• The Nightclub!




    Hier zijn de Awards! (:

    Eerst en vooral wil ik meedelen dat het me spijt, maar ik heb stemmen eruit gehaald om het eerlijk te houden. Degene die gestemd hebben op mensen die geen awards ingediend hebben, daarvan zijn de stemmen weg. Het is wel zo eerlijk tegenover anderen, want anders heb de niet-stemmers punten, terwijl ze zelf niet meegedaan hebben. Hopelijk is hier ergens begrip voor.

    Beste username
    Minnaloushe - 3 stemmen
    Handles en Brownstone - 2 stemmen
    Escapism en Aldea - 1 stem

    Beste profiel
    Aldea - 5 stemmen
    Escapism, Novosel en Galeanthropy - 1 stem

    Beste signature
    Aldea - 2 stemmen
    Saisons, Novosel, Escapism en Soe - 1 stem

    Beste template
    Escapism - 3 stemmen
    Galeanthropy - 1 stem

    Beste/actiefste schrijver
    Handles en Soe - 2 stemmen
    Aldea en Escapism - 1 stem

    Actiefste RPG'er
    Handles - 2 stemmen
    Soe - 1 stem

    Beste quiz
    Ben jij een echte Disneykenner? Door Soe - 1 stem
    Wie ben jij uit Pretty Little Liars? Door Soe - 1 stem
    Wie is de moordenaar? Door Aldea - 1 stem
    Welke minion ben jij? Door Aldea - 1 stem
    Onmogelijke keuzes door Aldea - 1 stem
    Haat jij Justin Bieber net zo veel als ik? Door Barlliams - 1 stem

    Beste story
    Masks & Hallucinations door Soe - 2 stemmen
    Futurum door Soe - 1 stem
    Bloedrood door Galeanthropy - 1 stem
    Socially Awkward door Galeantropy - 1 stem

    Beste poll
    Favoriete Disney film door Aldea - 1 stem
    Wat is je favoriete site? Door Barlliams - 1 stem
    Welke hype op quizlet vond jij het leukst? Door Debbaut - 1 stem

    Beste gedicht
    When darkness arrives door Aldea - 2 stemmen
    Buitengesloten door Escapism - 1 stem

    Beste blog
    [Column] Handleiding voor ouders. Door Novosel - 3 stemmen

    Actiefste lid/spammer
    Handles en Soe - 3 stemmen
    Escapism en Aldea - 1 stem

    Lid met de meeste humor
    Soe en Debbaut - 3 stemmen
    Handles en Novosel - 1 stem

    Lid die het meest behulpzaam is
    Soe - 4 stemmen
    Escapism en Novosel - 1 stem
    Iedereen - 1 stem

    Lid die het meest sarcastisch reageert
    Novosel - 2 stemmen
    Soe en Handles - 1 stem

    Lid die het meest droog reageert
    Debbaut - 4 stemmen
    Escapism - 1 stem

    Lid die het meest fangirled
    Barlliams - 5 stemmen

    Lid die het meest random reageert
    Barlliams - 3 stemmen
    Debbaut en Saisons - 1 stem

    Cutest lid
    Novosel - 3 stemmen
    Soe - 2 stemmen
    Escapism - 1 stem

    Liefste lid
    Soe - 5 stemmen
    Escapism - 3 stemmen

    Lid waarmee je het best overweg kan
    Escapism met Soe
    Aldea met Soe
    Soe met iedereen
    Handles met iedereen
    Barlliams met Escapism
    Galeanthropy met Soe, Escapism en Novosel
    Debbaut met iedereen
    Saisons met Labonair

    Berichtje naar iedereen van Soe
    JULLIE ZIJN ALLEMAAL FANTASTISCHE MENSEN!
    Voor de rest had niemand een lief berichtje gemeld, buiten Aldea aan Soe.

    Nogmaals bedankt aan degenen die meegedaan hebben!


    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Galeanthropy • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Brownstone • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Barlliams • Kim • Appelsap • 17 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Saisons • Aline • Appelsap • 14 •
    Handles • Nikki • Captain Morgan • 22 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •
    Stradlin • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Labonair • Miriam • Ice Thea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Tahereh • Eva • Amaretto • 14 •



    Song of the night: P!nk > You + Me

    [ bericht aangepast op 15 sep 2014 - 18:14 ]


    Your make-up is terrible

    Ik ben Charmed opnieuw aan het kijken, geweldig. 8D


    Your make-up is terrible

    Escapism schreef:
    (...)

    Ik sloot me altijd af voor de herrie. Maar ik ben ook altijd in gedachten en ik vind het heel simpel om me voor de buitenwereld af te sluiten en gewoon aan het werk te gaan. :p
    Doe anders muziek in je oren? Als je tenminste kunt werken met muziek. Anders met je mentor gaan praten?

    Nah, ik ben slechthorend, dus ik moet het helaas zonder muziek doen om lelaar te kunnen horen. En mijn school is uniek: alleen één keer per week, zie je jouw mentor. Dus das niet bepaald een erg goede optie xp. En vorig jaar had ik een "geweldige" lelaar die beloofde mijn probleem van toen af te handelen, maar t duurde een hele twee weken voordat ze met de school ging praten. Dus liever van niet. Maar bedankt voor jouw suggesties (K)


    -

    Aldea schreef:
    (...)
    De eerste docent laat nogal over zich heen lopen en de tweede werd uiteindellijk wel boos. Maar dan omdat "iedereen" constant met mobiel zat. Toen ze erover klaagde, werd de klas ook pissig. Like wtf! En mijn klas kan je de ene dag verrot uitschelden en de volgende les zullen ze gewoon doen alsof er nooit iets gebeurd was. Leuk dit. -.-

    Aan het eind van vorig schooljaar kan ik me nog herinneren dat we, onze klas en de andere, twee keer dezelfde enorme preek hebben gehad dat we meer onze best moesten gaan doen, etc. Het was ook zo dat de helft van mijn klas voerde ook gewoon niks uit en stelde hun project tot vlak voor de deadline uit.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Aldea schreef:
    (...)
    Nah, ik ben slechthorend, dus ik moet het helaas zonder muziek doen om lelaar te kunnen horen. En mijn school is uniek: alleen één keer per week, zie je jouw mentor. Dus das niet bepaald een erg goede optie xp. En vorig jaar had ik een "geweldige" lelaar die beloofde mijn probleem van toen af te handelen, maar t duurde een hele twee weken voordat ze met de school ging praten. Dus liever van niet. Maar bedankt voor jouw suggesties (K)


    Yeah, dat is het lastige van slechthorend zijn, ik snap nooit hoe mensen door hun muziek heen anderen kunnen horen. D: En vaak zetten ze de muziek alsnog harder dan ik doe.


    Your make-up is terrible

    Aldea schreef:
    (...)
    Nah, ik ben slechthorend, dus ik moet het helaas zonder muziek doen om lelaar te kunnen horen. En mijn school is uniek: alleen één keer per week, zie je jouw mentor. Dus das niet bepaald een erg goede optie xp. En vorig jaar had ik een "geweldige" lelaar die beloofde mijn probleem van toen af te handelen, maar t duurde een hele twee weken voordat ze met de school ging praten. Dus liever van niet. Maar bedankt voor jouw suggesties (K)


    Leraar* ;)

    En wij hadden ook dat je je mentor maar 1 keer per week zag. Tenzij je per ongeluk een ander vak ook van die persoon had.
    Maar wel jammer dat het zo slecht georganiseerd is. :/ Misschien als je met je vader of moeder maar de decaan of directeur stapt? Als je je ouders meeneemt neemt school je vaak wat sneller serieus. Was bij mij tenminste wel het geval.
    Hopelijk komt het toch snel goed. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Barlliams schreef:
    (...)
    Aan het eind van vorig schooljaar kan ik me nog herinneren dat we, onze klas en de andere, twee keer dezelfde enorme preek hebben gehad dat we meer onze best moesten gaan doen, etc. Het was ook zo dat de helft van mijn klas voerde ook gewoon niks uit en stelde hun project tot vlak voor de deadline uit.

    Herkenbaar. Zo gaat het nu eenmaal. En dan durven ze ook boos te worden als jij achter hun aan gaat lopen. Maar kom op, ik wil wel op tijd klaar zijn. Want deadlines bij ons is gewoon tussen examens. Niet bepaald gunstig om echt tot op t laatste moment eraan te werken. Maar dat willen lief klasgenoten maar niet begrijpen. *zuuucht*


    -

    Handles schreef:
    (...)

    Yeah, dat is het lastige van slechthorend zijn, ik snap nooit hoe mensen door hun muziek heen anderen kunnen horen. D: En vaak zetten ze de muziek alsnog harder dan ik doe.

    Ja, erg lastig inderdaad. Ik begrijp je ongeloof helemaal xD Zonder oortjes is er al kans dat ik iemand gewoon niet hoort en duizendmaal om duidellijkehid vraagt en uiteindellijk gewoon doet alsof ik het begrijp xp. En dan heb je die mensen die door hard muziek heen, nog altijd kunnen horen. :O Niet eerlijk c:

    [ bericht aangepast op 11 sep 2014 - 17:05 ]


    -

    Aldea schreef:
    (...)
    Ja, erg lastig inderdaad. Ik begrijp je ongeloof helemaal xD Zonder oortjes is er al kans dat ik iemand gewoon niet hoort en duizendmaal om duidellijkehid vraagt en uiteindellijk gewoon doet alsof ik het begrijp xp. En dan heb je die mensen die door hard muziek heen, nog altijd kunnen horen. :O Niet eerlijk c:


    Oooh, zo herkenbaar, ja. Uiteindelijk knik ik meestal maar, haha. Volgens Mitchell ben ik een meester in begrijpen alsof ik alles gehoord heb en anderen laten denken dat ik het echt gehoord heb. 8D


    Your make-up is terrible

    Escapism schreef:
    (...)

    Leraar* ;)

    En wij hadden ook dat je je mentor maar 1 keer per week zag. Tenzij je per ongeluk een ander vak ook van die persoon had.
    Maar wel jammer dat het zo slecht georganiseerd is. :/ Misschien als je met je vader of moeder maar de decaan of directeur stapt? Als je je ouders meeneemt neemt school je vaak wat sneller serieus. Was bij mij tenminste wel het geval.
    Hopelijk komt het toch snel goed. <3


    Leraar? Oke, ironic :W

    Dat was vorig jaar zo ongeveer het geval bij mij. Eerst hadden we alleen "begeleiding" bij kijn mentor en later ging mijn favo lelaar weg waardoor mijn favo vak opeens saai werd omdat ik mijn mentor als juf kreeg D: De gezellige uren debatteren werden allemaal saaie verhalen aanhoren en ellenlange verslagen schrijven. D:

    Jammer idd dat t zo slecht georganiseerd is. Want de mentors zijn er alleen een dag of twee op school en de rest van de week, geven ze lessen op andere scholen. Dus moet je mailen of bellen. En je raad t al; op school pas hoor je dat ie t heus wel gelezen heeft en ermee "bezig" is. Achja.

    Mijn moeder meenemen is mss wel een optie, maar dan echt als laatste methode. Wil het liever alleen oplossen. (bloos)

    Maar goed, genoeg gezeurd vandaag. Wil jullie niet ermee lastig blijven vallen.


    -

    Handles schreef:
    (...)

    Oooh, zo herkenbaar, ja. Uiteindelijk knik ik meestal maar, haha. Volgens Mitchell ben ik een meester in begrijpen alsof ik alles gehoord heb en anderen laten denken dat ik het echt gehoord heb. 8D

    High 5! Jij begrijpt me! Hahaha. Ik geloof je best als Mitchell denkt dat je er een meester bent in t doen alsof, though xD


    -

    Aldea schreef:
    (...)
    High 5! Jij begrijpt me! Hahaha. Ik geloof je best als Mitchell denkt dat je er een meester bent in t doen alsof, though xD


    Hehe. 8D Nu heb ik een slechthorende buddy! Ik ken verder echt niemand die het op dezelfde manier als ik heb en al helemaal niet van mijn leeftijd. D:


    Your make-up is terrible

    Aldea schreef:
    (...)
    Herkenbaar. Zo gaat het nu eenmaal. En dan durven ze ook boos te worden als jij achter hun aan gaat lopen. Maar kom op, ik wil wel op tijd klaar zijn. Want deadlines bij ons is gewoon tussen examens. Niet bepaald gunstig om echt tot op t laatste moment eraan te werken. Maar dat willen lief klasgenoten maar niet begrijpen. *zuuucht*

    Gelukkig ben ik bevriend met een meisje dat net zoals ik de opdrachten maakt en wil leren van school.
    En voor mijzelf is het al helemaal belangrijk dat ik goed mijn best doe op school, omdat ik anders opnieuw zonder diploma kom te staan.
    Maar in een normale klas van minstens twintig leerlingen is het wel lastig om de les te volgen als je gehoor niet optimaal is, nee.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Handles schreef:
    (...)

    Hehe. 8D Nu heb ik een slechthorende buddy! Ik ken verder echt niemand die het op dezelfde manier als ik heb en al helemaal niet van mijn leeftijd. D:

    Woop Woop *O* Dit verdient een drink xD

    Hahaha, same here. Ik ken verder alleen één persoon die ook slechthorend is en das mijn tante met wie ik nauwelijks praat. En ze gebruikt t als excuus om met me te praten alsof dat de enige ding is dat we ooit in gemeen kunnen hebben. Weirdo :s Ik bedoel: na de derde keer gezegd te hebben dat je ook een oorapparaat draagt, is de interessante er wel van af eh? xp


    -

    Barlliams schreef:
    (...)
    Gelukkig ben ik bevriend met een meisje dat net zoals ik de opdrachten maakt en wil leren van school.
    En voor mijzelf is het al helemaal belangrijk dat ik goed mijn best doe op school, omdat ik anders opnieuw zonder diploma kom te staan.
    Maar in een normale klas van minstens twintig leerlingen is het wel lastig om de les te volgen als je gehoor niet optimaal is, nee.

    You're a lucky girl. :D Hahaha. Op mijn vorige school deden mijn vriendinnen niks in de klas, maar konden thuis prima een zelfstudie doen. Maar ze hielden wel mooi rekening met mij, en lelaren waren streng, dus dat was ook mooi meegenomen XD


    -

    Aldea schreef:
    (...)
    Woop Woop *O* Dit verdient een drink xD

    Hahaha, same here. Ik ken verder alleen één persoon die ook slechthorend is en das mijn tante met wie ik nauwelijks praat. En ze gebruikt t als excuus om met me te praten alsof dat de enige ding is dat we ooit in gemeen kunnen hebben. Weirdo :s Ik bedoel: na de derde keer gezegd te hebben dat je ook een oorapparaat draagt, is de interessante er wel van af eh? xp


    Ik ken er wel heel veel, haha. Mijn zusje, maar die heeft het niet zoals ik, die hoort bijna alles gewoon. Mijn vader, die eigenwijs is en het niet toegeeft. Mijn oma is gewoon oud-doof en hoort toch niks. :'D
    Draag jij gehoorapparaten? Ik heb ze wel, maar ik draag ze nooit vanwege alle geluiden om me heen. Omdat dat ook versterkt wordt, kan ik toch niet horen wat iemand zegt.
    Mag ik weten waar jouw problemen liggen? 8D


    Your make-up is terrible