• Okee voor diegenen die zowel The Fault in Our Stars en Divergent hebben gezien: wie vindt het ook heel vervelend dat Augustus en Hazel van een stel in The Fault in Our Stars plotseling neer worden gezet als broer en zus in Divergent? Ik zwijmelde helemaal weg bij Augustus Waters en Hazel Grace en dan kijk je daarna Divergent en ik had echt een 'waaaaaat?!'-momentje...


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Haha, ik snap je verwarring. :'D
    Ik heb beide films in de bioscoop gezien en Divergent kwam eerder uit, dus ik had dat gevoel andersom. Maar ja, het zijn natuurlijk acteurs, dus dan kan zoiets gebeuren. Al is het wel ongewoon dat dezelfde twee mensen zo vlak achter elkaar belangrijke rollen in twee zulke grote tienerfilms spelen op zo'n manier. x')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb ze allebei gezien en ik had er eigenlijk niet zo heel veel last van, al snap ik wel waarom anderen het een beetje raar vinden.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik snap wel wat je bedoeld, maar ik heb er niet zoveel last van. ik kijk vooral naar het karakter van de film, niet naar degene die het speelt.
    Al had ik er de eerste keer ook wel last van bij American horror story. omdat veel spelers van seizoen 1 ook in seizoen 2 zitten, maar seizoen 2 een ander verhaal is en hun dus ook echt iemand anders spelen. wat ook weer geld voor seizoen 3 en straks voor seizoen 4. Maar daar is bijna heel de cast gewoon hetzelfde en denk je steeds. 'Ownee, ik vond je toch leuker als die uit het vorige seizoen.
    Mar bij Fault in our stars en Divergent had ik dat niet zo.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lol ik en een vriendin hadden Divergent gezien. Nu hadden we het laatst over The Fault In Our Stars aangezien ik hem dus echt totaal anders verwacht had.
    Ik had een echte jankfilm verwacht maar ik , die heel snel huilt, zelfs als een ander huilt op tv zit ik vaak al in tranen, moest niet huilen. Dus toen zei mijn vriendin heel droog. Hazel is Tris van Divergent. Ik zo 'NEE je maakt een grapje gek' maar het is dus echt zo. Dusja.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik had het juist andersom omdat ik eerst Divergent had gezien en toen kwam ik erachter dat ze in The fault in our stars een stel waren, maar bij het zien van The fault in our stars had ik daar geen last meer van. (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik denk ook dat je er het meeste last van hebt als je eerst The Fault in Our Stars ziet en dan pas Divergent, omdat je Gus dan veel intenser hebt meegemaakt en hun hele lovestory ziet, om vervolgens ze ineens als broer en zus naast elkaar te zien..


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Volgens mij ben ik de enige persoon op deze planeet die the fault in our stars nog nooit heeft gezien of gelezen. En eerlijk gezegd heb ik daar ook geen behoefte aan. Ik vond Shainley Woodley wel heel goed als Tris in Divergent (En het zelfde geld voor Ansel Elgort)

    En ik snap dat het een beetje verwarrend kan zijn, haha!

    [ bericht aangepast op 6 okt 2014 - 12:48 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    IrishNialler schreef:
    Lol ik en een vriendin hadden Divergent gezien. Nu hadden we het laatst over The Fault In Our Stars aangezien ik hem dus echt totaal anders verwacht had.
    Ik had een echte jankfilm verwacht maar ik , die heel snel huilt, zelfs als een ander huilt op tv zit ik vaak al in tranen, moest niet huilen. Dus toen zei mijn vriendin heel droog. Hazel is Tris van Divergent. Ik zo 'NEE je maakt een grapje gek' maar het is dus echt zo. Dusja.


    Ik vond TFIOS heel saai. Tbh. ;/


    wat was dit ookalweer

    Aoki schreef:
    Volgens mij ben ik de enige persoon op deze planeet die the fault in our stars nog nooit heeft gezien of gelezen. En eerlijk gezegd heb ik daar ook geen behoefte aan. Ik vond Shainley Woodley wel heel goed als Tris in Divergent (En het zelfde geld voor Ansel Elgort)

    En ik snap dat het een beetje verwarrend kan zijn, haha!

    Nope, same here.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Corday schreef:
    Ik had het juist andersom omdat ik eerst Divergent had gezien en toen kwam ik erachter dat ze in The fault in our stars een stel waren, maar bij het zien van The fault in our stars had ik daar geen last meer van. (:


    Dit had ik ook :p en ik moest echt 5 x huilen bij TFIOS maar ik heb t boek ook gelezen dus dan weet je precies wat je verwachten kan en ga je om alles huilen (A)

    En hoewel ik de film nog niet gezien heb, blijkt dat 'Tris' en 'Peter' in The Spectacular Now wel wat beter met elkaar kunnen opschieten! Waarom casten ze zoveel dezelfde acteurs in films, met verschillende rollen? :(


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Moroi schreef:
    Ik heb ze allebei gezien en ik had er eigenlijk niet zo heel veel last van, al snap ik wel waarom anderen het een beetje raar vinden.


    16 - 09 - '17

    Rowling schreef:
    Volgens mij ben ik de enige persoon op deze planeet die the fault in our stars nog nooit heeft gezien of gelezen. En eerlijk gezegd heb ik daar ook geen behoefte aan. Ik vond Shainley Woodley wel heel goed als Tris in Divergent (En het zelfde geld voor Ansel Elgort)

    En ik snap dat het een beetje verwarrend kan zijn, haha!

    Same.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik vond het ook een beetje raar, maar het zijn acteurs. Zet het van je af en tadaa!
    Niet met elkaar verwarren c:
    Maar ik snap je, ik had het ook. Voordat ik Tfios ging kijken, vond ik de posters erg verwarrend :')
    Maar als ik hem eenmaal gezien, ging het wel.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Rowling schreef:
    Volgens mij ben ik de enige persoon op deze planeet die the fault in our stars nog nooit heeft gezien of gelezen. En eerlijk gezegd heb ik daar ook geen behoefte aan. Ik vond Shainley Woodley wel heel goed als Tris in Divergent (En het zelfde geld voor Ansel Elgort)

    En ik snap dat het een beetje verwarrend kan zijn, haha!


    Nee hoor, geldt ook voor mij. :')


    Every villain is a hero in his own mind.