• Hee leuke Q'ers,

    voor mijn nieuwe verhaal Ik schrijf je zoek ik iemand die een cover voor me wil maken.

    “I have tried to be a man of letters in love with ideas in order to be a wiser and more loving person, hoping to leave the world just a little better than I found it.”
    - Cornel West, The Cornel West Reader


    Als Huguette zeventien is geworden, besluit ze dat alles anders moet. Ze besluit elke dag een brief te schrijven: aan haar moeder, haar vriendin en de jongen die ze zo wanhopig leuk vind, maar ook aan de postbode, zichzelf, de toekomst en de weerman. Sommige brieven verstuurt ze, andere blijven liggen - soms voor even, soms voor altijd.

    Een verhaal over de hersenspinsels van een jong meisje, dat haar positie in de wereld probeert te begrijpen.


    De cover moet de titel erop hebben, evenals plaatjes van brieven en als het even kan een meisje met donkere krullen en lichte ogen (het liefst grijs).
    De titel wil ik het liefst in een lettertype dat lijkt op handgeschreven letters. Ik geef verder alle vrijheid om deze cover in te richten.
    Als je het teveel moeite vind om zelf plaatjes te zoeken, wil ik er zelf ook wel even naar zoeken.

    Voor verdere informatie kun je natuurlijk altijd vragen stellen. Ik hoop dat iemand deze cover wil maken. Als beloning zal ik degene die de mooiste cover maakt 10 credits geven.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Pulchre schreef:
    (...)

    Met welke programma doe je dit?


    Met verschillende. Met photoblend en andere programma's om filters toe te voegen en weer andere programma's om mooie letters te zoeken. Hoezo? ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Ahzo. Ik vond ze gewoon cool en vroeg me het toen af.


    Some people are art and do art at the same time

    Pulchre schreef:
    Ahzo. Ik vond ze gewoon cool en vroeg me het toen af.


    Oh thanks ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Is er inmiddels eigenlijk al gekozen? :v


    "I shut my eyes in order to see.'

    Pff, na heel lang nadenken, een short list en second opinions heb ik eindelijk een keuze gemaakt en kies ik voor een cover van Moth.
    Ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken voor jullie moeite, want ik heb hier echt prachtige covers voorbij zien komen.

    Liefs, Margot


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ah, dankjewel. Ik hoop dat je er veel plezier aan hebt. (: En ik vind 't altijd een eer om voor een goed verhaal een cover te mogen maken.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Als het goed is, zijn de tien credits nu naar je gedoneerd Moth, kun je dit even checken?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hebbes. Merci.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ^^ Wat zei ik je? :'D


    Some people are art and do art at the same time