• Een vriend van mij (nu ja, vriend, ik kan ermee over Harry Potter praten en dat is zowat de enige, voor de rest praten we eigenlijk niet zo veel. ^^) heeft me via facebook dit doorgestuurd:

    J.K. Rowling has sent Harry Potter fans - including me, obviously - crazy with her latest tweet where she dropped a GIGANTIC RIDDLE:
    Cry, foe! Run amok! Fa awry! My wand won’t tolerate this nonsense.



    Dammit, J.K., what does this MEAN?

    I've been puzzling over this for a good 30 minutes now, and all I've got is a headache and a loss of faith in my Scrabble skills...

    But! An eagle-eyed Redditor noted J.K.'s riddle is a perfect anagram for:

    Harry returns! Won't say any details now. A week off. No comment
    SERIOUSLY?! There are not enough joyful emoticons to express how I feel if J.K. really is bringing Harry back...

    But HOW could Harry return?


    Bron

    Ik weet dat dit de zoveelste keer is, maar ik hoop dat het echt is, eerlijk waar. I'm dying if it's real.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2014 - 19:34 ]


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    nerveus schreef:
    Ik denk boeken vanuit het perspectief van Voldemort? (A)


    Dat zou nu eens nice zijn!


    Queer zijn is gewoon alles

    Hm. Er zijn al heel vaak berichtjes geweest dat Harry weer in nieuwe boeken zou voorkomen of iets dergelijks, dus ik ben inmiddels erg achterdochtig als ik dit soort nieuws hoor, maar mijn interesse is gewekt. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het is wel duidelijk dat JK echt geen afscheid kan nemen van Harry; ze geeft steeds meer en meer toe...


    Has no one told you she's not breathing?

    Het is echt van Fantastic Beasts and where to find them, dus jullie droom voor nieuwe boeken: sorry, maar die gaat niet door


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Eeeeehh. Excitement! *O*
    Wat het dan ook is n.n


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Wooohooo, nog meer (dance)
    Ik zou niets liever willen dan meer boeken, maar aan de andere kant ben ik ook bang dat het verhaal uitgemolken wordt.
    Wat wel nice zou zijn is als ze al Harry's schoolboeken gaat schrijven en uitbrengen :Y)


    Not all those who wander are lost.

    SkywaIker schreef:
    Wooohooo, nog meer (dance)
    Ik zou niets liever willen dan meer boeken, maar aan de andere kant ben ik ook bang dat het verhaal uitgemolken wordt.
    Wat wel nice zou zijn is als ze al Harry's schoolboeken gaat schrijven en uitbrengen :Y)


    En stiekem laat ze ons de boeken één voor één kopen met als last resort een brief van acceptatie van Hogwarts en worden we opeens in de Hogwarts express wakker, ook al zijn we tegen die tijd 10 jaar te laat volgens het leeftijdsysteem.:')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    nerveus schreef:
    Ik denk boeken vanuit het perspectief van Voldemort? (A)


    Als dit zou gebeuren zou ik zo blij zijn, you don't want to know.


    wat was dit ookalweer

    Frodo schreef:
    Oooh als dat waar is... me so happy! Laten we hopen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Requille schreef:
    (...)

    En stiekem laat ze ons de boeken één voor één kopen met als last resort een brief van acceptatie van Hogwarts en worden we opeens in de Hogwarts express wakker, ook al zijn we tegen die tijd 10 jaar te laat volgens het leeftijdsysteem.:')


    Sws moet er een HP zomerkamp komen waar je je hele zomer kan doorbrengen in de zogenaamde HP wereld en lessen kunt volgen, boterbier kunt drinken, kun slapen in je leerlingenkamer en de hele zomer lang kunt genieten van dreuzelvrije tijd.


    Happy Birthday my Potter!

    MissSwan schreef:
    (...)

    Sws moet er een HP zomerkamp komen waar je je hele zomer kan doorbrengen in de zogenaamde HP wereld en lessen kunt volgen, boterbier kunt drinken, kun slapen in je leerlingenkamer en de hele zomer lang kunt genieten van dreuzelvrije tijd.


    Daar zou ik naartoe gaan, zelfs al is het in Chili of zo. :'D


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Ik had zo gehoopt op een Marauder boek

    Maar dit is ook geweldig!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ik had zo gehoopt op een Marauder boek

    Maar dit is ook geweldig!


    Ja idd. Man, daar heb ik echt zo behoefte aan! Maar ja, wij maken gewoon ons eigen verhaal. Dat is opzich ook nog wel ietwat bevredigend. Maar een Marauder boek -nou ja eerder serie dan, want één boek is echt te weinig- zou echt geweldig zijn!


    Happy Birthday my Potter!

    MissSwan schreef:
    (...)

    Ja idd. Man, daar heb ik echt zo behoefte aan! Maar ja, wij maken gewoon ons eigen verhaal. Dat is opzich ook nog wel ietwat bevredigend. Maar een Marauder boek -nou ja eerder serie dan, want één boek is echt te weinig- zou echt geweldig zijn!


    een zeven-delige serie die verfilmt wordt in acht films:Y)
    I need it


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    She is not bringing Harry back! Sorry guys!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis