• Hé,
    Ik heb een probleem. En ik vind hem echt verschrikkelijk vervelend, want..
    Ik kan geen foto bij mijn hoofdstukken plaatsen.
    Als ik een foto aanklik, vanuit een map van de computer, kan niemand hem zien (er komt ook niet zo'n vaag tekentje, gewoon niets..), maar ook als ik hem via een url van internet neem, staat er niets.
    Ontzettend lastig dus en jammer, want het geeft zo'n kaal gezicht..

    Iemand enig idee hoe dit kan en hoe ik het kan oplossen?

    Alvast bedankt!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    De foto code in het grijze vlak plaatsen en daar dan de url van de foto die heb er in plaatsen. Ik weet niet echt een andere oplossing.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sivan schreef:
    De foto code in het grijze vlak plaatsen en daar dan de url van de foto die heb er in plaatsen. Ik weet niet echt een andere oplossing.


    Ja, daar zat ik ook al aan te denken. Het is inderdaad een oplossing, maar toch hoop ik dat er wat aan gedaan kan worden, zodat het alsnog op de normale manier kan. - In elk geval bedankt voor het meedenken! :]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Kan je hier vinden!!


    When I'm with you I feel save, like I'm home.

    Ga naar www.tinypic.com upload daar je foto
    {img] linkie foto [/ img] zonder spatie.

    Ik plaats soms de foto die ik wil gebruiken op facebook, en dan op slot zodat niemand behalve ik het kan zien, en dan gebruik ik de link.
    Vaker lukt het op Q ook niet om ze van de computer af te halen..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.