• Ik voel me ongelofelijk rot. Mijn beste vriendin vertelde van de week dat ze deze opleiding toch niets vind. Nu stuurde ze net dat ze per oktober stopt.

    Nu moet ik heel erg denken aan een ander vriendin die stopte en naar Londen ging en nu voel ik me rot erover


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Je doet die opleiding toch voor jezelf en niet voor iemand anders, ik weet dat het vervelend is als je niemand daar hebt. Maar er bestaat altijd nog social media etc.

    DrMasters schreef:
    Je doet die opleiding toch voor jezelf en niet voor iemand anders, ik weet dat het vervelend is als je niemand daar hebt. Maar er bestaat altijd nog social media etc.
    dat weet ik en ik heb haar ook gezegd dat ik het knap vind en het haar gun. Want dat doe ik ook, maar het is gewoon vier jaar geleden stopte een goede vriendin en vertrok toen naar Engeland en daar moet ik heel erg aan denken en ik ga haar gewoon missen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) dat weet ik en ik heb haar ook gezegd dat ik het knap vind en het haar gun. Want dat doe ik ook, maar het is gewoon vier jaar geleden stopte een goede vriendin en vertrok toen naar Engeland en daar moet ik heel erg aan denken en ik ga haar gewoon missen.
    Dat snap ik heb me ook zo gevoeld toen mijn beste vriendin van 7 jaar naar Londen ging.