• Dit account was een aantal jaren geleden mijn ander account. Alleen ben ik het vergeten. Vandaag logde ik dus in. Ik durf te wedden dat niemand me kan herkennen.

    Regels:
    - Moderators mogen niet meedoen omdat het anders oneerlijk is.

    Prijs:
    - Gewoon even gezellig samen raden wie ik ben.

    Hints:
    - Ik ben best bekend op forum.

    Eeeeeeeen: START!

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 17:58 ]

    Justin Bieber. Nee ik heb geen idee, en ik zit de laatste tijd ook nauwelijks op Q.


    Alleen maar tranen van geluk

    Mitchell?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Mitchell?


    N'ahh, die zit er langer op dan 3 jaar.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Aldea.

    Gail????


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Frodo schreef:
    (...)

    N'ahh, die zit er langer op dan 3 jaar.


    Nee hoor?


    i put the fun in funeral

    Sinterklaas? Nee? oké ):

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 19:19 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aldea? Puh, hoe komen jullie daarop? (cat)

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 19:22 ]


    -

    Aldea schreef:
    Aldea? Puh, hoe komen jullie daarop? (cat)


    Pageviews (cat)

    Oke, ik kan Q'ers niet echt bij hun naam, maar ik ben toch wel benieuwd wie het is.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zit pas sinds 3 of 4 maanden op Q, maar ik ben alsnog nieuwsgierig. Een abo dan maar.


    Not all those who wander are lost.

    SkywaIker schreef:
    Ik zit pas sinds 3 of 4 5 maanden op Q, maar ik ben alsnog nieuwsgierig. Een abo dan maar.


    KillianHook schreef:
    Gail????

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 20:56 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Stiekem hoopte ik dat het zoveel langer zal duren voordat het geraden is. Maar goed, het is door Dandy geraden en hiermee is het spel afgelopen. (no_chears)

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 21:40 ]


    -

    Bam, dan had ik het ook goed :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aldea schreef:
    Stiekem hoopte ik dat het zoveel langer zal duren voordat het geraden is. Maar goed, het is door Dandy geraden en hiermee is het spel afgelopen. (no_chears)
    Hadden we 't goed, lowl.
    Het is niet zo erg toch ;p


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.