• Sjalalie sjalalaaa.

    Fireproof is..?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Rhae schreef:
    (...)

    Ja, maar ik was wel in Engeland. ^-^ En ik heb die dag naar de kaart gekeken en daar Bermingham gevonden, waar Wolverhampton ligt, al had ik geen idee dat Li jarig was. ^-^


    Haha, sleeecht. Nee, hoor.ik vergeet steeds of het nou 26 of 29 is, maar ik weet het nu wel 8)

    Ik ging ooit eens naar een concert van Nick en Simon in Tiel ^^

    Saisons schreef:
    (...)

    Haha, sleeecht. Nee, hoor.ik vergeet steeds of het nou 26 of 29 is, maar ik weet het nu wel 8)


    Ik wist de datum niet eens. En het interesseert me ook niet. Maar het was wel grappig in de gevangenis, denk ik? OH. Ze hebben dus coole pakjes in Engeland als je ontsnappingsgevaarlijk bent. Hehe.


    Reality's overrated.

    Saisons schreef:
    Ik ging ooit eens naar een concert van Nick en Simon in Tiel ^^


    Nick en Simon? HAHAHAHAHAHA.


    Reality's overrated.

    Ik zit op korfbal, lol.


    'Darling, just hold on'

    Gake schreef:
    Ik zit op korfbal, lol.


    Leuk! Veel plezier en succes met je wedstrijd!


    Reality's overrated.

    Watmoest je daninde gevanenis, Noek? (':

    Saisons schreef:
    Watmoest je daninde gevanenis, Noek? (':


    Ik was opgepakt. Net als in Drenthe. :') Ik heb problemen, you know.


    Reality's overrated.

    Uurtje valt in pricipe wel mee, toch? Hoe hoof speel je? Ik ben gestiot toen ik van de D's naar de C's ging. Ik vond t niet zo leuk meer, haha.

    Rhae schreef:
    (...)

    Ik was opgepakt. Net als in Drenthe. :') Ik heb problemen, you know.


    Ja, weet ik. Maar ik dacht dat je miss wel wilde zien hoe de gevangenissen in Engeland waren? xD

    Saisons schreef:
    (...)

    Ja, weet ik. Maar ik dacht dat je miss wel wilde zien hoe de gevangenissen in Engeland waren? xD


    Nee, ik ben niet opgepakt hoor. Ik heb nog een schoon strafblad en dat ben ik ook nog even van plan te houden. Maar we gingen daar gewoon op zoek of weet ik veel.


    Reality's overrated.

    Ohja, ik heb nog niet gemeld dat ik per direct niet meer naar groepstherapie ga dus hoef ik daar ook niet meer over te zeiken. Woehoee. Al weet ik niet of het heel handig is om juist op het moment dat ik een psycholoog nodig heb te stoppen. Maarja. Nu ga ik weer vrolijk doen en shit en (:


    Reality's overrated.

    Saisons schreef:
    Uurtje valt in pricipe wel mee, toch? Hoe hoof speel je? Ik ben gestiot toen ik van de D's naar de C's ging. Ik vond t niet zo leuk meer, haha.


    Ik speel bij de senioren, zit in het 6e en ik geloof dat we 7e klasse spelen xd.

    Het is gewoon klote, want dan ben je een uur onderweg, speel je 2x 35 minuten + nog pauze en aan het einde wil de helft meestal douchen en dan ben je een half uur verder en dan ga je weer een uur terug. Wat dus betekend dat ik van 12:15 tot weet ik veel hoelaat, laten we zeggen, uiterlijk 18 uur weg ben, dat vind ik gewoon klote, dan heb je niks aan je zaterdag.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2014 - 11:53 ]


    'Darling, just hold on'

    Gake schreef:
    (...)

    Ik speel bij de senioren, zit in het 6e en ik geloof dat we 7e klasse spelen xd.

    Het is gewoon klote, want dan ben je een uur onderweg, speel je 2x 35 minuten + nog pauze en aan het einde wil de helft meestal douchen en dan ben je een half uur verder en dan ga je weer een uur terug. Wat dus betekend dat ik van 12:15 tot weet ik veel hoelaat, laten we zeggen, uiterlijk 18 uur weg ben, dat vind ik gewoon klote, dan heb je niks aan je zaterdag.


    Ugh, dat is wel irritant ja.


    Reality's overrated.

    Vandaag weer hockeyen. Whieeee


    I don't want you to die, I want you to suffer.