• Skins is geweldig. Effy is amazing. En Freddie een überlieve puppy. Even allemaal janken.


    Reality's overrated.

    Zoals Mir en Gabs al zeggen, het is wel het verstandigst om het aan hen te vertellen. Als er iets is wat verholpen of geholpen moet worden, kunnen ze er op tijd bij zijn. Wij zullen er altijd voor je zijn! <3

    Awh, Noek, damn. :c Zoals de rest ook al zegt denk ik inderdaad dat het -het beste is om gewoon eerlijk te zijn tegen de dokter, al is het misschien niet altijd even makkelijk, maar hij kan je wel helpen. Ik weet ook hoe gevoelig het (niet) eten bij jou ligt, dus ik snap dat dit heel moeilijk voor je moet zijn. Maar Noekie, ik - en de anderen hier ook denk ik - zal altijd voor je klaar staan, wat er ook is, don't forget, boo. <3


    "Family don’t end in blood”

    Het is echt niet dat ik niet begrijp dat ik het tegen de dokter zou moeteb zeggen, maar ik kan dat soort dingen niet. Ik weet niet, op de een of andere manier kan ik dat soort dingen nooit aankaarten.
    Ik wil niet terug naar het ziekenhuis.
    Sorry, ik heb altijd weer drama en shit. Uhh. Naja. Dit earen dus berichten om mijn voorlopige afwezigheid te verklaren (zowel letterlijk als geestelijk). Sorry hiervoor.
    Dank jullir wel, jullie zijn allrmaal hrel lief en ik hou van jullie. <3


    Reality's overrated.

    Ik hou ook van jou, Noek. <3


    "Family don’t end in blood”

    Shumway schreef:
    Het is echt niet dat ik niet begrijp dat ik het tegen de dokter zou moeteb zeggen, maar ik kan dat soort dingen niet. Ik weet niet, op de een of andere manier kan ik dat soort dingen nooit aankaarten.
    Ik wil niet terug naar het ziekenhuis.
    Sorry, ik heb altijd weer drama en shit. Uhh. Naja. Dit earen dus berichten om mijn voorlopige afwezigheid te verklaren (zowel letterlijk als geestelijk). Sorry hiervoor.
    Dank jullir wel, jullie zijn allrmaal hrel lief en ik hou van jullie. <3

    Kan je de dokter het niet op een andere manier vertellen? (Helen/brief/...) Houd je sterk Noeki!

    In December lag ik een maand in en uit het ziekenhuis voor alleen maar mijn menstruatie en het was echt heel kut. Nu ben ik ook veels te laat en ik durf er zelf ook niet mee naar de dokter te gaan. Ik hoop dat alles snel goed komt! :c


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik hou ook van jou, Noek, je kunt het. <3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Shumway schreef:
    Het is echt niet dat ik niet begrijp dat ik het tegen de dokter zou moeteb zeggen, maar ik kan dat soort dingen niet. Ik weet niet, op de een of andere manier kan ik dat soort dingen nooit aankaarten.
    Ik wil niet terug naar het ziekenhuis.
    Sorry, ik heb altijd weer drama en shit. Uhh. Naja. Dit earen dus berichten om mijn voorlopige afwezigheid te verklaren (zowel letterlijk als geestelijk). Sorry hiervoor.
    Dank jullir wel, jullie zijn allrmaal hrel lief en ik hou van jullie. <3


    Wij ook van jou, Noekie <3

    Ik heb bruin haar. *O*


    That is a perfect copy of reality.

    Cool Deems! Permanent? Foto!


    Reality's overrated.

    Morgan is dood. DD:


    Reality's overrated.

    GUYS ER STAAT EEN FUCKING KNAPPE MAN IN DE TUIN VOOR HET ZWEMBAD EN IK KWAM HALFNAAKRT NAAR BENEDEN EN OELALALALA HIJ IS ECHT EEN LEKKER DING.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Shumway schreef:
    Cool Deems! Permanent? Foto!


    Nope, nog niet. Enik zet liever geen foto online ehehe. Heb je snap?


    That is a perfect copy of reality.

    Wat voor kleur had je eerst, Demi?

    Memoria schreef:
    GUYS ER STAAT EEN FUCKING KNAPPE MAN IN DE TUIN VOOR HET ZWEMBAD EN IK KWAM HALFNAAKRT NAAR BENEDEN EN OELALALALA HIJ IS ECHT EEN LEKKER DING.


    OEHLALAAAA