Anomaly schreef:
Zo onwaarschijnlijk vind ik 't niet. Ik gebruik mijn discman best vaak, vooral als ik 's avonds in bed lig.
Oh, haha. Komt waarschijnlijk omdat jij je discman nog vaak gebruikt. Maar misschien heb ik het ook wel fout en wordt het nog erg vaak gebruikt tegenwoordig. Lijkt me echter niet het geval. (:
Ik heb nog steeds mijn oude walkman op mijn kamer liggen, alleen ik geloof niet dat hij het nog doet, haha. Mijn eerste MP3-speler heb ik overigens ook nog steeds ergens.
Leuk dat jij je discman in elk geval nog gebruikt!
Oh, haha. Komt waarschijnlijk omdat jij je discman nog vaak gebruikt. Maar misschien heb ik het ook wel fout en wordt het nog erg vaak gebruikt tegenwoordig. Lijkt me echter niet het geval. (:
Da's goed mogelijk. :v Ik denk zelf dat het nog wel veel wordt gebruikt onder volwassenen rond de 40/50. Omdat ik het mij zo voorstel dat die nog wel veel CD's hebben liggen en iets minder hebben met de wat moderne technologie als mobieltjes, mp4, iPods.
ik heb hem nog ergens liggen, ik had een zilveren. Maar waar die is, is mij een raadsel. Een walkman heb ik zelfs ook nog gehad volgens mij...
En een gameboy color natuurlijk
Ik liet ze altijd binnen een maand vallen en stuk gaan. Op den duur stopte ik maar met kopen, dus ik heb geen en helaas geen kans dat ik eentje tegen zal komen.. Maar wel leuk dat je de jouwe terug vond!