• Zoals de titel al zegt, doet bij mij Quizlet het niet meer op Chrome. Dit is al heel lang zo, tot ik me aan Firefox begon te irriteren. Firefox heeft bij mij wat beperkingen, bijvoorbeeld dat ik geen Flash Player erop kan installeren, en ik hierop geen rode kronkelstreepjes onder de fout gespelde woorden zie als ik typ. Hebben meer van jullie dat Q het op Chrome niet doet? Als ik er naartoe ga, zegt hij dat de pagina geladen is, maar zie je alleen de "achtergrondkleuren". Boven een dikke balk zwart, laaaanng stuk wit, onderaan stuk grijs. (De pagina is namelijk ook heel groot)
    Kan dit opgelost worden en weet iemand waaraan dit ligt? Lange tijd deed hij het, maar al een tijd niet meer.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Dat ligt dan denk ik aan je eigen Chrome/computer. Bij mij doet 'ie het namelijk wel, en ik heb ook niet een tijd gehad dat 'ie het niet deed.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Alleras schreef:
    Dat ligt dan denk ik aan je eigen Chrome/computer. Bij mij doet 'ie het namelijk wel, en ik heb ook niet een tijd gehad dat 'ie het niet deed.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alleras schreef:
    Dat ligt dan denk ik aan je eigen Chrome/computer. Bij mij doet 'ie het namelijk wel, en ik heb ook niet een tijd gehad dat 'ie het niet deed.


    i put the fun in funeral

    Alleras schreef:
    Dat ligt dan denk ik aan je eigen Chrome/computer. Bij mij doet 'ie het namelijk wel, en ik heb ook niet een tijd gehad dat 'ie het niet deed.

    Dat dacht ik ook wel, ja. Aangezien er als er meerdere mensen waren met dit probleem er vast eerder een topic over was gekomen, want ik heb heel lang gewacht. Maar het is wel gek, want er zijn geen andere sites waar mn Chrome plotseling allergisch voor is geworden,dan vraag ik me toch af waarom wel voor Q.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2014 - 20:45 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Alleras schreef:
    Dat ligt dan denk ik aan je eigen Chrome/computer. Bij mij doet 'ie het namelijk wel, en ik heb ook niet een tijd gehad dat 'ie het niet deed.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik heb dat ook gehad. Misschien Chrome opnieuw installeren?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lang leve Internet Explorer :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ctrl f5 eens proberen?


    Your make-up is terrible

    Bij mij doet die het op de computer en smartphone. :)

    [ bericht aangepast op 29 sep 2014 - 22:24 ]

    Assassin schreef:
    Ctrl f5 eens proberen?

    Ik kom er serieus nu pas achter dat er op mijn toetsenbord geen f-knopjes zitten O.o


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Crona schreef:
    (...)
    Ik kom er serieus nu pas achter dat er op mijn toetsenbord geen f-knopjes zitten O.o


    Ook niet boven je cijfers?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nou, bij mij doet hij het anders prima.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Bij mij op Chrome op de computer is de pagina enorm uit verhouden. Dit is nu al een tijdje zo en ik begin me er behoorlijk aan te irriteren. Op de laptop als ik op Chrome zit, doet hij het echter wel normaal.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''