Ik heb geen personages meer nodig!
link
Hey, ik wil binnekort een verhaal gaan schrijven, maar ik heb nog wel wat personages nodig.
Het verhaal gaat over een meisje, Ariana. Ze komt in Engeland wonen. Ze woonde eerst in Amerika, maar toen haar vader een baan kreeg aangeboden in Engeland, verhuisde ze binnen 2 weken naar Engeland. Dus een nieuw land, een nieuwe stad en dus ook een nieuwe school voor haar! Daar leert ze onder andere Liam, Harry, Louis, Niall en Zayn kennen.
Dit is nog wat persoonlijke informatie van haar:
Naam (voornaam+achternaam): Ariana grande-Butera
Roepnaam: Ariana
Bijnaam: Ari, Grande, little
Leeftijd (17-20 jaar): 17
Afkomst: Italiaanse afkomst
Gewicht+lengte: 59-60 kilo, 1,53 meter
Geboortedatum: 26 juni 1997
Geboorteplaats: Los Angeles, Amerika
Nationaliteit: Amerikaans
Familie: Oudere zus, jongere zus
Relatie: Single
Allergieën: niks
Uiterlijk (moet geschreven zijn en foto hebben): gezicht. Ze heeft een lichtgetinte huid. Haar echte haarkleur is donkerbruin, maar ze heeft het geverfd naar lichtbruin. Ze kan haar haar op verschillende manieren dragen: stijl, half in een staart, krullend los. Haar make up is niet heel veel, lippenstift, mascara en eyeliner.
Levensverhaal: Ariana groeit op in Los Angeles. In die tijd heeft ze het naar haar zin gehad. Als ze hoort dat ze naar Londen gaan verhuizen, is ze blij en verdrietig. Ze vindt het leuk dat ze in een ander land gaat wonen, maar ze gaat haar oude vriendinnen uit Amerika ook missen.
Kledingstyle (liefst foto, maar mag ook geschreven): kleren
Innerlijk: Ze is een lief persoon. Ze helpt graag mensen. Ze kan soms een kort lontje hebben, maar is dan niet lang meer boos.
Hobby 's/sport: Ze zit op dansen en toneelles. haar hobby's zijn: haar hond uitlaten, winkelen, schoenen kopen, bij de starbucks zijn, met vriendinnen hangen, dansen, acteren.
Werk/opleiding/school: school in engeland. 6 vwo.
Likes: haar hond Coco, nagels lakken, make up uitproberen, schoenen, starbucks
Dislikes: afwassen, spinnen, betweters.
Extra 's: niks.
Eigenlijk heb ik goed nieuws, want iedereen krijgt een rol. De gelukkige hebben een rol gekregen die ze wilden, de andere, krijgen ook een rol, maar dan een andere rol die ze eignlijk wilden. Ik kies dan zelf voor de anderen welk personage worden.
De rollen van de vriendinnen van niall en harry, hebben maar even een relatie met hun. Als ik echte vriendinnetjes van hun nodig heb, wil ik ze altijd "heel goed" vinden. Niemand was "heel goed" (niet slecht bedoeld). Daarom maak ik ze zelf.
-voor altijd vriendin niall (fleur123)
-voor altijd vriendin harry (fleur123)
-oudere zus van ariana (fleur123)
-jongere zus van ariana (fleur123)
-voor even vriendin van harry (galatea)
-voor even vriendin van niall (1drocker)
-3 oude vriendinnen uit amerika (Luke5SOS, Ashtonnater, deveraux)
-iemand die ariana's beste vriendin op school wordt in londen (cicatrix)
-andere vriendinnen op school in londen (xLittleCatx, HARRYONLINE, fleur123)
-3 jongens uit haar klas (2x fleur123, BoAndNiallAndHa)
En even voor de duidelijkheid, One direction bestaat NIET!
succes met inschrijven!
dit moet je invullen:
Rol:
Naam (voornaam+achternaam):
Roepnaam:
Bijnaam:
Leeftijd (17-20 jaar):
Afkomst:
Gewicht+lengte:
Geboortedatum:
Geboorteplaats:
Familie: