Hallowtjes!!!!
ik heb jullie hulp nodig,
Aankomend november mag ik op buitenlandse stage, mijn top 3 landen zijn:
1: Ierland
2: zweden
3: Noorwegen
maar goed, nu heb ik een goede vriendin... en die ging er al gelijk vanuit dat we samen voor 10 weken naar het buitenland zouden gaan!!
nou ja prima alleen het probleem is nou dat haar top 3 bestaat uit Spanje, Italië en Portugal (we doen dierenverzorging en we moeten een honden kennel)
En ik ben iemand die echt mijn droom waar wilt maken en dat is dus mijn top 3 en deze kans krijg je maar 1 keer in je leven via je studie aangeboden dus die moet je niet laten verpesten door naar een land te gaan die je geen bal aan vind toch?
We hebben besloten naar Ierland te gaan, maar er is geen enkel bedrijf daar aangesloten bij de stage markt, dus moesten we zelf contact leggen en vragen of ze zich aan wilde melden.
maar nu een week later nog niks gehoord, het enige wat ze doet is mij zeggen wat te doen, nu net zij ze: mail die bedrijven nog eens dan (20 mails)
en wat doet zij... juist ja NIKS
dus ik ben van plan nu naar zweden te gaan, daar zijn genoeg bedrijven te vinden en dan met die sneeuw geweldig, maar zij wilt dus niet omdat haar schoonzus in zweden woont en daar vaak genoeg gaat komen nog. ja hallo MAAR IK GA DAAR NIET MEER KOMEN
hoe vaak ik het haar ook subtiel probeer te brengen, dat we beter alleen kunnen gaan. Draait ze het om, alsof ze me niet hoort en zegt ze: Dan gaan we naar een land die we allebei niet zo leuk vinden. NEE DIT IS EEN EENMALIGGE KANS!!!!!!!!!! ik wil gewoon naar zweden toe alleen als ze echt niet wilt.
maar hoe kan ik het haar nog duidelijker zeggen, als het aan haar ligt gaan we naar een land die zij wilt. en ik ga dan spijt krijgen.
Ik bedoel ik ben er druk mee bezig, en zij niet, ik krijg het gewoon niet duidelijk ik heb gezegd ik wacht nog een week en dan jammer dan.
ach ja dus als een van jullie weet hoe ik het haar nog duidelijker kan zeggen hoor ik het graag.
btw: ik had antwoord van een bedrijf, en ik snap alles wat ze schrijft behalve deze rare zin:
we don't run our own shelter as our service is 100% foster based
zelf een tweetalige vriendin snapt de zin niet.
you never leave my mind, even when i have a million things to worry about