• Wij weten, met Esmee en Sterre.

    William Kravitz Carstairs 18



    'Hey, jij daar! Zin in een gevecht? Voor tweehonderd dollar.' Hoor ik een zware jongensstem door het park roepen.
    Zoals een vechter doet, kijkt hij regelmatig over zijn schouder en bestudeerd hij zijn omgeving, dat is iets wat ik automatisch doe. Ik heb daardoor meteen door dat de jongen mij aan het uitdagen is.
    Mijn rechter mondhoek gaat een stukje omhoog, waarom ook niet? Het kan toch geen kwaad, ik heb pas om vier uur met Joëlla afgesproken bij de bergen en aangezien het nu drie uur is..
    Ik draai me om en kijk naar de jongen die met een uitdagende blik naar me staart. Ik knik naar hem en loop zijn richting in. 'Goed, tweehonderd dollar,' herhaal ik. Het ging me niet zo zeer om de tweehonderd dollar aangezien ik niet krap in het geld zit ofzo, maar meer voor de lol. Ik zie het als een soort oefeningen, om mezelf beter te trainen.
    Ik ga recht voor mijn tegenstander staat waarna er meteen mensen om ons heen gaan staan die hun geld inzetten voor één van ons. Kort bestudeer ik hem voordat hij van plan is aan te vallen. Het is een grote jongen met brede schouders, hij staat stevig met zijn benen wijd en zijn vuisten voor zijn hoofd. Ik zie dat het zweet al op zijn hoofd staat voordat hij überhaupt is begonnen. Ik grijns licht en kijk hem weer recht in zijn ogen aan. De jongen zet een stap naar voren waarna hij naar mijn scheenbeen kijkt. Hij gaat me raken op m'n scheenbeen dus, slechte aanval om mee te beginnen, bedenk ik me één seconde voordat hij aanvalt. Ik ontwijk hem met een sierlijke beweging waarna ik hem meteen onderuit trek met mijn voet. De jongen probeert meteen weer op te staan maar ik ben hem te snel af en trap hem in zijn buik. Hij blijft liggen met een grimas op zijn gezicht. 'Je hebt het in ieder geval geprobeerd," mompel ik waarna ik zijn hand pak en hem omhoog trek. De jongen klampt zijn hand tegen zijn buik aan. Hij probeert stoer te kijken, maar ik zie dat hij pijn lijd. Misschien had ik hem iet wat te hard getrapt, maarja, dit is straat vechten en dan mag dat. Hij kan er maar beter aan wennen, aangezien hij nog wel een stuk heftigere gevechten tegemoet komt. De jongen wilt me het geld geven maar aan zijn gezicht te zien, heeft hij het nodig, ondanks dat hij misschien in caste 3 woont. Ze waren niet arm in caste 3, maar veel extra geld voor leuke kleding of dingen hadden ze ook niet.
    'Hou het maar,' zeg ik met een klein knikje. Ik haal een hand door mijn haren en loop fluitend weg, ik kijk op mijn horloge en zie dat het kwart over drie is. Nog steeds op tijd om samen met Joëlla naar de voorlichting van onze school te lopen.

    > Esmee

    [ bericht aangepast op 11 sep 2014 - 14:53 ]

    En wat is de bedoeling van dit onzinnig topic?


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    En wat is de bedoeling van dit onzinnig topic?
    uh, een rpg, ik moest net nog even schrijven. <.<

    Ugh, waarom open je überhaupt twee topics met dezelfde tekst?

    Edit: ik zie dat je bezig was met een ORPG. Maar die kan lekker in de pb of gb, dat hoeft niet in het forum!

    [ bericht aangepast op 11 sep 2014 - 16:10 ]

    sufengx schreef:
    (...) uh, een rpg, ik moest net nog even schrijven. <.<


    Ah, ik zie het, maar je mag geen rpg's openen op topics onder twee mensen.


    16 - 09 - '17

    ORPG's zijn inderdaad niet toegestaan. Jezus, leest dan niemand de regels?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Factionless schreef:
    Ugh, waarom open je überhaupt twee topics met dezelfde tekst?

    Edit: ik zie dat je bezig was met een ORPG. Maar die kan lekker in de pb of gb, dat hoeft niet in het forum!
    wat houd pb of gb in?

    sufengx schreef:
    (...) wat houd pb of gb in?


    pb is een prive bericht.
    gb is een gastenbooek bericht. dit staat trouwens ook bij help. als je hier nieuw bent zou ik dit even lezen. ook is het handig om even een kijkje te nemen bij de huisregels. ;)


    "Tell me, is it wrong if it makes you feel right? You'll never know if you don't even try"

    Leuk verhaal je kan er een persoonsmaker topic van maken das leuk en duidelijker wel leuk bedacht hoor ik doe pok altijd onzin topics :P


    tiptoe through the tulips...

    Een_H2o_fan schreef:
    (...)

    pb is een prive bericht.
    gb is een gastenbooek bericht. dit staat trouwens ook bij help. als je hier nieuw bent zou ik dit even lezen. ook is het handig om even een kijkje te nemen bij de huisregels. ;)
    Oo, oke bedankt!

    Slotje.

    - Topics die alleen voor bepaalde mensen zijn, zoals: "alleen Piet en Klaas!" zijn niet toegestaan.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2014 - 17:13 ]


    help