Sketches schreef:
Ik heb een keertje een computer gratis gekregen. Uit 2003 met een floppydisk slot weliswaar maar toch zeer gewaardeerd. Hij werkte ook gewoon goed voor meer dan een jaar intensief gebruik tot hij uiteindelijk toch aan het einde van zijn Latijn was.Toen was er gelukkig ook semi geld om een computer te kopen. Nu nog een kast ^^. (Ik gooi al mijn kleren op de grond en in die handige plastic bakken van de blokker.)
Maar super handig en leuk hoop dat de kast ook nog een beetje leuk bij je kamer past.
Zo leer je de kleine dingen waarderen. De laptop die ik nu heb, heb ik gekregen van de ouders van mijn ex zodat ik zelf mijn huiswerk kon maken en op facebook kon via een laptop.
Hij past er wel ergens bij ja
veel succes met de rest^^
@ asmodom, dat geloof ik graag. Zoiets kan echt ontspannend werken
@ Erieka, dat is wel leuk om te krijgen van je ouders. Ik moet helaas ook alles zelf dokken, mijn vader had dat graag ook anders gezien maar als hij wat extra geld heeft, haalt hij weleens wat kleren of sushi voor me ^^
"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."