Sorry als dit topic verkeerd staat, ik wist niet precies waar het moest.
Dus, het zit zo dat al die pesterijen me toch wakker schudden, ik raak ze serieus beu want ze gaan erover. Ik zie weer vaker van die filmpjes voorbij komen over kinderen die gepest worden. Mijn broer wordt al jaren gepest, vriendinnen en kennissen rondom werden gepest of worden nog steeds gepest. Het is allemaal zo erg... Nu zag ik voor het eerst het programma Project P op tv, vond het echt heftig. Het leek alsof het riep naar mij dat er meer dingen moeten gebeuren tegen pesten, wat ook zou moeten. Ik ben altijd al tegen pesten geweest, heb het geluk gehad dat ik nooit gepest werd en ik heb ook nooit de behoefte gehad om iemand te pesten, want dat doe je gewoon niet. Het is nu misschien vreemd om meteen met de deur in huis te vallen, maar ik wil heel graag slachtoffers van pesterijen helpen. Het is misschien een beetje onmogelijk, maar toch roep ik hier even om hulp. Kennen jullie of weten jullie enige mogelijkheid om ergens deze mensen te kunnen helpen? Ik heb mij bv. aangemeld op 7 Cups of Tea als listener (al dient deze site voor meer dan alleen praten over pesten), maar eerlijk gezegd ben ik liever vertrouwd in mijn eigen taal, Nederlands. Al die Engelse teksten voor zo'n lessen voor je naar mensen mag luisteren schrikt me toch een beetje af, al is dat misschien te overdreven gezegd.
[ topic verplaatst door een moderator ]
16 - 09 - '17