• Sjalalie sjalalaaa.

    Fireproof is..?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Rhae schreef:
    (...)

    Nee. :')


    "Family don’t end in blood”

    Naahw.

    Het is cool :3

    Mamaaaa oehoehoehoeeeeh :3

    I hate you, don't leave me.

    Lisa Amy & Shelley OHMYGOD. Ik was twee jaar geleden nog fan van hun en nu ga ik huilen doei.
    Btw, ze lijken op K3 met hun haar rood, zwart en bruin. (ik wilde rood wit blauw schrijven wtf.)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Twee jaar geleden nog? xd

    Ze waren echt goed. Onvoorstelbaar, ik ga fan van e worden (:

    Ik vind dit eng. Iemand van mijn oude school volgt mij nog. MIJN FANACCOUNT WAAR ALLEMAAL SMUTTY DINGEN ENZO STAAN HALP. EN TOEN RETWEETTE ZE MIJN TWEET OOK NOG. Ik ben dood.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Tahereh schreef:
    Lisa Amy & Shelley OHMYGOD. Ik was twee jaar geleden nog fan van hun en nu ga ik huilen doei.
    Btw, ze lijken op K3 met hun haar rood, zwart en bruin. (ik wilde rood wit blauw schrijven wtf.)


    Rood, zwart en blond.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Rhae schreef:
    Flikken Maastricht spoiler.

    Esmee is dood. ):


    I know en wow dat had ik niet verwacht tbh


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Ben ik de enige die fireproof vond tegenvallen?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Misschien komt het door het feit dat ik al een tijd meer niet naar hun muziek heb geluisterd en het niet meer gewend ben.


    Huiswerk dag, heuj. Morgen naar Nederland.(heart2)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Niall is jarig vandaag. Heuj.(clown)(heart2)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Ben ik de enige die fireproof vond tegenvallen?


    Nee hoor. Er waren er wel meer, waaronder ik (:
    Vind het wel een mooi liedje, maar het is best wel rustig en ja xd

    Ik ben morgenookin Nederland ^-^

    Happy Birthday mister Horan. <3


    'Darling, just hold on'