Nee het is een pruik die ik heb besteld voor mn cosplay. Het topic aanmaken was uit verveling. Maar er moet altijd weer eens een smarty pants een opmerking maken voor de goedgelovige zieltjes binnenstappen. (no_chears)
Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?
Ik vind bruin sowieso een mooiere haarkleur dan blond, en het staat jou ook zeker veel beter.
Anyways, fouten of misrekeningen maken we allemaal wel eens dus ik zou het weer terugkleuren als het je niet bevalt (;
Freljords schreef:
(...)Nee het is een pruik die ik heb besteld voor mn cosplay. Het topic aanmaken was uit verveling. Maar er moet altijd weer eens een smarty pants een opmerking maken voor de goedgelovige zieltjes binnenstappen. (no_chears)
Amidala schreef:
Als je je haar ooit echt blond verft, doe het dan tenminste donkerblond in plaats van dat wit, want dat wit vind ik eerlijk gezegd niet zo mooi. ^^
Ik sta ook niet met blond, geloof me.
SkywaIker schreef:
Ik vind bruin sowieso een mooiere haarkleur dan blond, en het staat jou ook zeker veel beter.
Anyways, fouten of misrekeningen maken we allemaal wel eens dus ik zou het weer terugkleuren als het je niet bevalt (;
Edit: ik ben dus zo'n goedgelovig zieltje ^^
Ah nu heb ik er ook nog mijn plezier in. (wbw)
TateLangdon schreef:
(...)
van licht naar donkerder is niet zo moeilijk. daarbij verschillen bruin en blond niet zoveel tinte van elkaar, dus dat bedoelde ik ook niet. maar als je zo licht haar wilt als die pruik, moet je het ontkleuren, niet verven. Zelf ben ik van rood, naar zulk wit blond haar gegaan. Daarvoor heb ik het zes keer voor moeten onkleuren. nu is rood ook wel een hele moeilijke kleur, maar dat geld ook voor zo enorm donker bruin haar en zwart. dat krijg je niet in een verfbeurt wit.
Jeetje, wat lul je nou allemaal. Pak gewoon een verfpot en leg het ondersteboven op je hoofd. T_T