Hey iedereen
Ik heb laatst gemerkt dat sommigen door de nieuwe UBB-codes in verwarring zijn geraakt.
Daarom dacht ik om jullie te helpen.
Dus als je een probleem hebt of een profiel wil, maar niet weet hoe je het moet maken, laat een reactie achter of stuur me een berichtje.
- ik weet dat Quizlet geen profielen site is, maar een mooi profiel hebben is altijd fijn -
De afgewerkte profielen komen in deze story. Daar kan je - indien gewenst -patronen kiezen voor je eigen profiel.
Wachtlijst:
Af:
Als je besluit om mij te laten helpen / een profiel laat maken, vul dan onderstaande vragenlijst in.
[Dit is dan ook verplicht, zonder deze gegevens zal ik je niet kúnnen helpen]
[] Wil je foto's, gifs, tekeningen, etc op je profiel? Zo ja, welke en waar moeten die dan komen? (Links - midden - rechts)
[] Wil je quotes, teksten, info over jezelf, etc op je profiel? Zo ja, welke en waar moeten die dan staan?
[] Wil je gebruik maken van spoilers? Zo ja, waar moeten die dan staan en wat moet er onder de knop staan?
[] Welke lay-out had je in gedachten? Lettertype, lettergrootte, letterkleur? Kolommen, rijen? [Eventueel voorbeelden? - andere profielen -]
[] Wil je eventueel links naar een blog, story, foto, etc op je profiel? Zo ja, welke?
Vragen mogen altijd gesteld worden!
Hopelijk kan ik je helpen.
Groetjes
Vergilius
[Edit: Even voor de duidelijkheid: ik ben géén zoekmachine die leuke gifs en quotes zoekt in jóú plaats. Het is de bedoeling dat jij de dingen dat jij wil doorstuurt, ik probeer het een mooi geheel te laten worden.
Helpen houdt in: tips geven om beter om te kunnen gaan met UBB's, combinatietips voor kleuren en fonts of lay-out en sierkrullen.
Dáárom moet je hoe dan ook de vragenlijst - die je hierboven vindt - invullen. Hélemaal.
[ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 14:10 ]
i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys