• Ik ga binnenkort beginnen met een verhaal. Het gaat over een klein, middeleeuws dorpje. In het dorp zijn echter lugubere ontdekkingen, raadselachtige verdwijningen en magische rituelen. Er vallen af en toe doden en niemand weet waarom.

    Trefwoorden over het verhaal:
    Monsters
    Weerwolven
    Middeleeuwen
    Magie
    Moord
    Wraak
    Liefde
    Vreemde taferelen
    Magische krachten
    Winter


    Dit verhaal zal niet op Quizlet komen te staan.


    I solemly swear that I am up to no good

    Rode midwintersneeuw?

    Je weet wel, bloed en zo. :'D


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Zoiets zoek ik!
    Maar dan vind ik 'When snow turns red' iets mooier
    Ook heb ik de titel 'midden in de winternacht' verzonnen, maar ik zoek nog steeds mooiere


    I solemly swear that I am up to no good

    wintermonster(s) of wintermagie?


    Mhm?

    - Wraak voor liefde
    - Wintermoord
    - Wintermagie
    - De kille wolf
    - De bloedwinter
    - Geen spoor
    - Rode sneeuw


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Midden in de winternacht doet me denken aan dat christelijke kerstliedje en de varatie daarop die ik als kind altijd zong (midden in de winternacht ging de hema opeeeen). De title vind ik ook wel een beetje cliché klinken, maar een met een goed verhaal is dat snel verholpen.

    -Raadsels
    -Ontdekkingen
    -Angst(zweet)
    - Ora (Latijn voor bid, iets wat in de Middeleeuwen veel gedaan werd. Het geloof was immers waar het leven om draaide, en ik denk dat ze wel beginnen te bidden wanneer lugubere dingen gebeurd zijn :'D)
    - Spoorzoeken
    - Sporen in de sneeuw
    - Gekwetste sneeuw
    - Kwellende winter/Winterkwellingen
    - Winterliefde
    -Benauwd
    -Verstikkend
    - Volle Maan'
    -Scherpe tanden
    - Wolvengehuil
    -Ruwe vacht

    Sorry, verder kom ik niet.


    Not all those who wander are lost.