• Hallo
    Eerst wil ik zeggen dat ik niet echt wist waar dit topic hoort dus heb ik het maar hier gezet.

    Ik ben vandaag de film Lucy gaan kijken.
    Ik vond het een hele leuke film. Trouwens het was goed bedacht.
    Ik heb er veel van geleerd, nu weet ik dat de mens maar 10% van hun hersenen gebruiken. En de dolfijn 20%. (lol)
    Voor de mensen die de film niet hebben gezien: zeker gaan kijken, het is echt een aanrader!
    Voor de mensen die het wel hebben gezien: wat vonden jullie ervan?
    Ik vond het wel een slecht einde.







    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Flowering schreef:
    (...)

    Ik heb er eigenlijk niet aan gedacht. Je hebt gelijk, we weten niet veel over Lucy. Maar wat ik echt stom vond was toen ze die man kuste, maar je zag gewoon dat ze geen gevoelens had voor hem.


    Ja, inderdaad, dat was ook zo raar. Er moest gewoon per se een kus in, zelfs al kwam die volledig uit het niets. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad, dat was ook zo raar. Er moest gewoon per se een kus in, zelfs al kwam die volledig uit het niets. :'D


    Hahahah ja!
    ik was daar echt van: oké, wat the hell? :P


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Ik ben helemaal weg van de film, maar heb het gevoel dat het verhaal nog niet 'klaar' is...


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    Ik ben helemaal weg van de film, maar heb het gevoel dat het verhaal nog niet 'klaar' is...


    Weet je, ik dacht net hetzelfde. Ik zei nog tegen m'n vriendin dat er misschien een tweede fim komt. Je weet maar nooit...


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    De theorie van 10% is al achterhaald hoor :]
    De film sprak me enorm aan, de beschrijving leek erg op het plot van de film 'Limitless', een van mijn lievelingsfilms. (zeker en aanrader voor jou als je Lucy goed vond) Ik vond zeker de eerste helft van de film Lucy wel goed, de humor zat goed, maar naar het einde toe (en vooral het echte einde) vond ik echt bullshit.
    Mijn mening was uiteraard wel wat beïnvloed door Limitless, omdat die film echt ongeveer hetzelfde concept heeft maar toch heel wat realistischer overkomt. Ik had me bij Lucy eerder voorbereid op een 'Limitless 2', maar daarvoor is het einde echt wat te veel science fiction.


    effort never betrays you

    Galecki schreef:
    De theorie van 10% is al achterhaald hoor :]
    De film sprak me enorm aan, de beschrijving leek erg op het plot van de film 'Limitless', een van mijn lievelingsfilms. (zeker en aanrader voor jou als je Lucy goed vond) Ik vond zeker de eerste helft van de film Lucy wel goed, de humor zat goed, maar naar het einde toe (en vooral het echte einde) vond ik echt bullshit.
    Mijn mening was uiteraard wel wat beïnvloed door Limitless, omdat die film echt ongeveer hetzelfde concept heeft maar toch heel wat realistischer overkomt. Ik had me bij Lucy eerder voorbereid op een 'Limitless 2', maar daarvoor is het einde echt wat te veel science fiction.


    Maar op het einde vraagt die man 'waar isze?'
    Waarna hij een smsje krijgt met 'ik ben overal.'
    Daarom dat ik een tweede film verwacht.
    Ik zal Limitless zien, nu dat ik vakantie heb. (lol)


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Ik weet geen eens waar de film over gaat.. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil hem nog zien. Binnen kort maar eens downloaden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    Ik wil hem nog zien. Binnen kort maar eens downloaden.


    26 - 02 - '16

    Ik vond het een hele leuke film, en dat terwijl het totaal niet realistisch was. Ik heb al een paar maand geleden gezien, dus weet niet meer zo goed het plot.


    Alleen maar tranen van geluk

    Buddy schreef:
    Ik wil hem nog zien. Binnen kort maar eens downloaden.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik vond hem wel oké, het plot was niet echt geweldig.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Flowering schreef:
    (...)

    Maar op het einde vraagt die man 'waar isze?'
    Waarna hij een smsje krijgt met 'ik ben overal.'
    Daarom dat ik een tweede film verwacht.
    Ik zal Limitless zien, nu dat ik vakantie heb. (lol)

    Oh was ik al vergeten! En zit op zichzelf wel iets in, maar ik denk dat ze enkel aan een tweede film beginnen als deze film echt zeer goede reacties krijgt, of heel veel kijkers trekt, en ik weet niet of ze daar echt in geslaagd zijn.

    En ja, zeker doen! :] Nu hoop ik echt dat je hem ook goed vind, want anders verspil je door mij 2 uur van je leven ;3


    effort never betrays you

    Ik vond Transcendence leuker, to be honest. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"