• Tot mijn grote verbijstering ontdek ik net dat iemand mijn oude username 'Rumpelstiltskin' heeft genomen.
    Waar ik écht van baal, want het was een naam die ik heel graag wilde hebben en direct geclaimd heb zodra meer karakters waren toegestaan.

    Eerst dacht ik dat er een hoofdletter i was gebruikt, maar dat is dus niet het geval - de users met met meer karakters dan vroeger kunnen dus gewoon nogmaals gebruikt worden. :S

    Ik heb het ook even gecheckt bij een vriendin van me, maar haar naam zou ik ook gewoon opnieuw kunnen nemen als ik dat wil.
    Kan dit snel opgelost worden? Ik vind het echt behoorlijk balen dat ik mijn username nu kwijt ben. >.>

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 12:32 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Peredhel schreef:
    (...)

    Als het kan, zou ik hem ook heel graag terug willen. Maar ik weet niet eens óf dat kan.

    Baelfire en CaptainHook zijn korter en vallen nog binnen de vorige 'vereisten' voor de username, dus die zijn net al alle andere namen gewoon 'bezet'.


    Zou het wel kut vinden moest ik deze username wel moeten afstaan :\ Maarja. Fout van Q dus die moeten het op gaan lossen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Rumpelstiltskin schreef:
    (...)

    Hou ik mijn username dan wel gewoon?


    Daar kan ik nu niets over zeggen. Het lijkt mij waarschijnlijk dat jij die username houdt, omdat je geen 'lege' username kunt hebben en dat Peredhel dan de afkorting behoudt, maar dat is enkel een gedachte. Ik kan hier niet met zekerheid iets over zeggen. Ik begrijp echter wel dat dit nogal lullig is, dus ik hoop dat Rutger dit kan oplossen.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 13:00 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Legare schreef:
    (...)

    Daar kan ik nu niets over zeggen. Het lijkt mij waarschijnlijk dat jij die username houdt, omdat je geen 'lege' username kunt hebben en dat Peredhel dan de afkorting behoudt, maar dat is enkel een gedachte. Ik kan hier niet met zekerheid iets over zeggen. Ik begrijp echter wel dat dit nogal lullig is, dus ik hoop dat Rutger dit kan oplossen.


    Ja klopt, want wij zijn beiden dus 'blij' met deze username. Dus ik vraag me af hoe dit opgelost gaat worden. Want als iemand teleurgesteld moet worden is dat ook niet leuk. Dus tsja... Hoop maar dat het opgelost gaat worden.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik zie het nu trouwens ook tussen mijn lijst staan dat er Boterbabbela staat i.p.v Boterbabbelaar. Dus dan is het ook mogelijk nu die username over te nemen als iemand dat wilt. Hmm, vreemd dit. En helemaal niet leuk.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Wat ontzettend suf idd. Er staat een foutje in de database. Oude namen werden opgeslagen met een maximum lengte van 12 karakters. Alles daarboven werd afgekapt. Daarom herkent ie de naam niet op het moment dat iemand de oude naam in zou willen stellen.

    Inmiddels is dit opgelost.

    Mocht je willen dat de andere user een andere naam kiest, dan zou je dat even moeten overleggen met de moderators.

    Nogmaals excuses (A)


    Dit is mijn signature...

    Nou lekker dan. Maar als het niet anders kan dan wil ik wel de mogelijkheid hebben om mijn username aan te passen en niet weer een maand te wachten.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik neem aan dat dat meteen kan, want je kunt niet geen username hebben.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zo, veranderd. Iedereen weer happy (:


    Ich liebe dich 27.12.23

    Oké. Ehmm ik kan Rumpelstiltskin nog steeds niet nemen. :')
    Niet dat ik dat op dit moment wil, maar hij is nog niet beschikbaar voor mij.

    Ook kan ik die naam van die vriendin nog steeds nemen als ik dat zou willen. Er staat in elk geval beschikbaar als ik het intyp bij een nieuwe username. Hetzelfde geldt voor de Boterbabbelaar van Kyle.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 15:38 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    KillianHook schreef:
    Nou lekker dan. Maar als het niet anders kan dan wil ik wel de mogelijkheid hebben om mijn username aan te passen en niet weer een maand te wachten.

    Daar kunnen mods wel rekening mee houden, dus komt wel goed.


    Dit is mijn signature...

    Peredhel schreef:
    Oké. Ehmm ik kan Rumpelstiltskin nog steeds niet nemen. :')
    Niet dat ik dat op dit moment wil, maar hij is nog niet beschikbaar voor mij.

    Ook kan ik die naam van die vriendin nog steeds nemen als ik dat zou willen. Er staat in elk geval beschikbaar als ik het intyp bij een nieuwe username. Hetzelfde geldt voor de Boterbabbelaar van Kyle.

    Het werkt idd soms niet met terugwerkende kracht. De namen zijn niet goed opgeslagen en het is niet mogelijk te achterhalen welke namen van langer dan 12 tekens inmiddels weer veranderd zijn.

    Het zal dus echt moeten op basis van zelf merken dat iemand jouw naam heeft en dan contact opnemen met een moderator.


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    Het werkt idd soms niet met terugwerkende kracht. De namen zijn niet goed opgeslagen en het is niet mogelijk te achterhalen welke namen van langer dan 12 tekens inmiddels weer veranderd zijn.

    Het zal dus echt moeten op basis van zelf merken dat iemand jouw naam heeft en dan contact opnemen met een moderator.


    Oké, dus eigenlijk moet iedereen die ooit een langere naam heeft gehad deze opnieuw nemen, want de namen die ik tot nu toe heb geprobeerd zijn allemaal nog gewoon 'vrij'. Dus de rest van dit bericht is even aan de mods gericht: is er een mogelijkheid dat we onze oude namen opnieuw kunnen nemen, maar daarna gelijk weer kunnen terug veranderen naar de huidige? En dat er even een berichtje komt dat iedereen dit weet?


    Every villain is a hero in his own mind.