• Het huis van de nacht is een boekenreeks over het leven van de jonge halfwas Zoey Redbird. De boeken zijn geschreven door P.C Cast en haar dochter Kirsten. Het maakt niet uit als je de boeken niet kent of nooit gelezen hebt, je kan gewoon meedoen met de RPG. Al waarderen we het enorm als je eens een kijkje neemt op de hon site




    Elke halfwas of vampier begint als een mens. Soms, op een bepaalde leeftijd, worden sommige jonge tieners gemerkt met een blauwe, on ingekleurde, maansikkel op hun voorhoofd en komen ze er achter dat ze naar een merkwaardige school moeten die "Het huis van de nacht" heet om daar vier jaar te verblijven. In het huis van de nacht leren de pas gemerkte tieners(ook wel halfwassen genoemd) alles over het vampier zijn en het beheersen van hun affiniteiten en krachten. Wanneer een halfwas pas gemerkt is begint deze in zijn of haar derde jaar(eerste jaar) tot en met, zijn of haar zesde jaar(vierde jaar). In het laatste jaar moet de halfwas de verandering doorstaan hebben en is de halfwas officieel een volwassen vampier geworden en wordt de blauwe maansikkel ingekleurd. Wanneer het lichaam de verandering afstoot, sterft de halfwas. De heilige godin van elke halfwas en vampier is Nux. Sommige halfwassen of vampiers worden door zijn of haar godin begiftigt met een zeldzame kracht of affiniteit. Echter heeft niet elke vampier een affiniteit of kracht, vooral bij halfwassen is dit heel zeldzaam. In het huis van de nacht is dag, nacht en is nacht, dag. Halfwassen en vampiers kunnen zich prima in daglicht begeven, maar vinden dat echter niet zo fijn. Hun voorkeur gaat immers naar nacht.


    e House Rules f

    House Rule #1:
    If you’ve been Marked by a Tracker, night has chosen thee. You will go through the Change and turn into a vampyre. However, if your body rejects the Change, you die.

    House Rule #2:
    If you are Marked, you must leave your home and move into the House of Night school, where you will take your place as a fledgling and live for four years.

    House Rule #3:
    At the House of Night School, classes begin at 8pm and end at 3am. The gym is open until dawn.

    House Rule #4:
    You can never be far from an adult Vampire for long. And it’s not like you’ll turn into a pumpkin. It’s a much bigger deal than that.

    House Rule #5:
    Formal rituals are held at Nux’s Temple twice a week. At the ceremony’s commencement, turn to the east, south, west and north to summon (in order) air, fire, water and earth.

    House Rule #6:
    If one of the cats at the school chooses you, you will belong to him or her. Not the other way around.

    House Rule #7:
    Every High Priestess and some vampires is given an affinity, or special powers, by the Goddess.

    House Rule #8:
    If you ever leave school grounds, you cannot wear any part of your uniform (which is primarily basic black) and must conceal all tattoo markings.

    House Rule #9:
    Here at the House of Night school, there are no lockers. You will have cabinets in your homeroom. If someone steals something, the vamps will know it. As will Nux

    e Rollen f

    Priesteres
    Melantha Philomena || MissSwan


    Jongens
    - Thomas Gabriël Mc.Down || CopyCat || Raccoon
    -Noah Valentino Isaac Candres || Raccoon
    -Matthew Tyler Jones || Vuur || LoveHemmings -Standby
    -Jaylion Yoran Dion Nazang || Thaluke
    -Aiden Ryland Brown || Gwyn
    -Dean Singer || Deamon



    Meisjes
    -Arlynn Moree Odair || Water || MissSwan
    -Demetris Adele Destiny Algaia|| Vuur || Thaluke
    -Aylin Moore || Geest || Gwyn
    -Avery Victoria Edrice Vanity Harper || Onzichtbaarheid || Briar
    -Dana Marie Hamby || Communiceren met Katten || Banshees

    -Evernette Daria Cartner || Mashtonx
    - Desiré Saphire Moon || Roww


    Leraren

    -Heather Griffin || Lerares Boogschieten & Dichtkunst|| Zieneres || Gwyn
    -Blake Owen Daughetry || Leraar Drama & Geschiedenis || Raccoon


    e Regels f



    #Er geldt een minimum van 200 woorden
    #Mary Sue’s/Gary Stu’s zijn ten strengste verboden
    #Naamveranderingen doorgeven
    #Houd het realistisch
    #Het is verboden personages van anderen te besturen
    #Je mag nooit iemand zonder toestemming vermoorden
    #Gebruik ABN
    #Vermeld boven je post altijd minimaal de naam van je personage
    #Je reservering vervallen na 48 uur
    #Probeer minimaal 1 keer in de week te reageren
    #16+ is toegestaan, maar houd het netjes
    #Alleen MissSwan en Raccoon maken nieuwe topics aan
    #OOC tussen haakjes () {} []
    #Geen OOC ruzies, IC mag wel, dus vat dat niet persoonlijk op
    #Laat je zonder reden twee weken of langer niks van jezelf horen, dan zal je personage de verandering afstoten.


    Verplichte vakken:
    - Vampier sociologie
    - Geschiedenis
    - Spaans
    - Dichtkunst
    - Economie
    - Kunst & Cultuur


    Keuze vakken:
    - Boogschieten
    - Schermen/zwaardvechten
    - Paardrijden
    - Tae Kwan Do/Judo
    - Drama
    - Muziek


    °Praattopic
    ° Rollentopic
    ° Rollenstory


    Deze rpg is oorspronkelijk van Silvanaa


    Kamerindeling

    Jongens
    Dean Singer & Matthew Tyler Jones & Noah Valentino Isaac Candres K316
    Aiden Josh McCloud & Aiden Ryland Brown K303
    Jaylion Yoran Dion Nazang & Thomas Gabriël Mc.Down K324

    Meisjes
    Aylin Moore & Dana Marie Hamby K289
    Arlynn Moree Odair & Evernette Daria Cartner K300
    Desiré Saphire Moon & Demetris Adele Destiny Algaia K299
    Avery Victoria Edrice Vanity Harper & Rosabella Evans K284


    Begin
    Het is een gewone 'dag' in het Hon. Het is 18:00 en dus tijd om op te staan en te ontbijten.
    Let op: de lessen beginnen om 20:00. Zorg ervoor dat je op tijd bij je lessen bent en je rooster in de gaten houdt. De nieuwe leerlingen komen ook toe en worden verzocht om ook te gaan ontbijten, koffers en andere persoonlijke bezittingen worden al gereed gemaakt in hun kamers.

    Lessen Roosters:






    [ bericht aangepast op 25 sep 2014 - 18:19 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH




    Dana Marie Hamby || Communiceren met Katten
    Terwijl ik rustig van mijn eten genoot luisterde ik naar de geluiden om me heen, nouja om eerlijk te zijn naar de katten die in de buurt waren. Hun denkwijze was erg interessant al vond ik het zelf. Kort beet ik op mijn lip en grinnikte toen ik een vaag gebrom hoorde. Een kat die echter al snel de ruimte verliet. Hoe verder hij weg liep hoe slechter ik hem kon horen. Echter kon ik hem perfect volgen om te weten waar hij naar toe ging. Om eerlijk te zijn moest ik nog steeds wennen aan mijn affiniteit. Het was gewoon vreemd om met katten te kunnen praten en te weten waar ze waren. Maar ik was Nux elke keer weer dankbaar. Ik schrok op toen ik plots een ander geluid hoorde. Langzaam keek ik om en zag hoe mijn kamer genootje de ruimte binnen struikelde. Ik had ergens toch wel medelijden met haar daarom liet ik mijn blik al snel weer naar mijn eigen eten gaan. Ik zou het zelf ook niks vinden om na gekeken te worden. Terwijl ik verder at gleden mijn gedachten kort weer even terug naar mijn oude menselijke leven. Het enigste wat ik echt niet los kon laten was het schaatsen. Dat was mijn lust en mijn leven geweest, Maar zou ik ooit weer eens op het ijs staan? Ik had nog twee jaar gedaan, en zodra mijn lichaam de transformatie had door staan. Of beter gezegd als, dan zou dat het eerste zijn wat ik ging doen. Wat geschrokken keek ik op toen Aylin bij me kwam zitten. Een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht terwijl ik haar aan keek. "Goedemorgen." Kort liet ik mijn blik over haar heen glijden. Ze was zeker geen lelijke jonge dame. Dat was een ding wat zeker was, ik mocht dan misschien wel niet lesbisch zijn zoals iedereen dacht dat ik was maar dat betekende niet dat ik dames niet mooi kon vinden ."Goeie morgen." Sprak ik zacht terwijl ik een slok van mijn drinken nam. "Al weer zin in school?" Vroeg ik iets te vrolijk terwijl er een kleine glimlach rond mijn lippen vormde. Het duurde niet lang voor ook Demetris bij ons aan tafel school. Mijn blik gleed kort naar haar en hield nog steeds de glimlach op mijn gezicht. Ik knikte naar haar als een soort van 'morgen' omdat ik het wat ovebodig vond omdat meerdere keren op een ochtend te zeggen. Maar dat wisten de meeste al wel van me mocht ik hopen. Het was zeker niet omdat ik haar niet mocht. Ik keek kort naar haar Husky die naast de tafel ging liggen. Zoals gewoonlijk had Nyx het niet op honden. Het duurde niet lang voor ik haar hoorde blazen en ze vervolgens haast arrogant weg liep. "Wat een trutje." Mompelde ik terwijl ik haar kort na keek. Mijn blik gleed weer naar Grover terwijl ik het beest kort bekeek. Ik vroeg me echt af of ze op de zelfde manier dachten zoals katten. Eigenlijk had ik dat met elk andere dier soort. Mijn blik schoot op zodra ik Aylin wat hoorde zeggen. Even keek ik ze onbegrijpelijk aan. "Wat zei je?" Vroeg ik wat beschaamt aan Demetris. "Sorry Ik zat niet op te letten." Gaf ik eerlijk toe


    Happiness can be found, even in the darkest of time. if one only remembers to turn on the light


    Heather Griffin || Leerkracht || Dichteres/ziener

    Mijn spieren trillen onophoudelijk, terwijl het koude zweet over mijn hele lichaam parelt. Mijn maag krampt wanhopig samen, mijn hele lichaam trilt en beeft, alosf ik zowel uitwendig als inwendig alles van me af wil schudden. Elke keer weer is dit zo intens. Telkens weer heb ik even spijt dat net ik degene ben aan wie deze affiniteit geschonken is. Waarom ik? Denk ik dan.
    Maar later besef ik me steeds weer opnieuw dat het een belangrijke en eervolle rol is die me is toegeschreven. Natuurlijk is het niet de bedoeling dat ik verdrink in zelfmedelijden. Ik moet deze last sterk dragen, want het kan andere mensen redden. Over andere mensen redden gesproken... wat zou het gedicht betekenen? Ik staar even naar de letters op het blaadje, maar de tekens dansen enkel voor mijn ogen. Ik slaag er niet in om de woorden te ontcijferen, laat staan om te ontcijferen wat er met de woorden bedoeld wordt. De vermoeidheid is voorlopig nog even te sterk. Uiteindelijk kan ik niet anders doen dan langs gaan bij de hogepriesteres. Zij is degene waar ik altijd heen moet wanneer ik weer zo'n voorspellend gedicht heb gemaakt.
    Op trillende benen duw ik mezelf overeind en loop richting de kamers van de hogepriesteres, hopend dat ik haar niet zou storen en dat we meteen samen het gedicht zouden kunnen bekijken. Zodra ik voor de deur sta, strijk ik mijn kleren nog even glad en wrijf het zweet van mijn voorhoofd. Langzaam laat ik mijn vuist op het hout landen in een paar bescheiden klopjes.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2014 - 19:34 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Ik wil even mededelen dat ik me hiervoor uitschrijf, ik dacht dat ik er genoeg tijd voor zal hebben, maar door school en reistijd ga ik hieraan niet meer redden en ik wil de rpg's wat verkort te houden.)


    Vampire + Servant = Servamp

    Lazulis schreef:
    {Ik wil even mededelen dat ik me hiervoor uitschrijf, ik dacht dat ik er genoeg tijd voor zal hebben, maar door school en reistijd ga ik hieraan niet meer redden en ik wil de rpg's wat verkort te houden.)


    (Jammer, maar fijn dat je even de tijd hebt genomen het te melden. Heel veel succes met school en nu weten we dan iig waarom jij niet reageerde!)


    Happy Birthday my Potter!

    Over een halfuurtje zal de eerst les beginnen. Dus je personage heeft nog tijd genoeg om wat rond te hangen, wat te praten etc
    Voor de mensen die niet veel kunnen reageren, geen zorgen. Als het je lukt 1x per week een post te schrijven zijn we al héél blij !


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dean Singer ~ Halfwas



    Dean zat zich te ontspannen terwijl hij zachtjes de glans van de maan op zich voelde. Op deze momenten voelde hij zich het meesten verbonden met zijn godin. Hij had geen speciale kracht die hij had gekregen door Nyx en dat maakte hem soms onzeker. Dat was in feite het enigste waar hij zich echt zorgen in maakte. Dat hij voor vampier maatstaven niet goed genoeg was. Er waren genoeg klasgenoten of halfwassen hier die een speciale kracht hadden. Het enigste wat hij goed kon was acteren maar dat was geen kracht. Misschien moest hij later bij de Erebus krijgers gaan? Maar moest hij daarvoor geen extra kracht krijgen? Dean besloot dat hij na de lessen eens in zijn handboek voor vampier sociologie ging kijken, dringend. Hij had toch tijd genoeg want de laatste 2 uren waren voor mensen die als keuzevak paardrijden hadden gekozen, wat niet zijn vak was. Hij zou direct naar de bibliotheek gaan. Plots schrok hij op van Gabriël die naast hem iets vroeg en zo de stilte verbrak: "Hoe ver zit je eigenlijk al met het stuk voor drama?" Dean liet de vraag over zich gaan en dacht even na hoe hij het ging formuleren en zei dan: “Ik heb mijn stuk al gekozen.” Meer moest Gabriël niet weten ,vond hij persoonlijk. Iedere acteur had zijn eigen manier van werken en Dean vertelde niet graag alles. Een meisje liep plots voorbij en knikte hen zacht toe. Dean zette een glimlach op, die er heel ontspannen en normaal uit zag ,maar wel geacteerd was. Ze liep snel verder en hij keek haar nog even aan alvorens hij zich recht zetten, zijn zak pakte en Gabriël aanspoorde : “Hey, de les begint bijna.” Dan liep hij zonder nog een woord te zeggen terug naar de andere kant van de grote campus. Een paar minuten voordat de bel ging kwam hij het geschiedenis lokaal binnen en nam hij zijn boeken uit zijn kastje en nam zijn huiswerk uit zijn zak en ging ontspannend neer zitten.



    Avery Harper || Onzichtbaarheid.

    Ik liep wat sneller door, wetend dat de les zo zou beginnen. Ik haatte het wanneer de les begon. De anderen besloten om op het laatste momentje naar de les te gaan en het werd toen ongelofelijk druk. Ik haalde even een hand door mijn donkere lokken en stapte de school in. Het was niet dat ik deze school haatte, deze school is veel beter dan mijn vorige, maar het lag me aan vrienden niet zo. Ik wist ze altijd af te stoten. Een anti-magneet. Een grijns liet mijn lippen omhoog krullen. Het was niet zo dat ik geen vrienden hoefde, maar ik maakte in bijzijn van anderen altijd een rare opmerking. Het floept er gewoon zo uit. Ik haalde wat hulpeloos mijn schouders op en liep nog snel naar de eetzaal. Ik wist dat ik telaat zou komen, maar aangezien ik hier iets vergeten was. Ik liep naar de tafel, waar ik net gezeten had, en keek naar een oud boekje. Ik beet op mijn onderlip, toen mijn blauwe kijkers geen enkel ding zagen liggen. Laat staan een boek. Een zucht verliet mijn lippen en algauw was ik onder de tafel aan het door kruipen. Dit was schamend, maar het kon wel aangezien iedereeen naar de les liep.ik kroop onder de tafel door en vond helemaal in het hoekje en boek. Ik pakte het op en wou gelijk weer opstaan en naar de les gaan, aangezien ik nog een kans had om op tijd te zijn. Maar zoals elke keer als ik in tijdnood zit, gebeurt er weer iets. Ik stootte mijn achterhoofd aan de tafelmanieren en plofte op mijn achterste. Een paar scheldwoorden verlieten mijn mond en ik kroop weer onder de lange tafel door, naar het uiteinde. Hoera. Ik was telaat. Ik begon het op een rennen en snelde de trappen op naar mijn les.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2014 - 18:23 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Thaluke -> Cicatrix


    The monsters running wild inside of me. I'm faded