• The Nightclub!




    Hier zijn de Awards! (:

    Eerst en vooral wil ik meedelen dat het me spijt, maar ik heb stemmen eruit gehaald om het eerlijk te houden. Degene die gestemd hebben op mensen die geen awards ingediend hebben, daarvan zijn de stemmen weg. Het is wel zo eerlijk tegenover anderen, want anders heb de niet-stemmers punten, terwijl ze zelf niet meegedaan hebben. Hopelijk is hier ergens begrip voor.

    Beste username
    Minnaloushe - 3 stemmen
    Handles en Brownstone - 2 stemmen
    Escapism en Aldea - 1 stem

    Beste profiel
    Aldea - 5 stemmen
    Escapism, Novosel en Galeanthropy - 1 stem

    Beste signature
    Aldea - 2 stemmen
    Saisons, Novosel, Escapism en Soe - 1 stem

    Beste template
    Escapism - 3 stemmen
    Galeanthropy - 1 stem

    Beste/actiefste schrijver
    Handles en Soe - 2 stemmen
    Aldea en Escapism - 1 stem

    Actiefste RPG'er
    Handles - 2 stemmen
    Soe - 1 stem

    Beste quiz
    Ben jij een echte Disneykenner? Door Soe - 1 stem
    Wie ben jij uit Pretty Little Liars? Door Soe - 1 stem
    Wie is de moordenaar? Door Aldea - 1 stem
    Welke minion ben jij? Door Aldea - 1 stem
    Onmogelijke keuzes door Aldea - 1 stem
    Haat jij Justin Bieber net zo veel als ik? Door Barlliams - 1 stem

    Beste story
    Masks & Hallucinations door Soe - 2 stemmen
    Futurum door Soe - 1 stem
    Bloedrood door Galeanthropy - 1 stem
    Socially Awkward door Galeantropy - 1 stem

    Beste poll
    Favoriete Disney film door Aldea - 1 stem
    Wat is je favoriete site? Door Barlliams - 1 stem
    Welke hype op quizlet vond jij het leukst? Door Debbaut - 1 stem

    Beste gedicht
    When darkness arrives door Aldea - 2 stemmen
    Buitengesloten door Escapism - 1 stem

    Beste blog
    [Column] Handleiding voor ouders. Door Novosel - 3 stemmen

    Actiefste lid/spammer
    Handles en Soe - 3 stemmen
    Escapism en Aldea - 1 stem

    Lid met de meeste humor
    Soe en Debbaut - 3 stemmen
    Handles en Novosel - 1 stem

    Lid die het meest behulpzaam is
    Soe - 4 stemmen
    Escapism en Novosel - 1 stem
    Iedereen - 1 stem

    Lid die het meest sarcastisch reageert
    Novosel - 2 stemmen
    Soe en Handles - 1 stem

    Lid die het meest droog reageert
    Debbaut - 4 stemmen
    Escapism - 1 stem

    Lid die het meest fangirled
    Barlliams - 5 stemmen

    Lid die het meest random reageert
    Barlliams - 3 stemmen
    Debbaut en Saisons - 1 stem

    Cutest lid
    Novosel - 3 stemmen
    Soe - 2 stemmen
    Escapism - 1 stem

    Liefste lid
    Soe - 5 stemmen
    Escapism - 3 stemmen

    Lid waarmee je het best overweg kan
    Escapism met Soe
    Aldea met Soe
    Soe met iedereen
    Handles met iedereen
    Barlliams met Escapism
    Galeanthropy met Soe, Escapism en Novosel
    Debbaut met iedereen
    Saisons met Labonair

    Berichtje naar iedereen van Soe
    JULLIE ZIJN ALLEMAAL FANTASTISCHE MENSEN!
    Voor de rest had niemand een lief berichtje gemeld, buiten Aldea aan Soe.

    Nogmaals bedankt aan degenen die meegedaan hebben!


    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Soe • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Galeanthropy • Erieka • Smirnoff ice & WKD • 18 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Brownstone • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Barlliams • Kim • Appelsap • 17 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Saisons • Aline • Appelsap • 14 •
    Handles • Nikki • Captain Morgan • 22 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •
    Stradlin • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Labonair • Miriam • Ice Thea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Tahereh • Eva • Amaretto • 14 •



    Song of the night: P!nk > You + Me

    [ bericht aangepast op 15 sep 2014 - 18:14 ]


    Your make-up is terrible


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:


    Je nieuwe favo gif, mss? (A)


    -

    What's up Sylvie?


    Meh, dan word ik eindelijk eens gevraagd om een dagje met wat vrienden naar de kermis te gaan, mag het niet van m'n vader omdat het te ver weg is om alleen met de bus naartoe te gaan. .__.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Aldea schreef:
    (...)
    Je nieuwe favo gif, mss? (A)


    Die gif zegt genoeg over hoe ik me voel, haha.

    @Lotta, ik word gek van die mensen die reageren op mijn story. Ik heb zo'n story waar ik users interview met aparte vragen enz en er staat duidelijk in het rood en in het vet dat er een pauze op de wachtlijst staat en wat doen mensen? Nog reageren dat ze ook willen -.-
    En jammer, ik vind de kermis echt niks meer..

    [ bericht aangepast op 12 sep 2014 - 21:42 ]


    16 - 09 - '17

    Novosel schreef:
    What's up Sylvie?


    Meh, dan word ik eindelijk eens gevraagd om een dagje met wat vrienden naar de kermis te gaan, mag het niet van m'n vader omdat het te ver weg is om alleen met de bus naartoe te gaan. .__.


    Dat is kut!(no_chears)

    Ik moet het niet als song of the night hebben, te depri, maar zijn mooi en ontroerend lied;



    En op onze llnraad wordt alleen positief gereageerd. Yess!(headbang)

    En buiten de llnraad zit ik ook in de schoolraad, dat zijn vier leerlingen, een paar ouders en leerkrachten en de directie.
    Als ik het zo bekijk behoor ik echt tot de politiek van onze school.:'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Soe schreef:
    (...)

    Die gif zegt genoeg over hoe ik me voel, haha.

    @Lotta, ik word gek van die mensen die reageren op mijn story. Ik heb zo'n story waar ik users interview met aparte vragen enz en er staat duidelijk in het rood en in het vet dat er een pauze op de wachtlijst staat en wat doen mensen? Nog reageren dat ze ook willen -.-
    En jammer, ik vind de kermis echt niks meer..


    De kermis op mijn dorp stelt niks voor, ik heb het meer voor grotere kermissen(foren bijvoorbeeld.) Met boosters, achtbanen en breakdancers.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    (...)

    De kermis op mijn dorp stelt niks voor, ik heb het meer voor grotere kermissen(foren bijvoorbeeld.) Met boosters, achtbanen en breakdancers.


    Ik heb het gewoon niet meer op kermissen, ik doe daar absoluut niks graag. Vroeger kon je op de draaimolen, in die autotjes, kon je eendjes vangen en zo van die dingen. Maar nu interesseren die dingen me daar gewoon niet. Ik ga niet graag in die dingen en lunparken boeien me ook niet, geld verspillen vind ik het. Ik ga alleen nog naar de kermis voor smoutebollen of churros, anders zie je mij daar echt niet meer.


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)

    Ik heb het gewoon niet meer op kermissen, ik doe daar absoluut niks graag. Vroeger kon je op de draaimolen, in die autotjes, kon je eendjes vangen en zo van die dingen. Maar nu interesseren die dingen me daar gewoon niet. Ik ga niet graag in die dingen en lunparken boeien me ook niet, geld verspillen vind ik het. Ik ga alleen nog naar de kermis voor smoutebollen of churros, anders zie je mij daar echt niet meer.


    Lunaparken zijn idd geldverspilling, mij trekt alleen het grootvermaak aan. Die kick is soms haast verslavend.(bloos)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    (...)

    Lunaparken zijn idd geldverspilling, mij trekt alleen het grootvermaak aan. Die kick is soms haast verslavend.(bloos)


    Haha. De botsauto's zijn saai, daar moet je alleen wat botsen. Die draaiende dingen, daar kan ik niet in wegens mijn evenwichtsstoornissen en migraine en die andere dingen, tja, gewoon niet mijn goesting.


    16 - 09 - '17

    Zou mijn stagebegeleider het sarcastisch bedoelen door 'Fijn weekend ...' aan het einde van het mailtje te zetten?
    Maar hij krijgt pas de aanpassing van de agenda op maandagochtend. Ik heb al tweeënhalf uur "overgewerkt" deze week en ik zag het dan ook bij het avondeten even niet meer zitten.
    Gelukkig heb ik helden die me kunnen opvrolijken door simpelweg een liedje van ze op te zetten.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Soe schreef:
    (...)

    Haha. De botsauto's zijn saai, daar moet je alleen wat botsen. Die draaiende dingen, daar kan ik niet in wegens mijn evenwichtsstoornissen en migraine en die andere dingen, tja, gewoon niet mijn goesting.


    Ja, de botsauto's doe ik soms, alleen omdat mijn vrienden dat graag doen, dan hebben ze een veel te grote mond(Ik rij u kar pertotal en van die opmerkingen.-.-), maar als je dan voor een booster gaat staan ben ik uiteindelijk de enigste die er daadwerkelijk indurfd.(bloos)

    Maar serieus, als de kermis dicht bij mijn school staat en er is een booster, dan ga ik daar meestal in, zeker als je een zware dag hebt gehad, perfect om al je spanningen uit te gooien.

    Ik gebruik trouwens altijd de booster als voorbeeld omdat dat mijn favoriete attractie is.
    Voor degene die het niet kennen:


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Barlliams schreef:
    Zou mijn stagebegeleider het sarcastisch bedoelen door 'Fijn weekend ...' aan het einde van het mailtje te zetten?
    Maar hij krijgt pas de aanpassing van de agenda op maandagochtend. Ik heb al tweeënhalf uur "overgewerkt" deze week en ik zag het dan ook bij het avondeten even niet meer zitten.
    Gelukkig heb ik helden die me kunnen opvrolijken door simpelweg een liedje van ze op te zetten.


    Geen idee.


    16 - 09 - '17

    Barlliams schreef:
    Zou mijn stagebegeleider het sarcastisch bedoelen door 'Fijn weekend ...' aan het einde van het mailtje te zetten?
    Maar hij krijgt pas de aanpassing van de agenda op maandagochtend. Ik heb al tweeënhalf uur "overgewerkt" deze week en ik zag het dan ook bij het avondeten even niet meer zitten.
    Gelukkig heb ik helden die me kunnen opvrolijken door simpelweg een liedje van ze op te zetten.


    Waarom zou ze het sarcastisch bedoelen?


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ja, de botsauto's doe ik soms, alleen omdat mijn vrienden dat graag doen, dan hebben ze een veel te grote mond(Ik rij u kar pertotal en van die opmerkingen.-.-), maar als je dan voor een booster gaat staan ben ik uiteindelijk de enigste die er daadwerkelijk indurfd.(bloos)

    Maar serieus, als de kermis dicht bij mijn school staat en er is een booster, dan ga ik daar meestal in, zeker als je een zware dag hebt gehad, perfect om al je spanningen uit te gooien.

    Ik gebruik trouwens altijd de booster als voorbeeld omdat dat mijn favoriete attractie is.
    Voor degene die het niet kennen:



    Hahahhaa, ik rij u kar pertotal, dafuq xD

    Dat ding stond bij ons ook op de kermis, daar ga ik never in. In de lambada fzoiets ga ik soms wel. Of zo'n stom spookhuis ding -.-


    16 - 09 - '17

    Soe schreef:
    (...)


    Hahahhaa, ik rij u kar pertotal, dafuq xD

    Dat ding stond bij ons ook op de kermis, daar ga ik never in. In de lambada fzoiets ga ik soms wel. Of zo'n stom spookhuis ding -.-


    Ik ga om met mannelijke leeftijdsgenoten, en bij hen geloof ik het graag dat ze mentaal achterstaan op vrouwen.-.-'
    Daarom trek ik vaak met meisjes op.:W

    De meeste spookhuizen zijn het niet waard om het woord horror te dragen.:'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!