Het is ondertussen al een weekje geleden, maar ik heb afgelopen zaterdag mijn eerste boog aangeschaft Ik zit sinds enkele maanden op boogschieten, vind het een geweldige sport en kon haast niet wachten om mijn eigen materiaal te hebben. Ik wil ook hier even mijn schoonheid showen! (Ik ben haast een trotse moeder, haha)
Zoals jullie kunnen zien, is 'ie zilver Gesneden aluminium. Ik wilde oorspronkelijk zwart, maar die hadden ze helaas niet meer in het hendel dat ik wilde, dus helaas pindakaas. Maar ik vind hem zo eigenlijk heel erg mooi, dus veel maakt het me niet uit
Zoals sommigen misschien wel opvalt (degenen die echt aandachtig mijn boog aan het inspecteren zijn), heb ik géén vizier. Dit komt omdat ik barebow schiet, wat dus betekent dat ik schiet zonder ook maar enige frutsels aan mijn boog op de noodzakelijke dingen na Ik mik met mijn pijl, in plaats van met een vizier. Binnenkort zal ik echter wel nog een extra barebow gewichtje aan gaan schaffen, om mijn boog wat meer te stabiliseren. Maar hij schiet echt heerlijk
En dan nog de verscheidene dingen die je naast een boog nog nodig hebt
Yup, je hebt behoorlijk wat onderdelen nodig als je wilt schieten In ieder geval, ik ben helemaal trots en op en kan volgens mij wel weer een paar jaar vooruit hiermee. Mag ook wel, zou niet goed zijn als ik volgende jaar een gehele nieuwe boog moet aanschaffen ='D
Anyway, ik wilde mijn enthousiasme, al dan niet wat later, toch nog even met jullie delen
[ bericht aangepast op 12 sep 2014 - 21:53 ]
If you don't stand for something, you'll fall for anything.