• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Glader schreef:
    (...)

    Ik reis niet eens met NS haha.


    Oh lol... x'd Welke dan


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KillianHook schreef:
    (...)

    Oh lol... x'd Welke dan


    Arriva :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sommige mensen...


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Novoselic schreef:
    Dus dat doet die creepy gast als hij eerder naar internaat mag wegens lesuitval; stiekem naar de verdieping van de meisjes gaan om naar mijn kamer te gaan kijken. Interessant.
    Ziek in bed liggen heeft zo zijn voordelen. (cat)


    That guy is creepy as fuck. ._.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Puzzlette schreef:
    (...)

    That guy is creepy as fuck. ._.

    Klein detail is dat hij zestien is en vriendin heeft. :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Klein detail is dat hij zestien is en vriendin heeft. :3


    Zieke geest, serieus. Je bent ik dacht 3 jaar jonger dan hem. Gadverdamme. Ik had hem neergehaald eerlijk gezegd :']

    -
    Blokkeren en van mijn vriendenlijst verwijderen. God dit is aardig moeilijk. Maar ik heb geen zin meer om met jullie twee te praten.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hart; stop eens met zo snel kloppen aub, dat vind ik niet fijn. Dank u.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Glader schreef:
    (...)

    Arriva :')

    Hele stomme vraag. Maar hebben ze daar treinen van? O.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom heb ik altijd moeite om gewoon mezelf te zijn? Te doen wat ik zelf wil?

    - Stiekem het antwoord wel weten is het ergst.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Nu heb ik zin in popcorn, thanks mam. (;


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Hou je kop toch. Dom persoon die je bent. Komen deed je toch al niet, dus ga niet zeiken. Grr


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Stop met mij te verbeteren op mijn spraak. Kan er ook allemaal niks aan doen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dus.... Als ik het goed begrijp. Ik zeg EEN woord verkeerd en meteen ben ik niet serieus? Ach man, stik erin.



    $%^&**^%$ vervelend rotkind.


    wat was dit ookalweer

    Oja, mobiel moet nog aan. Waarom vergeet ik dingen toch altijd, zo snel?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Zucht het was net zo leuk :3 en je rook zo lekker :3.
    No no Jolanda staph. Nu is niet de juiste tijd hiervoor.
    Fucking hell waarom ik?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]