• De Pentatonix hebben weer een nieuw nummer gecoverd!
    Ik vind deze wel een van hun beste ^^ En omg, Mitch <3



    Welk liedje van de Pentatonix is jullie favoriet, en waarom?!

    [ bericht aangepast op 7 okt 2014 - 18:12 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oeh wat een leuke, down to earth clip!
    Op het moment is On My Way Home mijn favoriet van de cd, maar elke keer als ik Problem luister, komt de fangirl in me naar boven door Avi.
    Ben je in april ook naar één van de concerten geweest? (:


    You can't have a rainbow, without a little rain.

    Liesiemo schreef:
    Oeh wat een leuke, down to earth clip!
    Op het moment is On My Way Home mijn favoriet van de cd, maar elke keer als ik Problem luister, komt de fangirl in me naar boven door Avi.
    Ben je in april ook naar één van de concerten geweest? (:


    Nee, ik hoorde het véél te laat dat ze in Nederland zouden komen. Dus toen ik ging kijken was het natuurlijk al uitverkocht ):
    Hopelijk gaan ze snel weer eens in Nederland komen, en dan hoop ik op een kaartje ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind het wel leuk, maar niet heel bijzonder boeiend of zo. :'D


    wat was dit ookalweer

    KillianHook schreef:
    (...)

    Nee, ik hoorde het véél te laat dat ze in Nederland zouden komen. Dus toen ik ging kijken was het natuurlijk al uitverkocht ):
    Hopelijk gaan ze snel weer eens in Nederland komen, en dan hoop ik op een kaartje ^^


    Awh, wat jammer.. Hopelijk komen ze inderdaad snel terug, want ze hebben weer een album om te promoten. Meestal zetten ze die dingen op Facebook of vertellen ze het in hun filmpjes. Ik zal voor je duimen dat je er een volgende keer bij bent ^^


    You can't have a rainbow, without a little rain.