• mijn quiz 99,9% kans op een grappige uitkomst moest ik helaas inactiveren omdat het een foute creatieform was. daarom deze topic.
    neem vijf getallen in je hoofd tot en met tien. gedaan? voor elk getal heb ik een woord verzonnen. kijk welke woorden (of stukjes van zinnen) er bij jouw getallen horen en maak er een zin van. een voorbeeld wat er uit zou kunnen komen is: een dikke badeend die wacht op sinterklaaas in de wc, omdat zij heeft gemerkt dat dat de nieuwste rage is. Ik zie je wel lachen! Maak zelf maar eens een zin!

    Een:
    1= rare
    2= rode
    3= blote
    4= natte
    5= paarse
    6= dikke
    7= weggegooide
    8= etende
    9= slapende
    10= ontploffende

    1= lamp
    2= tv
    3= paashaas
    4= juf
    5= kerstman
    6= boom
    7= badeend
    8= ooievaar
    9= Dora
    10= kabouter

    Die:
    1= iets aan het versieren is
    2= fietst
    3= in bad zit
    4= ijsbeert
    5= wacht op sinterklaas
    6= tv kijkt
    7= van stoelen houdt
    8= een massage krijgt
    9= kookt
    10= op de klok kijkt

    In:
    1= de auto
    2= het gras
    3= de Ikea
    4= het midden van een druk kruispunt
    5= de school
    6= het winkelcentrum
    7= het kleedhokje van het zwembad
    8= de wc
    9= een kartonnen doos
    10= het donker

    Omdat hij/zij:
    1= hype is.
    2= van katten houdt.
    3= de zon houdt.
    4= bedden eng vindt.
    5= bang is voor kauwgum.
    6= het grappig vindt als beroemdheden struikelen.
    7= het woordje 'diarree' grappig vindt
    8= zin heeft om naar een disco te gaan.
    9= heeft gezien hoe cool oma's zijn.
    10= heeft gemerkt dat dat de nieuwste rage is.


    "Tell me, is it wrong if it makes you feel right? You'll never know if you don't even try"

    Een dikke boom die fietst in een kartonnen doos, omdat hij het grappig vindt als beroemdheden struikelen. LOL. :W

    [ bericht aangepast op 5 sep 2014 - 13:16 ]


    26 - 02 - '16

    Een rode paashaas die wacht op Sinterklaas in de wc omdat hij heeft gemerkt dat dat de nieuwste rage is. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Een weggegooide badeend die van stoelen houdt in het kleedhokje van het zwembad omdat zij het woordje 'diarree' grappig vind.


    HAHAHA, ik ga gwn plat, hé zelfde als in die quiz. LOL

    [ bericht aangepast op 5 sep 2014 - 13:37 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Een slapende paashaas die ijsbeert in de auto omdat hij heeft gezien hoe cool oma's zijn.

    A/ha.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Een rode juf die tv kijkt in de wc omdat zij heeft gemerkt dat dat de nieuwste rage is.

    WHAHAHA, die is leuk. ^^

    [ bericht aangepast op 5 sep 2014 - 13:38 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Een weggegooide paashaas die een massage krijgt in school, omdat hij bedden eng vindt.
    Okay...... :P


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Een weggegooide badeend die van stoelen houdt in de Ikea omdat hij heeft gezien hoe cool oma's zijn.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Een rode juf die wacht op Sinterklaas in het kleedhokje van het zwembad, omdat zij zin heeft om naar een disco te gaan.


    † Love? I want to sleep.