• Oke, ik ben nooit zo van de chanante verhalen, maar voor degene die een kut dag hebben. hier iets om je beter te voelen.

    Een vriend van me en ik hebben zo'n half jaar geleden kaartjes gekocht voor Passenger. En een half jaar is veel voor mij als het gaat om verandering van muzieksmaak. In ieder geval toen luisterde we dat nog vaak en dat werd eigenlijk al snel steeds minder. Nu bedacht ik me twee weken terug opeens dat we die kaartjes nog hadden. Helemaal vergeten natuurlijk en de enige reden dat ik het nog wist, was omdat mijn vriend het over zijn verjaardag had en ik me meende te herinneren dat we de dag na zijn verjaardag naar Passenger zouden gaan.
    We waren er dus beide heilig van overtuigd dat dit de 9de was. Niemand van ons beide was slim genoeg om het even na te checken en dat hadden we dus blijkbaar wel echt moeten doen, want het was dus de dag voor zijn verjaardag, in plaats van die daarna. Vandaag dus.
    Dat zit ik dus net even mooi te lezen op twitter, dus ik in paniek op de kaartjes kijken, in de hoop dat hij gewoon drie optreden achter elkaar zou doen ofzo, maar nee dus.

    Op zich moest ik in eerste instantie best hard lachen, omdat ik me werkelijk nog nooit zo dom heb gevoeld. Totdat ik mijn vriend opbelde en die bijna zowat over de rode ging. Niet dat we het allebei nog luisterde of wat dan ook en ik heb niet echt het gevoel dat ik iets mis. Het is enkel zonde van die 35 euro en het feit dat we ons nu heel dom voelen. aangezien ik van die 35 euro, nu een half jaar later toch niets meer voel.

    Dus, u bent in uw recht om ons heel hard uit te lachen nu.
    nee, maar zijn wij de enige die soms zo dom zijn, of heb je, je ook wel eens zo ontzettend achterlijk gevoeld?

    [ bericht aangepast op 7 okt 2014 - 21:48 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Oh godjes, dat is inderdaad niet zo slim. Maar oké, het kan iedereen overkomen. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dit is mijn grootste angst ooit eigenlijk. Zelf vergeet ik ook best wel heel veel, alleen vroeger kocht mijn moeder altijd kaarten voor me en ik vergat meestal dan bijna altijd wel dat we ze hadden, net zoals met toen "Walking With Dinosaurs" omdat je niet met je hoofd erbij zit denk je er denk ik ook minder aan. Maar als ik eigen kaarten koop voor films of festivals of concerten dan check ik ze echt zo vaak. Vooral omdat het soms maar 1 dag is kwa concert en dan wil je je niet vergissen natuurlijk.

    Amidala schreef:
    Oh godjes, dat is inderdaad niet zo slim. Maar oké, het kan iedereen overkomen. ^^


    16 - 09 - '17

    Amidala schreef:
    Oh godjes, dat is inderdaad niet zo slim. Maar oké, het kan iedereen overkomen. ^^


    wat was dit ookalweer

    Best zonde van de kaartjes maar ja kan gebeuren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tja, dat is niet zo handig, maar kan gebeuren. Er zijn ergere dingen :W


    26 - 02 - '16

    Amidala schreef:
    Oh godjes, dat is inderdaad niet zo slim. Maar oké, het kan iedereen overkomen. ^^


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Omg. Dat is best wel erg, haha. Ik zou het wel ja,mer vinden. Want je had ze ook nog kunnen verkopen :'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hikikomori schreef:
    Tja, dat is niet zo handig, maar kan gebeuren. Er zijn ergere dingen :W

    Laten we even stilstaan bij de arme kindjes in Afrika. Die honger hebben. En huilen.

    Ik zou zoiets echt nooit kunnen vergeten. :v


    "I shut my eyes in order to see.'

    Anomaly schreef:
    (...)
    Laten we even stilstaan bij de arme kindjes in Afrika. Die honger hebben. En huilen.

    Ik zou zoiets echt nooit kunnen vergeten. :v


    Dat bedoelde ik niet per se, maar oké. :W


    26 - 02 - '16

    pfff, ik had dat ook ooit eens. Tickets voor 100 Monkeys in Amsterdam. Had me van week vergist, en een half jaar later stopten ze met de band. Ik heb erg zwaar lopen balen toen!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Hahahaha. Awe. Toch ook wel zielig.