• hayy,

    Ik ben een fan van B.A.P en ik wil graag vrienden maken die B.A.P ook helemaal geweldig vinden.
    Er is helaas uit mijn omgeving niemand dus hoopte ik hier een aantal fans te kunnen ontmoeten.

    Groetjes.

    Hiero. Ik ben ook een starlight. :)

    yayy. eum ken ik niet. Sorry

    Starlight is het fandom van VIXX. :)

    Zelo is wel schattig, maar ik ken enkel Yes Sir van ze.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    B.A.P......?


    wat was dit ookalweer

    Ohh ik snap het. en ja Zelo is echt een agi. I love him

    B.A.P is een koreaanse band

    Fabrizio schreef:
    B.A.P......?


    Klik

    Hmm.... Niet mijn smaak. :'D


    wat was dit ookalweer

    jammer @TomRiddle toch bedankt :)

    Ik had laatst gehoord dat er wat problemen met B.A.P en hun management waren, kan een van jullie dat misschien ophelderen??

    ja dat klopt. B.A.P heeft een rechtszaak aangespant tegen TS entertainent omdat ze te weinig betaalt kregen en slecht behandeld werden. Dat laatste weet ik niet zeker en ik hoop het niet. Maar ze hebben heel weinig betaald gekregen in vergelijking met wat TS entertainent aan hen verdiende.

    dark_angel schreef:
    ja dat klopt. B.A.P heeft een rechtszaak aangespant tegen TS entertainent omdat ze te weinig betaalt kregen en slecht behandeld werden. Dat laatste weet ik niet zeker en ik hoop het niet. Maar ze hebben heel weinig betaald gekregen in vergelijking met wat TS entertainent aan hen verdiende.

    Dat verbaasd me niets, ik heb al.vaker zulke dingen gehoord. Alleen volgens mij wel van een ander, ik dacht SM entertainment.
    Maar de nummers die ik van B.A.P. ken zijn goeeeeed.
    (wbw)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb gelezen dat B.A.P heeft verloren T.T

    Whut? Waar heb je dat gelezen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.