• Hoi iedereen, Dit is een zeikverhaal dus als je niet wilt lezen klik gewoon weg.

    Nou het zit dus zo. Ik en mijn vriend hadden al wat problemen in de zomervakantie waar door
    ik en mijn ouders de zelfvertrouwen verliesde. En ja tot nu hebben we weer veel discussie gehad.
    En wat ruzie. Maandag weer omdat hij boos was dat ik niet op de bus zat naar huis.
    En omdat ik het hem niet zei dat ik naar huis gebracht werd. En daarmee is hij gewoon derect naar huis gegaan.
    Omdat hij moe was en wou rusten. en ook omdat hij vond dat hij er niet uit zag. Was ik echt kwaad.
    Dus hebben we gisteren dicussie gehad. En toen had ik het uitgemaakt. En nu ja met mijn domme kop
    weer kan ik natuurlijk geen nee zeggen en zijn we weer samen. Aan de ene kant voelt het fijn maar dan ook weer niet.
    Waarom niet dan? Wel omdat ik me niet echt meer gelukkig voel. Ik heb er genoeg van wat er gebeurd is.
    Mijn gevoel zei al dat ik het uit moest maken. Omdat het toch niet meer lukt. Maar hij probeer zijn best te doen voor me.
    Altijd staat hij er voor me. En is lief. Maar het werd gisteren gewoon te veel. En dan ook nog dat mijn hond zondag dood was.
    Kreeg ik zelfs geen steun van hem maandag. Was ik ook kwaad om.

    Dus help plies mensen voor goeie raad. Wat ik moet doen? : (


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Phortion schreef:
    (...).


    En dat Is het 'em waarschijnlijk. Doordat je hem niet kan laten gaan kan iedereen je vertellen dat je hem geen kans meer moet geven, maar soms wint je hart het gewoon. En daarom Is het misschien slimmer om eerst te kijken waarom jullie steeds ruzie hebben. Als er niks aan te doen valt dan kan je het altijd nog laten zitten. Ik en mijn vriend hadden veel ruzie omdat we frustratie naar andere toe op elkaar africhtten en te weinig rekening hielden met wat we niet meer konden doen met andere mensen, voor ons Is het nu alleen te laat want we kwamen daar pas achter nadat het uitging. Je kan hem nu wel alsnog dumpen, maar veel haalt het waarschijnlijk niet uit, omdat jij nog met dat gevoel zit. En gevoelens verdwijnen niet zomaar puur omdat een kans al gegeven Is.


    Hmm uit de reactie's hoor ik ook dat ik hem best kan laten. Ja en ik denk dat mijn hart effe weer riep.
    Tja het zijn eigelijk meer discussie dat we hebben. Over stomme dingen soms.
    Maar ook over dingen die echt niet meer kunnen wat er gebeurd is. Nou als het na 2 weken niet beterd zet ik er sowieso een punt achter.
    Nee inderdaad veel haalt het niet uit. Ik heb zo een gevoel als ik het weer uit maak nu gaat hij ook weer ambetant zijn omdat
    ik met zijn voeten speel en dat wil ik niet. Dan maar best even afwachten. Nee gevoelens blijven.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Sterben schreef:
    Volgens mij maken jullie echt om niks ruzie like :'D
    idk hij wordt boos omdat je naar huis werd gebracht?
    Jij wordt boos omdat hij moe is en naar huis wil?
    wattttt


    Ja hij word daar boos om. Ja op dat moment had ik wel steun nodig.
    Die ik niet eens kreeg van hem. Omdat de dag ervoor iemand dood ging.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    TomXSarah schreef:
    (...)

    Ja hij word daar boos om. Ja op dat moment had ik wel steun nodig.
    Die ik niet eens kreeg van hem. Omdat de dag ervoor iemand dood ging.
    Oh oke dat van jou begrijp ik dan wel, verkeerd gelezen.
    Maar werd je naar huis gebracht door een jongen ofzo? Misschien was hij jaloers. idk


    I live for the applause, you will die for it.

    Sterben schreef:
    (...)Oh oke dat van jou begrijp ik dan wel, verkeerd gelezen.
    Maar werd je naar huis gebracht door een jongen ofzo? Misschien was hij jaloers. idk


    Is niet erg hoor. Kan gebeuren :)
    Nee mijn vader had me komen halen en mijn zus. Jaloers heeft hij geen reden voor.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,