• Ik heb een beetje het probleem dat ik vaak weinig reacties krijg op mijn stories. Ik vind het jammer, en het haalt mijn motivatie ook behoorlijk naar beneden.
    Ik heb al een promotietopic gestart voor één van mijn stories, maar dat heeft niet echt geholpen...


    Not all those who wander are lost.

    Ik zit al lang op Quizlet en zit er nu bijna nooit op maar wat ik door de jaren wel heb beseft, is dat Quizlet ergens een populariteitswedstrijd is. Heb je hier veel vrienden en ben je geliefd zullen meer mensen je verhalen lezen ook al zijn die niet zo goed en zullen ze meer reacties plaatsen. Terwijl ik hier al absoluut geweldige verhalen ben tegengekomen die bijna nooit gelezen werden! Maarja, maak je er geen zorgen over, misschien hebben de lezers het te druk met het lezen van je verhaaltje om een reactie achter te laten? :9~ Het feit dat je toch lezers hebt is op zich ook al speciaal hoor!


    None but ourselves can free our minds.

    Hmm ik reageer zelf ook nauwelijks op story's die ik lees. Ik ben ook nooit zo goed in motiverende kritiek te geven wanneer ik niks kritisch zie.


    Alleen maar tranen van geluk

    De spotlight werkt ook.. ofja,, het heeft bij mij gewerkt...


    The thing you do mean something to people -Ncis

    sc4rsandst0ries schreef:
    Ik zit al lang op Quizlet en zit er nu bijna nooit op maar wat ik door de jaren wel heb beseft, is dat Quizlet ergens een populariteitswedstrijd is. Heb je hier veel vrienden en ben je geliefd zullen meer mensen je verhalen lezen ook al zijn die niet zo goed en zullen ze meer reacties plaatsen. Terwijl ik hier al absoluut geweldige verhalen ben tegengekomen die bijna nooit gelezen werden! Maarja, maak je er geen zorgen over, misschien hebben de lezers het te druk met het lezen van je verhaaltje om een reactie achter te laten? :9~ Het feit dat je toch lezers hebt is op zich ook al speciaal hoor!


    Ik ga hier dan toch maar even tegenin. Want zelfs als je amper met mensen praat en bijna niemand je kent, heb je toch een kans op veel abbo's. Nu zal je niet bij je eerste story 100 abbo's hebben (wat al moeilijk is) maar als je goed schrijft, maakt het niet heel erg veel uit.

    En natuurlijk het feit dat alles tegenwoordig met One Direction of 16+ meteen meer abbo's krijgt.

    OT: Ik bedacht me laatst ook dat het misschien aan het einde van je hoofdstuk kan liggen. Hoe spannender je het einde maakt, hoe meer mensen willen reageren, denk ik dan.


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    (...)

    Ik ga hier dan toch maar even tegenin. Want zelfs als je amper met mensen praat en bijna niemand je kent, heb je toch een kans op veel abbo's. Nu zal je niet bij je eerste story 100 abbo's hebben (wat al moeilijk is) maar als je goed schrijft, maakt het niet heel erg veel uit.

    En natuurlijk het feit dat alles tegenwoordig met One Direction of 16+ meteen meer abbo's krijgt.

    OT: Ik bedacht me laatst ook dat het misschien aan het einde van je hoofdstuk kan liggen. Hoe spannender je het einde maakt, hoe meer mensen willen reageren, denk ik dan.


    Smart, maar aan het allerbegin is het moeilijk (daar ben ik nog met één story). Ik had er wel plannen voor.
    Verder erger ik me ook altijd heel erg aan het feit dat bijna alleen meer 1D-stories de top halen, terwijl veel betere verhalen dat niet meer redden.


    Not all those who wander are lost.

    Ik heb inmiddels twee nieuwe lezers, waarvan eentje altijd reageert.
    Ik ben hier heel blij om, en mijn motivatielevel is meteen omhoog gegaan :')
    Ook heb ik dankzij dit topic weer eens beseft dat ik niet zo moet zeuren, en dat ik vooral blij moet zijn met de fantastische lezers die ik nu heb (:


    Not all those who wander are lost.

    Mulleroni schreef:
    ''Je schrijft voor jezelf'', well, dat kunnen mensen nu wel gaan roepen, maar als je voor je zelf schrijft dan zou je het net zo goed niet online kunnen zetten. Ik schrijf persoonlijk voor anderen en voor mezelf. Het is toch juist leuk om een verhaal aan anderen over te brengen en die positieve reacties geven?

    Daar heb je ook helemaal gelijk in, maar ik denk dat het schrijven juist vooral is wat je voor jezelf doet – je vind het leuk om te schrijven, je probeert je gevoelens op 'papier' te zetten en je schrijft iets wat je zelf wilt; je creëert je eigen wereld. Natuurlijk schrijf je ook voor anderen om te weten/horen dat anderen het ook een leuk verhaal vinden – dat geeft meer motivatie, maar vooral is het voor jezelf denk ik zo. Maar goed, dat is mijn mening.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Om heel eerlijk te zijn: als ik een verhaal lees (wat ik nog maar zelden doe, omdat ik er simpelweg geen tijd meer voor heb), laat ik ook amper een reactie achter. En waarom dan wel? Nou, omdat ik nooit goed weet wat ik in zo'n reactie kan zetten. -Ik kan niet zo'n leuke of grappig reactie geven, daar ben ik heel slecht in-. en om nou een standaard 'snel verder' of 'verder!' te schrijven, vind ik ook weer zo niet motiverend... Dan denk ik meestal van, 'Dan kan ik beter geen reactie geven.' Meestal denk ik ook wel dat zolang ik mijn abo hou, dat de schrijver(/ster) dan wel weet dat ik het een leuk of mooi verhaal vind. -en dit terwijl ik het zelf ook heel leuk vind om reacties te krijgen-.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2014 - 0:47 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Om heel eerlijk te zijn: als ik een verhaal lees (wat ik nog maar zelden doe, omdat ik er simpelweg geen tijd meer voor heb), laat ik ook amper een reactie achter. En waarom dan wel? Nou, omdat ik nooit goed weet wat ik in zo'n reactie kan zetten. -Ik kan niet zo'n leuke of grappig reactie geven, daar ben ik heel slecht in-. en om nou een standaard 'snel verder' of 'verder!' te schrijven, vind ik ook weer zo niet motiverend... Dan denk ik meestal van, 'Dan kan ik beter geen reactie geven.' Meestal denk ik ook wel dat zolang ik mijn abo hou, dat de schrijver(/ster) dan wel weet dat ik het een leuk of mooi verhaal vind. -en dit terwijl ik het zelf ook heel leuk vind om reacties te krijgen-.
    Dit heb ik ook heel erg. Ik haal er zelf wel veel motivatie uit dat mijn abo's blijven staan en kan ook erg balen als er abo's verdwijnen. Ik heb ook gemerkt dat ik de motivatie heb dit keer omdat ik mee doe aan de story of the year verkiezing. Niet omdat ik nu zonodig moet winnen, maar er wel een kans is. Daarnaast is het een langlopende deadline en goed haalbaar, dus ben ik geneigd toch te blijven schrijven zodat ik op zijn minst een verhaal kan inleveren.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.