• • We present to you the coolest, the loveliest and the nicest people of the entire world! •

    • B A S T I L L E •




    The Stormers:
    ShankRani
    NakamaSylvie
    SibylJulia
    McDonellGabriëla
    DenysDemi
    FirthFren
    QuillSophie
    Milquetoast Lizzie
    HazyBianca
    CatesbeianusFloor
    RABLinde
    LarkinKyle
    HecubaBritt
    HorlinsonJanny
    EgoTerreoWendy



    Naamsveranderingen doorgeven
    Wees aardig tegen elkaar en heb respect voor elkaar
    Laatste reactie opent nieuw topic, lijkt het eerlijkst zo, niet waar?

    [ bericht aangepast op 2 juli 2015 - 0:00 ]


    16 - 09 - '17

    Anatidaephobia schreef:
    (...)

    Het begon met Gabriëla die in de Whatsapp groep zette dat ze niet meer verder wilde leven.
    Ik zag haar als een echte goede vriendin, dus ik probeerde haar wanhopig over te halen om van gedachten te veranderen, iets waarop zij alleen maar bot reageerde en tegen al mijn argumenten in ging.

    Iemand anders begin zich er in te mengen, dus het werd twee tegen één, eigenlijk. Ik als die ene.

    Ik besloot uit de groep te gaan. Tijdens mijn afwezigheid nam Eva het de hele tijd voor mij op, wat voor een kloof tussen haar en Gabriëla zorgde.

    Later kwam ik er weer bij en probeerde te doen alsof er niks aan de hand was. Echter was Gabriëla niks vergeten en confronteerde ze me met dingen die ik had gezegd.
    Zij ging toen uit de chat volgensmij.

    Later kwam zij er weer bij en bleek ze een haat te hebben gecreëerd voor mij, omdat zowel Eva en Lieke het met mij eens waren geweest en ik ze dus aan het "afpakken" was.
    Toen had ik een melig gesprek met Eva over dat ik een kameel voor mn verjaardag wilde.

    Dit liep ook uit de hand.

    Uiteindelijk ben ik uit de groep gegaan tijdens weer een ruzie. En niet meer terug gekomen.

    Blijkbaar heeft Gabriëla tegen de rest gepraat en nu mogen ze me niet meer. Behalve Eva en Lieke dus. Alleen Lieke spreek ik amper meer :/

    Dus ik ben uit de topics gezet. Hmpf.
    Ondertussen heeft Eva nu ook ruzie met Gabriëla.

    Etc etc.


    Omg... er is altijd wel weer wat in dat topic.


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    (...)

    Omg... er is altijd wel weer wat in dat topic.


    Jepp. Bij die ruzie van jullie was dat ene meisje (ik ben haar naam vergeten) die dus de grootste onruststoker was.

    Blijkbaar word ik met haar vergeleken -____-


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Anatidaephobia schreef:
    (...)

    Jepp. Bij die ruzie van jullie was dat ene meisje (ik ben haar naam vergeten) die dus de grootste onruststoker was.

    Blijkbaar word ik met haar vergeleken -____-


    Ness of zoiets? Wtf, hoezo word je met haar vergeleken? Ze was duidelijk degene die ze liever hadden dan mij en al de rest en nu word jij met haar vergeleken? Wauw... echt wauw... ik snap die mensen niet.


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    (...)

    Ness of zoiets? Wtf, hoezo word je met haar vergeleken? Ze was duidelijk degene die ze liever hadden dan mij en al de rest en nu word jij met haar vergeleken? Wauw... echt wauw... ik snap die mensen niet.


    Ik snap het ook niet. Ik vind het maar vaag.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Anatidaephobia schreef:
    (...)

    Ik snap het ook niet. Ik vind het maar vaag.


    Hmm. Achja, laat ze voor wat ze zijn. Het is jammer dat er alweer zo'n ruzie is uitgelopen, maar dat is daar echt normaal heb ik de indruk.


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    (...)

    Hmm. Achja, laat ze voor wat ze zijn. Het is jammer dat er alweer zo'n ruzie is uitgelopen, maar dat is daar echt normaal heb ik de indruk.


    Ja. Er was ook een ander meisje weggepest. Buh.

    Achja. Ik behoor nu niet meer tot hun. Freedom :Y)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ene pot nat , zoals ze in België zeggen.. Ik was namelijk ook de gene die het opnam voor iemand toen en dit deed ik uit het topic. Blijkbaar waren ze aan het meekijken in haar Gastenboek en kreeg ik de vlaag dat ik een bitch was omdat ik zo over hen praatte... Ik heb er niks op gezegd toen, maar ik heb wel lekker alles meegevolgt (: Toen was ik Gabriëla ook kwijt en wij waren toen ook goede vriendinnen zeg maar.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Het is allemaal geen nieuws meer hoe ze daar zijn en hoe iemand daar gewoon weggepest wordt door als groepje tegen iemand alleen te zijn. Ik heb de indruk dat als je daar niet gekend bent, nieuw bent en niet echt close bent met de groep dat je er vroeg of laat uitgepest wordt door een domme reden.


    16 - 09 - '17

    Je voelt je er maar voor heel even thuis, maar je merkt al snel dat je een favoriet bent of niet.. En dat is zonde.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    GIader schreef:
    Je voelt je er maar voor heel even thuis, maar je merkt al snel dat je een favoriet bent of niet.. En dat is zonde.


    Inderdaad. Het lijkt daar zo'n kliek die je kan vergelijken met zo'n Amerikaanse High School film met van die populaire trutjes die mindere mensen de grond instampen.


    16 - 09 - '17

    Eerst werd ik heel goed opgenomen, ik kon het met iedereen heel goed vinden.

    En toen kwam die ruzie met Gabriëla :/
    Poef! Alles verpest.

    Nouja. Er zijn genoeg mensen die leuker zijn dan hun. Puh.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Zo ging het bij mij ook, zo gaat het elke keer weer.


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    (...)

    Inderdaad. Het lijkt daar zo'n kliek die je kan vergelijken met zo'n Amerikaanse High School film met van die populaire trutjes die mindere mensen de grond instampen.


    Ja zoiets ja. Ik vind het gewoon jammer dat ze met z'n alle samenspannen en gemeen tegen je doen en als jij je dan verdedigt is het precies of de wereld stort in want het zou een schamde zijn dat jij iets gemeens zou zeggen over hun.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Maar wacht eens, er zit toch een mod in dat topic? Waarom doet die daar niks aan? Da's wel haar taak he.


    16 - 09 - '17

    GIader schreef:
    (...)

    Ja zoiets ja. Ik vind het gewoon jammer dat ze met z'n alle samenspannen en gemeen tegen je doen en als jij je dan verdedigt is het precies of de wereld stort in want het zou een schamde zijn dat jij iets gemeens zou zeggen over hun.


    Inderdaad. Het is zo van 'Dit is ons topic en zal ons topic blijven, dus ga jij maar gauw weg!'. Nou sorry, zo werkt het niet op Quizlet..


    16 - 09 - '17