand van Nick en Simon vind ik gewoon zo'n mooi nummer, ook over vriendschap, vind ik (:
    Misschien kun je deze gebruiken ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KillianHook schreef:
    Klinkt misschien wat vreemd, maar pak maar mijn hand van Nick en Simon vind ik gewoon zo'n mooi nummer, ook over vriendschap, vind ik (:
    Misschien kun je deze gebruiken ^^
    Die wou ik nét zeggen, haha. (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Darude - Sandstorm


    i put the fun in funeral

    Little Mix - Always be together.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Count On Me - Bruno Mars?

    Ik denk nu aan het liedje 'Echte vrienden' van Gerard Joling en nog iemand. :3


    26 - 02 - '16

    Wat ontzettend lief dat je dat voor je vriendin doet! Ze mag zich gelukkig prijzen met een vriendin zoals jij c:
    Ik dacht zelf inderdaad ook aan 'count on me' van Bruno Mars, die hier al genoemd is. En I'll be there for you, van the Rembrandts. En je hebt ook nog 'Umbrella' van Rihanna.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Super leuk dat je dit voor haar doet! Misschien Demi Lovato - The Gift of a Friend? Ben zelf een grote fan van haar, ze is echt een voorbeeld voor me en ik vind de lyrics van 't nummer echt heel mooi! Succes met kiezen en zingen! :)


    Everything happens for a reason, live it, love it, learn from it! <3

    Cher Lloyd - Oath ft. Becky G misschien?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Aan deze dacht ik echt meteen:
    Count on me - Bruno Mars

    Nou en dat hij al is genoemd :p

    [ bericht aangepast op 17 okt 2014 - 7:01 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Beiden zijn al genoemd. Gift of A Friend van Demi Lovato en One and the Same van Selena Gomez en Demi Lovato.
    Of misschien In Your Arms, van Chefs Special. Ik weet niet of dit over vriendschap gaat, maar de lyrics is mooi.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jaa doe Count on me van Bruno Mars <3. Het is echt een nummer die vriendschap zo mooi beschrijft!

    Lief van je, dat je dit voor je vriendin doet!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    True friend van Miley Cyrus is ook erg leuk. Toen was Miley Cyrus nog 'normaal'.


    26 - 02 - '16