• over een paar maand krijg ik eindelijk een piercing, ma kben dus aan het twijfele voor mn tong of lip -_-'
    Kunt gelle mij mss helpe kieze fsu ? xD

    Ik zou .. lippierc doen n_n
    tong is gevaarlijker. >.<


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Lip, een tongpiercing beschdigt je tanden nog erger. Daar gaan ze vaak van rotten enzo. En bij een tong kan veel foutgaan, dat heb je met een lippiercing niet.

    Een lip moet je wel goed laten schieten, zodat hij niet bij je tanden komt. Je blijft wel altijd een litteken zien. Heul klein.

    Tong kan ook niet altijd.. Ik kon teminste geen tongpiercing dus heb ik toen maar een neuspiercing genomen!!XD


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik vind een tongpiercing leuker, maar het is idd slechter voor je gebit en er zitten meer risico's aan :( Maar ik hoef sowieso geen piercings =) (behalve oorbellen dan)


    I clicked my heels and wished for you.

    ik zou tong kiezen!
    Bill zn tongpiercing is eruit hea!!:(
    ik mis zn tongpiercing!!


    take me away

    navelpiercing?!xD
    neje!!:P
    Ik zou tog een lippiercing doen.

    Want mijn mama heeft ergens gelezen dat iemand een tongpiercing heeft gedaan, en dieje mens heeft da verkeerd gedaan en alle bloed stroomt naar buiten enzo... ze was bijna door maar zis tog op tijd gered!;)

    Ivy x.

    tongpiercing ^^

    da is cooler :D
    ma slecht vr u tande

    dus k zou toch ma lippiercing pakke

    ne wenkbrawupiercing lijkt mij ook wel leuk ma dan zo me die bollekes (A)


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Een lip.

    Een tongpiercing is nog gevaarlijk ook. Als hij ontstoken raakt, kan het puntje van je tong afstreven.
    En een tongpiercing is misschien wel slecht voor je tanden wat mensen zeggen, maar als je je tanden gewoon 3keer per dag poetst, en je mond spoelt, is er niets aan de hand. Bill heeft toch ook een tongpiercing? En super moooie witte tandjes. ^_^

    ik zou tong kiezen!
    Bill zn tongpiercing is eruit hea!!:(
    ik mis zn tongpiercing!!

    Bill heeft ze tongpiercing toch nogwel?
    Hij moest er toch alleen uit voor de operatie? Ö

    ik zou voor lip kiezen. die kan je temminste zien! tenzij je de hele tijd met je tong uitgestoke wil lopen haha!!! en het lijkt me heel lastig praten met een tongpiercing (int begin dan)


    herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag

    Er was een vrouw en die had een tongpiercing laten zetten en toen had het haar hartklep beschadigt ofzo x'D en toen moest ze een nieuwe of zoiets

    Maar ik zou zowieso een lippiercing nemen, die zijn gewoon cooler

    lip

    ik heb zelf een tong piercing en wat ze zeggen van rotte tanden en ontsteken ja das teken dat je er zelf niet voor zorgt ik heb die van mij nu al een 5 maand en nog niets van last. Als je in het begin het heel goe verzorg en nadien zo af en toe nog eens spoelt kan er niet fouts gaan.Zelfs als ik ze laten steken heb , heb ik er niets van gevoeld. Maar de beslissing is aan jou wat jij het mooist vind en niet wat een ander mooi vind.

    ik zou tong kiezen!
    Bill zn tongpiercing is eruit hea!!:(
    ik mis zn tongpiercing!!

    Bill heeft ze tongpiercing toch nogwel?
    Hij moest er toch alleen uit voor de operatie? Ö


    Het kan zijn dat zijn gaatje toegegroeit is want dat gaat namelijk nog al snel toe.

    doe maar lip!
    tom kaulitz heeft ook lippiercing:D
    xxx


    Cause you're amazing, just the way you are<3