• Het is jaar 2352. De wetenschap is ver ontwikkeld. Ziekten zoals kanker zijn allemaal behandelbaar. De mensheid begint langzamerhand onsterfelijk te worden. Er is echter één probleem. De wereld begint overbevolkt te raken. Er worden te veel kinderen geboren en er sterft slechts een enkeling.
    Een groepje laboranten uit Waterdeep liggende in het land Aztlán besloot na een uitspraak van de regering dat er een einde moet komen aan de overbevolking. Ze creëerden een virus dat een mens terugbrengt naar zijn of haar oerinstinct; overleven, ook al moet dit ten koste van een ander.
    Ze hadden enkele mensen gevraagd voor een 'onschuldig' onderzoek. Deze mensen wisten niet wat ze geïnjecteerd zouden krijgen en wat dat voor gevolgen zou hebben. Ze wisten enkel dat dit de wereld zou 'verbeteren'.
    Een aantal mensen zouden afgezonderd worden van de buitenwereld, opgesloten in een verlaten gebouw, onder begeleiding van deskundigen, het middel toegediend krijgen. Deskundigen zouden noteren wat er gebeurde met de proefpersonen.
    Wat de laboranten echter later pas inzagen, was het grote gevaar wat aan dit onderzoek kleefde. Het doom-virus, zoals de laboranten het noemden, was erg gevaarlijk. Een injectie zorgde ervoor dat de proefpersoon per direct als dood op de grond valt. Na enkele minuten herrees het persoon uit zijn 'dood' en zoekt een volgend slachtoffer. Dit 'slachtoffer' wordt in nek of buik gebeten waardoor het besmettelijke virus ook in zijn/haar bloed terecht komt. Met dit slachtoffer gebeurt dan hetzelfde als met de eerste persoon. Dit gaat net zolang door tot de 'zombie' geen nieuwe persoon kan vinden om te bijten. De 'zombie' is enkel uit te schakelen door het brein te doorklieven met zwaard, kogel of ander wapen.
    Dit onderzoek liep echter enorm uit de hand. Het virus kwam in de handen van corrupte mensen die anderen ermee zouden besmetten. Het begon bij de meest gehate artiesten en eindigde bij de mensen die hun buurman of buurvrouw niet mochten.
    Een paar handjesvol mensen zijn nog steeds in leven en zijn vastberaden om te overleven.


    Voordat je deelneemt aan deze rpg is het belangrijk de volgende regels goed door te nemen:
    × Je moet je houden aan de algemene huisregels van Quizlet.nl
    × Het minimum van deze rpg bedraagt 300 woorden, ik controleer
    × Perfecte mensen bestaan niet, dus perfecte personages evenmin
    × Houd het gezellig, bij ruzie worden beide partijen uit de rpg geschrapt
    × Ik geef genoeg tijd om je rol in te vullen, ongeveer een week moet genoeg zijn (overleg is altijd mogelijk)
    × Mannen en vrouwen een beetje gelijk houden
    × Heb geduld, niet iedereen reageert even snel
    × Relaties ontstaan niet gelijk na de eerste ontmoeting.
    × Relaties worden niet van te voren afgesproken
    × Zorg dat het verhaal realistisch blijft
    × Maximaal twee personages per persoon
    × Bestuur enkel je eigen personage
    × Geef naamsveranderingen door in het rood

    Het invullijstje;
    × Naam:
    × Leeftijd: (minimaal 25)
    × Geslacht:
    × Innerlijk: (Niet in steekwoorden en graag uitgebreid)
    × Uiterlijk: (Foto én beschrijving)
    × Specialiteit:
    × Extra:
    × Relatie(s): (Met wie kan je personage wel of niet goed opschieten)


    Rollen:
    × Vrouw - gereserveerd door Soothsayer
    × Vrouw - gereserveerd door Aequor
    × Vrouw - gereserveerd door bluebearss
    × Vrouw - gereserveerd door Mashtonx
    × Lincoln Rafe - Assassin
    × Man - gereserveerd door Griever
    × Man - gereserveerd door Nikolaevna
    × Man - gereserveerd door bluebearss
    Topics:
    × Praattopic 1


    [ bericht aangepast op 14 okt 2014 - 23:12 ]


    26 - 02 - '16

    Aequor schreef:
    Is Yva goed?


    Ik wil echt niet kritisch zijn, daar heb ik namelijk een hekel aan, maar ik zie dat je voornamelijk haar vaardigheden bij het innerlijk hebt omschreven (dat met die pistolen en dergelijke). Dat hoort bij de specialiteiten of extra's. Ik vind dat er meer moet staan, waarom ze zo is en dergelijke en meer over hoe ze is. Die informatie vind ik wat magertjes, maar verder vind ik het wel goed.


    26 - 02 - '16

    Hikikomori schreef:
    (...)

    Ik wil echt niet kritisch zijn, daar heb ik namelijk een hekel aan, maar ik zie dat je voornamelijk haar vaardigheden bij het innerlijk hebt omschreven (dat met die pistolen en dergelijke). Dat hoort bij de specialiteiten of extra's. Ik vind dat er meer moet staan, waarom ze zo is en dergelijke en meer over hoe ze is. Die informatie vind ik wat magertjes, maar verder vind ik het wel goed.
    Oh, oké. Ik snap wat je bedoeld, ja. Ik zal het morgen, overmorgen aanpassen, gezien ik morgen een slaapfeestje heb van een vriendin. Maar ik zal het aanpassen.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Mensen, ik heb even een extra puntje gezet in het karakterlijstje. Nikki had opgemerkt dat ik geen leeftijdsminimum had vermeld, terwijl die er wel is. De minimumleeftijd is 25 jaar. Sorry voor alle onduidelijkheden.


    26 - 02 - '16

    Waarom moeten ze perse zo oud zijn?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Omdat ik het nogal onrealistisch vind als iemand van 18/19 jaar oud (of zelfs jonger) zombies gaat bestrijden.


    26 - 02 - '16

    oké, moet ik eerst zin of ik daar iets voor kan vinden


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bij nader inzien schrijf ik me toch maar uit, school begint drukker en drukker te worden, en om 300 woorden te schrijven gaat hem voor mij echt niet worden. Excuses.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Hikikomori schreef:
    Mensen, ik heb even een extra puntje gezet in het karakterlijstje. Nikki had opgemerkt dat ik geen leeftijdsminimum had vermeld, terwijl die er wel is. De minimumleeftijd is 25 jaar. Sorry voor alle onduidelijkheden.


    Oké dan verander ik mijn personage haar leeftijd straks even. Ik vind persoonlijk 19 niet te jong, maar dat zal wel verschillen per persoon (;

    Oeh, dit lijkt me echt leuk! Zou ik een meisje kunnen reserveren?

    [ bericht aangepast op 11 okt 2014 - 15:11 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Sorry, ik meld me denk toch af dan.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Californication schreef:
    Sorry, ik meld me denk toch af dan.

    Oke.

    @Mashtonx: ik zet het er bij zodra ik een laptop tot mijn beschikking heb.


    26 - 02 - '16

    Feininger schreef:
    (...)

    Oké dan verander ik mijn personage haar leeftijd straks even. Ik vind persoonlijk 19 niet te jong, maar dat zal wel verschillen per persoon (;


    Het is inderdaad best onrealistisch, tenzij het een of andere superjongere is.


    Your make-up is terrible

    Ik snap niet echt wat er onrealistisch aan is. Er zijn genoeg films/boeken waarin jongeren zitten die tegen zombies strijden. Het lijkt me sterk dat alle mensen die jongeren zijn dan 25 niks gaan doen, wanneer er zoiets ooit gebeurd, ik ken genoeg mensen die zouden gaan strijden, maar bon, het is niet mijn RPG :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zou het persoonlijk ook niet raar vinden als ze jonger zouden zijn, maar het maakt mij niet zo veel uit. Als jij het zo wilt is het goed ;)

    [ bericht aangepast op 11 okt 2014 - 19:11 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Glader schreef:
    Ik snap niet echt wat er onrealistisch aan is. Er zijn genoeg films/boeken waarin jongeren zitten die tegen zombies strijden. Het lijkt me sterk dat alle mensen die jongeren zijn dan 25 niks gaan doen, wanneer er zoiets ooit gebeurd, ik ken genoeg mensen die zouden gaan strijden, maar bon, het is niet mijn RPG :')


    Boeken en films zijn nou ook niet bepaald altijd realistisch. Oudere mensen hebben gewoon meer ervaring en er zullen ook wel jongere mensen overleven, maar in de minderheid, naar mijn mening. Ik denk dat als je geen leeftijdsgrens zet, de meeste rollen onder de 25 ingevuld zullen worden en dat is dan weer heel erg onrealistisch. Het zou wel weer realistischer zijn als er bijvoorbeeld een broer en zus, waarvan de een jonger is en de ander ouder, overleven. Of een ouder met een kind. Ik denk ook dat daarvoor best een uitzondering gemaakt kan worden, eenmalig.


    Your make-up is terrible