• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.


    Skinny love- when two people love each other but are too shy to admit it but they still show it


    Wel, het kon niet nog beter aan ons twee gerelateerd zijn. Ugh. This sucks. -.-


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:


    (...)

    Wel, het kon niet nog beter aan ons twee gerelateerd zijn. Ugh. This sucks. -.-


    Mijn God hè!
    Ik voel me aan gesproken door dit plaatje en je tekst! Zo dat ik met K precies het zelfde afgelopen zaterdag!!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Wacht even... Catfish... alwéér die aflevering? Die was laatst ook nog op tv o.ô


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    stop stop stop alsjeblieft stop.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Meid, even onder ons. Leuk dat je misschien op een uitwisseling gaat volgend jaar maar dit wil niet zeggen dat ik er nu 24/7 over wil praten. *-*


    wat was dit ookalweer

    Eigenlijk best wel gaaf dat de opnameplek van Spangas naast mijn school is :'D
    Mijn schoolmaatschappelijk werker heeft beloofd foto's te appen als er opnames zijn en ik ben er niet bij. Hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alsjeblieft stop. Ik ben bang,


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Waarom staat er voor die dag dat ik zogenaamd die persoon vervang? Ik weet zeker dat ik niet gezegd heb dat ik voor haar kon werken, en ik heb zelfs op mijn rooster aangegeven dat ik die dag niet kan werken, wtf.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh GitHub, Git mag dan soms een bitch zijn, maar jij bent heel lief ;3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ariana Grande doet in haar clips niets anders dan sexy en mooi proberen te zijn. Heb eens plezier, meid.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    "Who the hell is Bucky?" NEE. NOPE. NYET. NIET GOED.
    Maar die gifset ziet er wel gaaf uit, al zeg ik het zelf. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Een boodschappenlijstje voor morgen gemaakt, ik moet toch eens terug naar die gezonde leefstijl die ik ooit had... Het gaat zoveel makkelijker als er mensen in je buurt zijn die hetzelfde doen.


    Your make-up is terrible

    Ik voel me te beroerd en moe om deze schooldag vol te kunnen houden. Waarom heb ik nou net vandaag meerdere verplichte dingen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wat ben jij een zeikwijf en een bemoeial. Godzijdank kom ik je hierna waarschijnlijk nooit meer tegen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik snap het niet... zaterdag hadden we het zo gezellig en hebben we maandag 2 uur lang gepraat via de WhatsApp.

    Je vind mij leuk en ik jou, en nu op school doe je alsof ik niet bestaat why???


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about