• ik vind het stom.
    this tog een vrijland?

    dan mag je toch best je eigen mening geven over iets? en als het volgens die gene niet goed is gaat die hert gelijk melden bij de mods..
    oke sommige zijn erg
    maar gewoon van, niet leuke foto, of niet z'n leuke quiz.
    echt ik vind eht so zielig als je dan gelijk naar de mods ga,
    oke this begrijpelijks als je naar de mods ga en zeg die of zie zit dat ik lelijk ben enzo dat zou ik ook niet pikken, maar vind je het irritant? blog die gene dan zonder naar de mods te gaan

    echt word daar zo gek van!
    zo mijn klacht is gedaan x'D


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    (...)
    gelle zijt almaal gewoon veel te snel op elle teentje getrapt gelle users. En da moette ni ontkenne want da is zowiezo waar. Als er tege ons users gescholde word we doen gewoon terug omda we ons ni late doen en ni kinderachtig zijn om te gaan klikke. Ma gelle mod's banne gewoon drekt en da is zielig. En voor ge antwoord leest deze teks tegoei.
    auw dat deed pijn x_X..

    Nee, nouja ik ga hier niet over in. Als jij dat vind mag je dat zeker zeggen en denken en schrijven en weet ik wat. Maar zolang je geen moderator bent.. Kun je niet zeggen hoe het er aan toe gaat en of alles wel of niet eerlijk verloopt want daarvoor moet je wel in het 'mod-circuit' zitten.

    x


    Wie du mir, so ich dir.

    ik snap je helemaal. nog iets waar ik me aan kan irriteren; alle aandacht die je krijgt als jongen zijnde. toen ik op quizlet kwam kreeg ik zerooo berichten. een mannelijke vriend van me kwam ook, en kreeg meteen allemaal kwijlberichten over dat hij altijd bij ze terecht kon enzo. gadver.

    xxx

    ik snap je helemaal. nog iets waar ik me aan kan irriteren; alle aandacht die je krijgt als jongen zijnde. toen ik op quizlet kwam kreeg ik zerooo berichten. een mannelijke vriend van me kwam ook, en kreeg meteen allemaal kwijlberichten over dat hij altijd bij ze terecht kon enzo. gadver.

    xxx

    klopt, maar daar kunnen we niet aan doen, helaas.


    echt ik vind eht so zielig als je dan gelijk naar de mods ga,

    Gebeurt dat vaak ja? Dat is me nooit opgevallen. Nou ja, nu redeneer ik even vanuit mijn standpunt: Mensen mogen best zeggen dat ze van mijn foto/profiel/whatever vinden, ook al is het iets afkrakends. Het gaat er bij mij om op welke manier het gezegd wordt. Iemand mag best zeggen: 'Ik vind die foto nu echt geen donder aan,' daar zit ik niet mee. Das gewoon de mening van die persoon, dat verbieden zou censuur betekenen. Maar dingen als: 'Wat een achterlijke foto, jouw soort moet echt dood,' lijkt me zeker een reply van jijzelf of een mod waard.
    Ik heb in het 'strenger optreden tegen schelden' topic een paar voorbeeldreacties gelezen die dus ook te ver buiten mijn boekje gaan. Zulke dingen lijken me dus wel handig om even te melden als je het zelf niet kan oplossen.


    No growth of the heart is ever a waste