Titel:
The Clock Is Ticking
Hoe je dat deed bij de cover van Derek_Hale, die mix van lettertypes, dat vind ik erg mooi. Het zou dus fijn zijn als je dat ook bij de mijne wilt doen als het mooi uitkomt & lukt natuurlijk. (:
Samenvatting:
Eigenlijk wil ik niets verklappen, omdat het het vervolg is van een van mijn verhalen.. Maar goed, ik verklap alleen maar dit, zodat je een beeld krijgt over het verhaal.
Samen met haar nichtje Alma baande Rebecca zich een weg door het ziekenhuis om haar ex-vriendje, Nick, te vinden en te helpen bevrijden. Daarvoor moesten ze echter veel doen. Ze werden bijvoorbeeld betrapt op de bovenste verdieping van het gebouw, waar niemand mocht komen. Voor straf werden ze opgesloten, en dan ontmoeten ze iemand die de meisjes uit de cel kon helpen..
Sfeer:
Wanhoop, mysterieus, geheimzinnig, idk.
Afbeeldingen:
Sorry, ik kan nu geen gepaste afbeeldingen vinden ;x. Het zou leuk zijn als je er een foto in doet van een klok, gewoon een klok, wekker, horloge, maak niet uit, iets in die trant in ieder geval, en een van twee meisjes die een soort tunnel in lopen, hand in hand, met de rug naar je toe. (Kan ook met de rug naar de andere kant, ze hoeven niet per se hand in hand te lopen als je dat niet vindt).
Ook een torenhoog gebouw erin geblend zou leuk zijn, als je geen goede plaatjes vindt, dan wil ik wel voor je zoeken!
Horizontaal/verticaal:
Het zou echt tof zijn als de cover verticaal zou zijn, als dat niet lukt/niet uitkomt mag het ook horizontaal, ik maak daar geen probleem van.
Extra:
Duizend keer dankjewel alvast!
Nadat je me waarschuwt in een gastenboekbericht zou het fijn zijn als je het ook in het topic wil posten. Danku!
[ bericht aangepast op 5 okt 2014 - 12:54 ]
Some people are art and do art at the same time