• Hoi allemaal! *O*

    Morgen is de amigurumidag in de haakwinkel Echtstudio. Zij hebben ook een online webwinkel, waar ik wel eens bollen katoen bestel.
    Nu ken ik niemand hier op Quizlet voor wie amigurumihaken ook zijn/haar hobby is, dus misschien is dit een beetje kansloos, maar ik wilde toch vragen of er mensen zijn hier die daar morgen ook zijn!

    En anders wilde ik jullie gewoon even laten weten dat er dus een Amigurumidag is morgen *O*

    Hhaha 'Amigu' betekend 'vrienden' in mijn taal. Dus dacht heel even dat t een vriendendag was, totdat ik eens goed las xp.

    Ik heb het al eens eerder gezegd, maar ik zeg het weer: je heb echt leuke creaties zeg! *O* Ik heb een keertje geprobeerd te haken, maar helaas, ik faalde hard....


    -

    Amigurumi klinkt gewoon al schattig. En ah, die kikker. Het zwembandje heeft zelfs een eendenhoofdje! (bloos)
    Ik had geen idee dat daar een dag voor bestond, dus ik ga dan natuurlijk ook niet. Maar er zullen daar vast een hoop mensen rondlopen die van haken houden, dus het klinkt echt als iets voor jou, haha. Veel plezier! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Amigurumi klinkt gewoon al schattig. En ah, die kikker. Het zwembandje heeft zelfs een eendenhoofdje! (bloos)
    Ik had geen idee dat daar een dag voor bestond, dus ik ga dan natuurlijk ook niet. Maar er zullen daar vast een hoop mensen rondlopen die van haken houden, dus het klinkt echt als iets voor jou, haha. Veel plezier! ^^


    Dit. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Blij met mn aanwinsttt!

    Krull schreef:
    Blij met mn aanwinsttt!



    Oeh, dat zijn een hele hoop nieuwe beestjes. :Y) Ik vind die kleur groen erg leuk. Ik zie ook een hoop wit. Heb je hier een specifiek plan mee? :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Supergaaf hahah echt tof wat ziet ie er leuk uiy


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Square schreef:
    (...)

    Oeh, dat zijn een hele hoop nieuwe beestjes. :Y) Ik vind die kleur groen erg leuk. Ik zie ook een hoop wit. Heb je hier een specifiek plan mee? :3

    Ja, je ziet op de foto ook dat ik alvast begonnen was voor ik thuis was, met een nieuw project, haha.

    Ja, dat is met name gebroken wit. Ik ga een geit maken van gebroken wit en ik ga een schaap maken (die vacht gaat echt veel garen kosten ;p) + baby schaap, ook allemaal van gebroken wit. Vandaar!

    En verder ga ik een pauw maken, ik had nog veel blauw en nu heb ik dus ook paars en groen en geel. En zo ga ik nog een paar projecten maken ^^

    Krull schreef:
    (...)
    Ja, je ziet op de foto ook dat ik alvast begonnen was voor ik thuis was, met een nieuw project, haha.

    Ja, dat is met name gebroken wit. Ik ga een geit maken van gebroken wit en ik ga een schaap maken (die vacht gaat echt veel garen kosten ;p) + baby schaap, ook allemaal van gebroken wit. Vandaar!

    En verder ga ik een pauw maken, ik had nog veel blauw en nu heb ik dus ook paars en groen en geel. En zo ga ik nog een paar projecten maken ^^


    Baby schaaaaap. Dat klinkt veel te schattig. (bloos)

    Ik ben heel benieuwd naar al die nieuwe projecten. ^^ Je zet wel weer foto's op Q, toch?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    amiguwattesdag? sorry nog nooit van gehoord.. alvast veel plezier anyways :Y)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Square schreef:
    (...)

    Baby schaaaaap. Dat klinkt veel te schattig. (bloos)

    Ik ben heel benieuwd naar al die nieuwe projecten. ^^ Je zet wel weer foto's op Q, toch?

    Ja zeker. Heb inmiddels naast deze kikker nog twee andere projecten af en ééntje bijna, dus eigenlijk loop ik een beetje achter met foto's plaatsen.. oeps.

    Krull schreef:
    (...)
    Ja zeker. Heb inmiddels naast deze kikker nog twee andere projecten af en ééntje bijna, dus eigenlijk loop ik een beetje achter met foto's plaatsen.. oeps.

    (N) normaal gesproken gebruik ik deze smiley niet, maar ik kijk altijd uit naar je nieuwe creaties. Hihi. Laat je ze snel zien? (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!